کد خبر : 209540
تاریخ انتشار : یکشنبه 9 بهمن 1401 - 14:39
دیدگاه‌ها برای ثبت ‌نام استارتاپ‌ها از امروز تا ۲۰ فروردین‌ ۱۴۰۲ از طریق وبگاه اینوتکس انجام می ‌شود بسته هستند

عباسی فشمی، در نشست خبری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس 2023، بیان کرد:

کوروش جم

ثبت ‌نام استارتاپ‌ها از امروز تا ۲۰ فروردین‌ ۱۴۰۲ از طریق وبگاه اینوتکس انجام می ‌شود

ثبت ‌نام استارتاپ‌ها از امروز تا ۲۰ فروردین‌ ۱۴۰۲ از طریق وبگاه اینوتکس انجام می ‌شود
بورس تایمز: برای ثبت‌نام زودهنگام تا ۳۰ بهمن‌ماه سال جاری، ۳۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است. همچنین با حمایت صندوق نوآوری، شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند شامل ۷۰ درصد تخفیف از طریق سامانه غزال شوند.

دبیر دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس 2023) گفت: رویداد اینوتکس امسال با میزبانی از 3 استیج ویژه (نشست) و با دعوت از بیش از 300 متخصص به عنوان سخنران و پنلیست از کشورهای مختلف به ارائه مطالب درحوزه های نوآوری و فناوری خواهند پرداخت.

به گزارش خبرنگار دانش و فناوری خبرگزاری بورس تایمز، نشست خبری دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس 2023)( inotex2023)، صبح امروز یکشنبه ۹ بهمن ‌ماه 1401، با حضور مهندس مهدی صفاری ‌نیا رئیس پارک علم و فناوری پردیس، مهندس سید علی هزاوه معاون امور فناوری پارک علم و فناوری پردیس، سجاد عباسی فشمی دبیر دوازدهمین نمایشگاه اینوتکس و جمعی از اصحاب رسانه، در سالن جلسات معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار شد.

مهندس مهدی صفاری ‌نیا، رئیس پارک علم و فناوری پردیس

مهندس مهدی صفاری ‌نیا، رئیس پارک علم و فناوری پردیس، در ابتدای این نشست خبری گفت: نمایشگاه اینوتکس، در هر سال با رویکرد و اهدافی جدید برگزار می‌گردد. شناسایی بازیگران جدید زیست‌بوم فناوری، یعنی سرمایه‌گذاران، استارتاپ‌ها و شرکت‌های جدید و توسعه مشارکت آن‌ها از اهداف اولیه و اصلی دوازدهمین دوره اینوتکس است. جذب سرمایه از بیش از ۵۰ صندوق سرمایه‌گذاری برای ایده‌های نوین، بهره‌مندی از زیرساخت بورس برای جذب سرمایه این استارتاپ‌ها نیز از جمله اهدافی است که این رویداد دنبال خواهد کرد.

وی با اشاره به ایجاد فرصت آشنایی صنایع با نوآوری‌های استارتاپی ذیل قانون جهش تولید دانش‌بنیان، ادامه داد: ماموریت جدید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در کشور است و به همین دلیل در اینوتکس تلاش می‌کنیم از صنایع و مجموعه‌های کارآفرین بزرگ نیز برای پیوستن به این رویداد دعوت نماییم تا شرایط ارتباط این صنایع با استارتاپ‌ها و زیست‌بوم فناوری فراهم شود.

رئیس پارک علم و فناوری پردیس، بیان داشت: در کنار اینوتکس که بزرگترین رویداد نوآوری پارک محسوب می شود، رویدادهای دیگری چون پردیس سامیت، جشنواره صدف، رویداد توانمندسازی کارآفرینان جوان (تیکاف)، آیین تجلیل از پیشکسوتان فناوری نیز بصورت سالیانه در پارک برگزار می شود.

مهندس صفاری ‌نیا، در پایان سخنان خود گفت: از سال 1390  تا سال 1396 نمایشگاه بین المللی نوآوري و فناوري INOTEX با حضور شرکت‌های خارجی و داخلی با رویکرد تبادل فناوری و با هدف توسعه روابط در حوزه فناوري‌های پیشرفته و تعریف همکاری‌های بین‌المللی جهت دستیابی مجموعه‌های ایرانی به آخرین فناوری‌های روز دنیا و بومی‌سازی آنان برگزار شده است.

