کد خبر : 215435
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 بهمن 1402 - 19:47
دیدگاه‌ها برای تور کیش و کنسرت های زمستان 1403 بسته هستند

تور کیش و کنسرت های زمستان 1403

تور کیش و کنسرت های زمستان 1403

جزیره زیبای کیش سال هاست مقصد گردشگران بسیاری شده است. این جزیره زیبا که بسیار مدرن شده است در زمستان بیشترین رزرو بلیط هواپیما را دارد. رزرو تور کیش در زمستان اگر با برگزاری کنسرت ها هم زمان باشد می تواند سفرتان را بسیار خاطره انگیز کند. کیش به دلیل هوای شرجی که دارد در

جزیره زیبای کیش سال هاست مقصد گردشگران بسیاری شده است. این جزیره زیبا که بسیار مدرن شده است در زمستان بیشترین رزرو بلیط هواپیما را دارد. رزرو تور کیش در زمستان اگر با برگزاری کنسرت ها هم زمان باشد می تواند سفرتان را بسیار خاطره انگیز کند. کیش به دلیل هوای شرجی که دارد در فصل تابستان از مسافران کمتری برخوردار است اما زمستان بهترین فصل برای گذراندن تعطیلات و تفریح در جزیره است. در این فصل بسیاری از نوازندگان و خوانندگان نیز فرصت را غنیمت می دانند و کنسرت خود را در جزیره کیش برگزار می کنند. تا بتوانند گردشگران از شهر های مختلف را به خود جذب کنند.در ادامه به کنسرت هایی که در زمستان برگزار می شود می پردازیم.

 

کنسرت چیست؟

کنسرت برگزاری زنده موسیقی توسط خوانندگان و گروه نوازنده شان و یا نوازندگان با رهبر ارکستر است. در واقع پل ارتباطی مردم و خوانندگان برگزاری کنسرت است تا احساس طرفداران در کنسرت ها با آهنگ ها همسو شود. در رزرو تور کیش شاید هدف اصلی شما رفتن به این کنسرت ها باشد. کنسرت های کیش به دو دسته پاپ و سنتی تقسیم می شوند که توسط خوانندگانشان برگزار می شوند.

کنسرت پاپ کیش

بیشترین سهم کنسرت در جزیره کیش مربوط به کنسرت های پاپ می شود. این کنسرت ها که در میان جوانان بسیار پرطرفدار هستند در زمستان 1403 تورکیش را بسیار داغ می کنند. خوانندگان پاپ کشور با برگزاری کنسرت های خود که گاهی با تخفیف نیز همراه است گردشگران طرفدار خویش را برای خرید بلیط هواپیما جذب می کنند تا در کنار لذت از تفریحات ساحلی از کنسرت نیز لذت ببرند.

خوانندگان پاپ که در سال 1403 در کیش کنسرت کردند و یا می کنند

رضا بهرام

رضا بهرام خواننده پاپ جدید و خوش صدای ایران که آینده ایی روشن در انتظارش است. رضا بهرام در سال 99 در کیش کنسرت برگزار کرد. این کنسرت بسیار مورد توجه مخاطبان و گردشگران قرار گرقت. در فروردین سال 1403 نیز این خواننده محبوب در جزیره کیش کنسرت برگزار کرده است و زمزمه هایی برای برگزاری کنسرت در زمستان نیز از این مدیران برنامه این خواننده به گوش می رسد. رضا بهرام با آهنگ گل عشق مخاطبان بسیاری را به طرفداران خود اضافه کرده است.

بهنام بانی

رزرو تور کیش با رفتن به کنسرت بهنان بانی در جزیره کیش بسیار جذاب می شود. مگر می شود از اجرای زنده و پرهیجان بهنام بانی به راحتی رد شد. آهنگ قرص قمر در کنسرت های بهنام بانی طوفان به پا می کند. این خواننده نیز در دی ماه سال 1403 با برنامه های جذاب در کنسرتش گردشگران کیش را جذب کرد. این خواننده 30 ساله از معروف ترین خوانندگان پاپ است.

علیرضا طلیسچی

خواننده خوش صدا و خوش اخلاق پاپ ایران علیرضا طلیسچی که با آهنگ معروف تو رفتی در سال 1403 غوغا به پا کرد در دی ماه سال 1403 در کیش کنسرتی پر از نشاط برگزار کرد و بسیاری از طرفدارانش را برای خرید بلیط هواپیما به آژانس ها کشاند.

محسن ابراهیم زاده

از خوانندگان پاپ که در کنسرت های کیش بسیار موفق بود محسن ابراهیم زاده است. این خواننده با اصلیت جنوبی با آهنگ دونه دونه در میان مردم جا باز کرد. محسن ابراهیم زاده در عرض چند ساعت تمام بلیط های کنسرتش در کیش به فروش رفت و از پرمخاطب ترین کنسرت های کیش بود. رزرو تور کیش و رفتن به این کنسرت می تواند هر سفری را خاطره انگیز کند.

آرون افشار

آرون افشار از خوانندگان جوان و جدید پاپ ایران است که با خوانندگی در مجالس عروسی کار خود را شروع کرده است و امروزه شلوغ ترین کنسرت ها را برگزار می کند. این خواننده خوش صدا با آهنگ جانم باش بسیار محبوب شد. شرکت در کنسرت آرون افشار در جزیره کیش بسیار لذتبخش است.

تور کیش و کنسرت های زمستان 1403

خوانندگان کنسرت های سنتی

علیرضا قربانی

علیرضا قربانی از خواننده های سنتی و پاپ ایران است که صدایش دل هر کسی را می برد. این خواننده محبوب با برگزاری کنسرت های خود در کیش گردشگران بسیاری که به آهنگ های سنتی علاقه دارند را به خود جذب می کند تا با او یک صدا خواننده شوند.

همایون شجریان

خواننده ای با اصالت که با صدای خاص و دلنشینش حال و هوای کنسرت هایش را زیر و رو می کند. این خواننده خوش صدا نیز با برگزاری کنسرت در جزیره کیش در فصل زمستان بسیاری را به این جزیره دوست داشتنی می کشاند.

در زمستان 1403 با مشاوره های عالی شرکت گردشگری سفرمی می توانید در کنار تفریحات جذاب کیش به کنسرت خواننده های مورد علاقه تان نیز بروید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.