کد خبر : 198457
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 تیر 1401 - 10:00
دیدگاه‌ها برای توکن بازی Stepn همه را شگفت‌زده کرد! بسته هستند

توکن بازی Stepn همه را شگفت‌زده کرد!

توکن بازی Stepn همه را شگفت‌زده کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه چند روز قبل از آغاز تابستان ۲۰۲۲، تیم توسعه‌دهنده بازی رمزارزی STEPN اعلامیه‌ای صادر کرد که باعث افت ۳۰ درصدی قیمت توکن آن شد. علی‌رغم پیش‌بینی آینده‌ای تیره و تار برای این پروژه، قیمت توکن GMT آن در هفت روز گذشته ۷۵ درصد از افت قیمت خود را جبران کرده است.با

زمان مطالعه: 2 دقیقه

چند روز قبل از آغاز تابستان ۲۰۲۲، تیم توسعه‌دهنده بازی رمزارزی STEPN اعلامیه‌ای صادر کرد که باعث افت ۳۰ درصدی قیمت توکن آن شد. علی‌رغم پیش‌بینی آینده‌ای تیره و تار برای این پروژه، قیمت توکن GMT آن در هفت روز گذشته ۷۵ درصد از افت قیمت خود را جبران کرده است.
با توجه به چارت زمانی یک روزه، GMT با موفقیت به سطح مقاومتی اول در مسیر صعود خود بازگشته است. در حال حاضر، این رمزارز به میانگین متحرک ۵۰ روزه خود رسیده که به عنوان سطحی حساس عمل می‌کند. در صورت پیشرفت قیمت، شاهد یک روند معکوس کامل خواهیم بود؛ زیرا سایر سطوح مقاومتی روزانه از جمله میانگین متحرک ۲۰۰ روزه هنوز هدف قرار نگرفته‌اند.
البته، متأسفانه در چند ساعت گذشته، STEPN نتوانست میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه را بشکند و حدود ۱۰ درصد اصلاح شده که نشان می‌دهد پایین بودن حجم معاملات در آخر هفته، GMT را از ورود به حالت صعودی کامل باز داشته است.
در پایان ماه می، حساب رسمی STEPN در توییتر، سرمایه‌گذاران چینی را در مورد محرومیت آتی در انتظار آنها از این پلتفرم به دلیل مشکلات نظارتی که رمزارزها در چین با آن مواجه هستند، مطلع کرد. خوشبختانه، این تیم به سرمایه‌گذاران این امکان را می‌دهد که تمام دارایی‌های خود را پس بگیرند. با این حال، از آن‌جایی که STEPN به طور مداوم عملکرد هر دستگاه متصل به یک حساب کاربری را برای ردیابی پیشرفت آن در راه رفتن ردیابی می کند، امکان استفاده از این برنامه با VPN وجود ندارد.

نوشته توکن بازی Stepn همه را شگفت‌زده کرد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.