کد خبر : 209294
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 دی 1401 - 15:21
دیدگاه‌ها برای ثبت نام و احراز هویت آنی در صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو بسته هستند

ثبت نام و احراز هویت آنی در صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو

ثبت نام و احراز هویت آنی در صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو

همان‌طور که می‌دانید یکی از نکات مهم در خرید و فروش رمز ارز انتخاب صرافی معتبر است. صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو یکی از صرافی‌های بسیار مطمئن در زمینه معامله ارز دیجیتال است. این صرافی ویژگی‌های بسیار خوبی دارد که باعث شده نسبت به سایر رقبا برتری داشته باشد. هدف اصلی این صرافی ایجاد بستری امن

همان‌طور که می‌دانید یکی از نکات مهم در خرید و فروش رمز ارز انتخاب صرافی معتبر است. صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو یکی از صرافی‌های بسیار مطمئن در زمینه معامله ارز دیجیتال است. این صرافی ویژگی‌های بسیار خوبی دارد که باعث شده نسبت به سایر رقبا برتری داشته باشد.

هدف اصلی این صرافی ایجاد بستری امن برای انجام معاملات در حوزه رمز ارز می‌باشد. امنیت صرافی در انجام معاملات اهمیت زیادی دارد. صرافی اکسکوینو کاملاً معتبر و قانونی بوده و امکان معامله و خرید و فروش بیش از 130 رمز ارز را فراهم کرده است. تنوع بالای رمزارزها در این صرافی باعث شده که کاربران نیازی به صرافی‌های دیگر نداشته باشند.

صرافی آنلاین ارز دیجیتال اکسکوینو حفظ حریم شخصی کاربران را اولویت اول خود قرار داده است. این صرافی مطالب آموزشی و تحلیلی مفیدی در زمینه ارزهای دیجیتال را نیز ارائه می‌دهد تا باعث آگاهی و افزایش شناخت کاربران برای فعالیت بهتر در این بازارها شود. یکی از مزیت‌های صرافی آنلاین اکسکوینو ثبت‌نام و احراز هویت آسان آن است. در ادامه مقاله به مراحل ثبت‌نام در این صرافی می‌پردازیم.

آموزش ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو

شما می‌توانید به‌راحتی با ورود به سایت صرافی آنلاین اکسکوینو به آدرس www.excoino.com ثبت‌نام کنید و به خرید رمز ارز و معامله در بازار ارز دیجیتال بپردازید. در این بخش مراحل ثبت‌نام در این صرافی را بیان می‌کنیم. ابتدا باید وارد سایت اکسکوینو شوید و گزینه ثبت‌نام را انتخاب کنید. بعد از انتخاب این گزینه با واردکردن اطلاعات فردی و تعیین رمز عبور می‌توانید مراحل بعدی ثبت‌نام را طی کنید. به‌طور‌کلی ثبت‌نام در این صرافی بسیار آسان است و در 4 مرحله انجام می‌شود.

در مرحله اول بعد از انتخاب گزینه‌ ثبت‌نام وارد صفحه جدیدی می‌شوید.

ثبت نام و احراز هویت آنی در صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو

در مرحله دوم شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کرده و سپس رمز عبور خود را انتخاب می‌کنید. در این بخش می‌توانید از کد معرف نیز استفاده کنید. استفاده از کد معرف دارای پاداش می‌باشد.

در مرحله سوم با موافقت‌کردن با قوانین و شرایط اکسکوینو می‌توانید وارد مرحله چهارم و پایانی ثبت‌نام شوید.

در مرحله آخر باید تأییدیه ثبت‌نام را انجام دهید. در این مرحله از شما خواسته می‌شود تا کد ارسال شده به ایمیل یا شماره موبایل را در کادر وارد کنید. بعد از ثبت کد، روی گزینه ثبت‌نام کلیک کرده و با “پیام ثبت‌نام شما با موفقیت انجام شد” مواجه خواهید شد. به‌این‌ترتیب شما یکی از کاربران صرافی آنلاین اکسکوینو محسوب می‌شوید.

احراز هویت آنی و هوشمند در اپلیکیشن صرافی رمزارز اکسکوینو

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، یکی از مزیت‌های صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو مراحل آسان ثبت‌نام و احراز هویت سریع آن است. احراز هویت یکی از معیارهای مهم در انتخاب صرافی است؛ چراکه معامله رمز ارز به‌صورت دیجیتالی و بدون حضور فیزیکی انجام می‌شود؛ بنابراین امنیت و اطمینان بالا در معاملات اهمیت بسیار زیادی دارد.

اعتبار یک صرافی از مؤلفه‌های مختلفی مشخص می‌شود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها احراز هویت است. در‌صورتی‌که احراز هویت انجام نشود، امنیت تراکنش پایین آمده و  احتمال سوءاستفاده افزایش می‌یابد. طی کردن مراحل احراز هویت باعث می‌شود که از کلاهبرداری نیز جلوگیری شود. با طی کردن مراحل احراز هویت صرافی آنلاین ارز دیجیتال تنها خود شما به حساب دسترسی خواهید  داشت و هیچ فرد دیگر نمی‌تواند به حساب شما وارد شود.

ثبت نام و احراز هویت آنی در صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو

مراحل احراز هویت در اکسکوینو

احراز هویت صرافی اکسکوینو به‌صورت هوشمند و آنی انجام می‌شود. برای این کار تنها کافی است وارد حساب کاربری شده و با ورود به بخش داشبورد وارد پروفایل خود شوید. در این مرحله لازم است اطلاعات تماس خود مانند شماره موبایل، شماره ثابت یا ایمیل را وارد کنید. با وارد کردن اطلاعات تماس، کد تأیید برای شما ارسال می‌شود. بعد از ثبت کد تأیید وارد مرحله بعدی احراز هویت می‌شوید. در این مرحله باید اطلاعات فردی چون نام، نام خانوادگی، کد ملی و تاریخ تولد را وارد کرده و روی تأیید کلیک کنید.

در آخرین مرحله که بخش شناسایی و تأیید هویت است باید باتوجه به دستورالعمل‌های ارائه شده از پشت و جلوی کارت ملی خود عکس گرفته و آن را بارگذاری کنید. بعد از بارگذاری تصویر کارت ملی لازم است عکس و ویدئویی برای شناسایی هویت تهیه کنید. ویدئو شناسایی هویت دارای راهنما می‌باشد. حتماً باید راهنما و نکات ذکر شده را بادقت مطالعه کرده و ویدئوی مربوطه را نیز تماشا کنید تا به مشکل برخورد نکنید. بعد از انجام این مراحل باید منتظر تأیید نهایی مدارک از سوی صرافی ارز دیجیتال اکسکوینو باشید.

این روش احراز هویت به دلیل استفاده از هوش مصنوعی در کمتر از پنج دقیقه انجام شده و نتیجه آن نیز با تماس و پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد. بعد از اینکه ثبت‌نام شما تأیید شد می‌توانید به‌راحتی برای خرید ارز دیجیتال اقدام کنید. این صرافی در حفظ حریم خصوصی کاربران بسیار قوی عمل می‌کند؛ بنابراین شما می‌توانید در بستری امن و با خیالی آسوده معاملات خود را انجام دهید. همچنین صرافی آنلاین ارز دیجیتال اکسکوینو کارمزد کمتری نسبت به صرافی‌های دیگر دارد که یکی از مزیت‌های مهم آن محسوب می‌شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.