مهندس سید علی هزاوه، معاون امور فناوری پارک علم و فناوری پردیس

مهندس سید علی هزاوه، معاون امور فناوری پارک علم و فناوری پردیس، در ادامه این نشست خبری گفت: این رویداد فرصت خوبی برای ایجاد مذاکره‌های چهار روزه با موثرترین نقش‌آفرین و فعالان زیست‌بوم فناوری و همچنین ارتباط با چندین هزار بازدیدکننده است. از طرفی امکان جذب سرمایه برای استارتاپ‌های نوپا از این طریق فراهم است. در این رویداد، محتوای خوبی نیز در زمینه موضوعات مختلف زیست‌بوم فناوری و همچنین حکمرانی فناوری ارائه می‌گردد.

وی در معرفی بخش‌های مختلف نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ افزود: این رویداد به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌گردد و در بخش نمایشگاهی، فعالین مختلف زیست‌بوم از سرمایه‌گذاران گرفته تا بیش از ۴۰۰ شرکت‌ حضور خواهند داشت. در بخش رویدادهای جانبی اینوتکس، ارائه محتوا و بحث‌های مختلف در استیج‌های گوناگون انجام خواهد پذیرفت که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به اینوتکس‌استیج برای بحث‌های عمومی زیست‌بوم، نکست‌استیشن برای معرفی فناوری‌های نوظهور و استیج حکمرانی برای تحلیل و بررسی چالش‌های سیاستگذاری‌های فناوری با هدف ایجاد گفتگو بین بخش خصوصی و دولتی اشاره کرد.

معاون امور فناوری پارک علم و فناوری پردیس، ادامه داد: از بخش‌های مهم دیگر این رویداد، ایجاد ارتباط بین صنایع و چالش‌های آن‌ها با استارتاپ‌ها تحت عنوان بخش ریورس‌پیتچ است. این بخش که در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود، فرصت خوبی برای معرفی نیازهای فناورانه صنایع به این استارتاپ‌ها برای حل آن‌هاست. همچنین دیگر سرمایه‌گذاران و استارتاپ‌ها، تحت عنوان بخش کافه سرمایه، با یکدیگر جلسه مذاکره خواهند داشت.

مهندس هزاوه، با ذکر وجود متخصصین و فعالین بخش خصوصی حوزه‌های مختلف در این رویداد و همچنین رقابت استارتاپ‌ها از تمام کشور عنوان کرد: در حوزه‌های مختلف و در استان‌های مختلف، رقابت استارتاپ‌ها در چند ماه قبل از رویداد اصلی برگزار می‌شود و استارتاپ‌های برگزیده در رویداد اصلی حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به برگزاری رویدادی با عنوان «فروم حکمرانی دانش بنیان» در نمایشگاه اینوتکس گفت: در این فروم سیاست های حوزه فناوری و نوآوری کشور با حضور متخصصان از بخش های خصوصی و دولتی مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت و فرصت ویژه ای را برای گفتگو پیرامون این موضوعات مهیا خواهد نمود.

معاون امور فناوری پارک علم و فناوری پردیس، افزود: رویدادهای رویورس پیچ اینوتکس به منظور اتصال بیشتر صنایع به شرکت ها و استارتاپ ها تدارک دیده شده است. در بخش کافه سرمایه اینوتکس نیز فرصت مناسبی برای جلسه با سرمایه  گذاران مهیا می  باشد. رقابت های استارتاپی اینوتکس پیچ با مشارکت پست  بانک و تسهیلات ویژه  ای که برای برندگان استارتاپی قرارداده است به یکی از بخش  های پرطرفدار اینوتکس در سال  های اخیر تبدیل شده است.

مهندس هزاوه، در خصوص بخش آنلاین اینوتکس 2023 نیز گفت: در سال 1400 با توجه به شیوع ویروس کرونا، برای اولین بار رویداد اینوتکس کاملا به صورت مجازی برگزار گردید و بدین ترتیب پلتفرم نمایشگاه مجازی رویداد اینوتکس و اپلیکیشن ویژه آن توسعه داده شد. اکنون با افزودن قابلیت های ویژه ای که برای شبکه سازی، تناظریابی، برگزاری جلسات B2B و . . . که در این سامانه تدارک دیده شده است، مخاطبین حضوری رویداد هم می توانند به خوبی از این ظرفیت برای سهولت در ارتباطات استفاده نمایند.

