کد خبر : 24117
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 مرداد 1399 - 11:06

جشنواره نمایندگان بیمه تجارت‌نو در سه رشته بیمه‌ای آغاز شد

جشنواره نمایندگان بیمه تجارت‌نو در سه رشته بیمه‌ای آغاز شد

جشنواره نمایندگان بیمه تجارت‌نو در سه رشته بیمه‌ای آغاز شد سناریوی جشنواره «میم تا میم» شرکت بیمه تجارت‌نو با یک میلیارد تومان جایزه برای تشویق هر چه بیشتر نمایندگان شبکه فروش شرکت در سه رشته آتش‌سوزی، حوادث انفرادی و بدنه اتوموبیل آغاز شد.
به گزارش ایبِنا، معاون توسعه بازار و شبکه فروش بیمه تجارت‌نو درخصوص این جشنواره که از اول مرداد تا پایان مهرماه سال‌جاری ادامه خواهد داشت، گفت: فروش بیمه نامه در سه رشته آتش سوزی، حوادث انفرادی و بدنه اتومبیل در راستای جذب بیشتر پرتفوی صنعت بیمه، ایجاد انگیزه و ترغیب فعالان شبکه فروش به توسعه پوشش بیمه‌ای در میان مردم از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.
ابوطالب قره‌چماقلو، با اشاره به اینکه باید ضریب نفوذ بیمه در زندگی اقشار مختلف جامعه بیشتر شود، افزود: هرچند برخورداری از پوشش‌های بیمه‌ای برای تک تک افراد جامعه ضروری است اما بخشی ازمردم نسبت به این مهم کم اطلاع بوده و رسالت شبکه فروش، آگاه کردن همگان نسبت به این نیاز است.
وی، ایجاد انگیزه بیشتر در بین نمایندگان و بیمه گذاران را دستاورد دیگری در مسیر اجرای این جشنواره عنوان کرد و اظهار داشت: با محاسبات اکچوئری و مدیریت ریسک و ارزیابی جامعه هدف، تخفیف‌های قابل توجهی تا سقف ۷۰ درصد حق بیمه برای جذب بیمه گذاران درنظر گرفته شده است.
به گفته معاون توسعه بازار و شبکه فروش تجارت‌نو، به نمایندگانی که حدنصاب حق بیمه تولیدی مندرج در دستورالعمل جشنواره را محقق کنند در پایان دوره سه ماهه با لحاظ مهلت وصول، ۱۷۰ فقره جایزه معادل یک میلیارد تومان، اهدا خواهد شد.

جشنواره نمایندگان بیمه تجارت‌نو در سه رشته بیمه‌ای آغاز شد

سناریوی جشنواره «میم تا میم» شرکت بیمه تجارت‌نو با یک میلیارد تومان جایزه برای تشویق هر چه بیشتر نمایندگان شبکه فروش شرکت در سه رشته آتش‌سوزی، حوادث انفرادی و بدنه اتوموبیل آغاز شد.

به گزارش ایبِنا، معاون توسعه بازار و شبکه فروش بیمه تجارت‌نو درخصوص این جشنواره که از اول مرداد تا پایان مهرماه سال‌جاری ادامه خواهد داشت، گفت: فروش بیمه نامه در سه رشته آتش سوزی، حوادث انفرادی و بدنه اتومبیل در راستای جذب بیشتر پرتفوی صنعت بیمه، ایجاد انگیزه و ترغیب فعالان شبکه فروش به توسعه پوشش بیمه‌ای در میان مردم از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

ابوطالب قره‌چماقلو، با اشاره به اینکه باید ضریب نفوذ بیمه در زندگی اقشار مختلف جامعه بیشتر شود، افزود: هرچند برخورداری از پوشش‌های بیمه‌ای برای تک تک افراد جامعه ضروری است اما بخشی ازمردم نسبت به این مهم کم اطلاع بوده و رسالت شبکه فروش، آگاه کردن همگان نسبت به این نیاز است.

وی، ایجاد انگیزه بیشتر در بین نمایندگان و بیمه گذاران را دستاورد دیگری در مسیر اجرای این جشنواره عنوان کرد و اظهار داشت: با محاسبات اکچوئری و مدیریت ریسک و ارزیابی جامعه هدف، تخفیف‌های قابل توجهی تا سقف ۷۰ درصد حق بیمه برای جذب بیمه گذاران درنظر گرفته شده است.

به گفته معاون توسعه بازار و شبکه فروش تجارت‌نو، به نمایندگانی که حدنصاب حق بیمه تولیدی مندرج در دستورالعمل جشنواره را محقق کنند در پایان دوره سه ماهه با لحاظ مهلت وصول، ۱۷۰ فقره جایزه معادل یک میلیارد تومان، اهدا خواهد شد.

منبع : ایبنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.