کد خبر : 216070
تاریخ انتشار : جمعه 11 اسفند 1402 - 11:00
دیدگاه‌ها برای توکن‌سوزی بزرگ فلوکی؛ توسعه‌دهندگان به دنبال سوزاندن ۱۹۰ میلیارد FLOKI هستند! بسته هستند

توکن‌سوزی بزرگ فلوکی؛ توسعه‌دهندگان به دنبال سوزاندن ۱۹۰ میلیارد FLOKI هستند!

توکن‌سوزی بزرگ فلوکی؛ توسعه‌دهندگان به دنبال سوزاندن ۱۹۰ میلیارد FLOKI هستند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه توسعه‌دهندگان فلوکی (FLOKI) پیشنهادی را برای سوزاندن ۲ درصد از عرضه در گردش این توکن مطرح کرده‌اند که هدف آن، افزایش کمیابی و امنیت شبکه است.در همین راستا، یکی از توسعه‌دهندگان ارشد فلوکی می‌گوید: «ما پیشنهاد کرده‌ایم ۱۹۰،۹۱۸،۵۸۵،۴۳۱٫۸۴ توکن FLOKI را بسوزانیم. این رقم حدود ۲ درصد از عرضه فعلی در

زمان مطالعه: 2 دقیقه

توسعه‌دهندگان فلوکی (FLOKI) پیشنهادی را برای سوزاندن ۲ درصد از عرضه در گردش این توکن مطرح کرده‌اند که هدف آن، افزایش کمیابی و امنیت شبکه است.
در همین راستا، یکی از توسعه‌دهندگان ارشد فلوکی می‌گوید: «ما پیشنهاد کرده‌ایم ۱۹۰،۹۱۸،۵۸۵،۴۳۱٫۸۴ توکن FLOKI را بسوزانیم. این رقم حدود ۲ درصد از عرضه فعلی در گردش است که در حال حاضر بیش از ۱۱ میلیون دلار ارزش دارد.»
توکن‌سوزی به حذف دائمی توکن‌ها از عرضه در گردش، با ارسال آنها به یک کیف پول رمزارزی که هیچکس آن را کنترل نمی‌کند، اشاره دارد. فلوکی پیش از این نیز یک رویداد توکن‌سوزی را در ژانویه ۲۰۲۳ انجام داده بود که منجر به افزایش ۷۰ درصدی قیمت در روزهای پس از آن شد.

به گفته توسعه‌دهنده فلوکی، توکن‌هایی که قرار است سوزانده شوند، از منبع ذخیره‌شده در پل مولتی چین (Multichain) تأمین خواهند شد. مولتی چین پلتفرمی بود که به کاربران اجازه می‌داد توکن‌ها را بین شبکه‌های مختلف انتقال دهند. اما در جولای ۲۰۲۳ و پس از یک سوءاستفاده، بیش از ۱۳۰ میلیون دلار از این پلتفرم به سرقت رفت.
تیم فلوکی می‌گوید که پس از شناسایی چند علائم هشداردهنده در مولتی چین، بلافاصله توکن‌ها را از این پل برداشته و از آن زمان، آنها را در یک کیف پول امن نگه داشته است.
در زمان نگارش این خبر، فلوکی با قیمت ۰٫۰۰۰۰۵۵ دلار معامله می‌شود که یک رشد ۶۵ درصدی نسبت به یک هفته گذشته دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته توکن‌سوزی بزرگ فلوکی؛ توسعه‌دهندگان به دنبال سوزاندن ۱۹۰ میلیارد FLOKI هستند! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.