معاون امور فناوری پارک علم و فناوری پردیس، در پایان سخنان خود گفت: نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری INOTEX از تاریخ 19 لغایت 22 اردیبهشت 1402 در محل پارک فناوری پردیس در سه بخش اصلی نمایشگاهی، رویدادهای تجاری و ترویجی و بخش های آنلاین برگزار خواهد شد.

سجاد عباسی فشمی، دبیر دوازدهمین نمایشگاه اینوتکس

سجاد عباسی فشمی، دبیر دوازدهمین نمایشگاه اینوتکس، در ادامه این نشست خبری گفت: ثبت ‌نام استارتاپ‌ها در این رویداد از امروز تا ۲۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۲، از طریق وبگاه اینوتکس انجام می‌شود و برای ثبت‌نام زودهنگام تا ۳۰ بهمن‌ماه سال جاری، ۳۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است. همچنین با حمایت صندوق نوآوری، شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند شامل ۷۰ درصد تخفیف از طریق سامانه غزال  شوند. نحوه برگزاری و ارائه غرفه‌ها نیز به تفصیل از طریق وبگاه این نمایشگاه قابل مشاهده است.

وی ادامه داد: دو بخش مهم دیگر این نمایشگاه، بخش بانوان کارآفرین برای معرفی فعالیت‌های کارآفرینانه و چالش‌های آنان و همچنین بخش سیکاف است که در این بخش خانواده‌ها و دانش‌آموزان با برنامه‌هایی همچون کارگاه‌های تفکر خلاق و استعدادیابی، همراه این نمایشگاه خواهند بود.

دبیر دوازدهمین نمایشگاه اینوتکس، در خصوص نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ نیز خاطرنشان کرد: انعقاد قراردادها و تفاهم‌نامه‌های مختلف به ارزش بیش از ۳۵ میلیارد تومان، انعقاد قراردادهای بین‌المللی با کشورهایی چون ازبکستان، تامین مالی جمعی بیش از ۴ میلیارد تومان و جذب بیش از ۱.۵ میلیارد تومان سرمایه از نتایج این رویداد در دوره قبل بوده است.

فشمی، درباره استیج های ویژه نمایشگاه اینوتکس 2023 گفت: رویداد اینوتکس امسال با میزبانی از 3 استیج ویژه (نشست) و با دعوت از بیش از 300 متخصص به عنوان سخنران و پنلیست از کشورهای مختلف به ارائه مطالب درحوزه های نوآوری و فناوری خواهند پرداخت. به گونه ای که مطالب عمومی حوزه نوآوری در نشست شماره یک به نام اینوتکس استیج برگزار خواهد شد، نشست شماره دو به بررسی آینده فناوری ها خواهد پرداخت و در نشست سوم به نام فروم حکمرانی، فرصتی برای گفتگو و تبادل نظر پیرامون سیاست های حوزه نوآوری وفناوری کشور با حضور فعالان بخش خصوصی و دولتی اجرا خواهد گردید.

دبیر دوازدهمین نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری اینوتکس 2023، در پایان سخنان خود گفت: برای آن دسته از مخاطبان که امکان حضور در رویداد اینوتکس را ندارند، امکان بهره برداری از آن به صورت آنلاین نیز فراهم می باشد، به نحوی که تمامی رویدادها با پخش زنده دردسترس مخاطبان خواهد بود و نیز در بخش نمایشگاهی تمامی غرفه ها پنل مجازی خواهند داشت که در این بخش می توانند علاوه بر اشتراک گذاری تصاویر محصولات، کاتالوگ و ویدیو معرفی مجموعه خود، امکان برقراری ارتباط با بازدید کنندگان، گزارش گیری از بازدیدهای روزانه و غیره را نیز داشته باشند.

بنا بر این گزارش علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند به پایگاه www.inotex.com مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88503030-021 تماس حاصل نمایند.

گفتنی است، نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳ در اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور فعالان مختلف زیست ‌بوم فناوری کشور، در پارک علم و فناوری پردیس برگزار خواهد شد. علاقمندان جهت اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبگاه اینوتکس مراجعه نمایند.

فیلم، عکس و خبر: کوروش جم

آلبوم عکس

فیلمهای ویدئویی

فیلم 1

فیلم 2

فیلم 3

فیلم 4

فیلم 5

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.