کد خبر : 199063
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 تیر 1401 - 10:30
دیدگاه‌ها برای تلاش خریداران برای تثبیت قیمت بیت کوین بسته هستند

تلاش خریداران برای تثبیت قیمت بیت کوین

تلاش خریداران برای تثبیت قیمت بیت کوین

زمان مطالعه: 3 دقیقه قیمت بیت کوین پس از شروع فعالیت وال استریت در 29 ژوئن، در حالی که بانک‌دار ارشد اروپا اعتراف کرد که جهان هرگز به تورمی پایین‌تر از حد فعلی باز نخواهد گشت، به طور موقت بالای 20 هزار دلار ثابت ماند. به گزارش سایت کوین تلگراف، داده‌های بازار نشان می‌دهند که

زمان مطالعه: 3 دقیقه

قیمت بیت کوین پس از شروع فعالیت وال استریت در 29 ژوئن، در حالی که بانک‌دار ارشد اروپا اعتراف کرد که جهان هرگز به تورمی پایین‌تر از حد فعلی باز نخواهد گشت، به طور موقت بالای 20 هزار دلار ثابت ماند.

به گزارش سایت کوین تلگراف، داده‌های بازار نشان می‌دهند که معاملات جفت ارز بیت کوین-دلار آمریکا با ریسک پایین اما بسیار ناپایدار به نظر می‌رسند؛ زیرا قیمت این ارز دیجیتال در محدوده‌ای باریک بین بالاترین و پایین‌ترین سطح به دام افتاده ‌است.

بازارهای سهام ایالات متحده حتی پس از آنکه معاملات آسیایی شاهد زیان‌های تازه بودند، جو آرامی داشتند و در اروپا نیز نظرات بانک‌های مرکزی، تعیین‌کننده وضعیت کلی و کلان بازار بودند. در همین راستا، کریستین لاگارد (Christine Lagarde)، رئیس بانک مرکزی اروپا (ECB)، اظهار داشت که تورم برای مدت نامحدودی بالا خواهد ماند.

جروم پاول (Jerome Powell)، رئیس فدرال رزرو، نیز نظری همسو با لاگارد داشت و با لحنی ناامیدانه قول داد تا زمانی که تورم به 2 درصد نرسد، دست از تلاش برندارد.

گاوهای بیت کوین از بالاترین قیمت سال 2017 محافظت می‌کنند

بازار بیت کوین به این نظرات و تحلیل‌ها که حدود دو هفته قبل از داده‌های جدید شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) ایالات متحده منتشر شد، واکنش چندانی نشان نداد و تمرکز تحلیلگران بیت کوین بر بستن چارت ماهانه ژوئن بود.

پلتفرم تجزیه و تحلیل درون زنجیره‌ای متریال اندیکاتورز (Material Indicators) به چشم‌اندازی که حاکی از شکستی زودهنگام است، چشم دوخته ‌است؛ زیرا کندل‌های ماهانه کاملاً ناامیدکننده به نظر می‌رسند. این تیم در توییتی نوشت:

گاوها در حال دفاع از بالاترین قیمت سال 2017 هستند، اما یک روز مانده به پایان چارت ماهانه، ایجاد یک کندل سبز رنگ ماهانه تقریبا غیرممکن خواهد بود. ممکن است هنوز فرصتی برای سبز شدن کندل هفتگی وجود داشته باشد. بیت کوین به زودی یا یک بریک‌آوت یا یک بریک‌داون را تجربه خواهد کرد.

مایکل ون دی پوپ(michael van de poppe)، تحلیلگر و تریدر محبوب رمزارزها، نیز در توییتی نوشت:

بیت ‌کوین همچنان در سطح پشتیبانی باقی مانده است، اما همچنان مشکلاتی وجود دارد.

به گفته این تحلیلگر، اگر بخواهیم به قیمت‌های بالاتر صعود کنیم، به ثبات بیشتری نیاز داریم (برای مثال شکستن سطح 20.2 هزار دلار) اما اگر این شرایط برقرار نشود، منطقه بعدی 19.3 هزار دلار است.

قیمت‌ها همچنان سرمایه‌گذاران شرکتی را به خرید تشویق می‌کند

از طرفی دیگر، شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy)، خزانه بیت کوینی خود را با خرید 480 بیت کوین جدید تقویت کرد. مایکل سیلور(Michael Saylor)، مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی، با توجه به این موضوع که این خرید در مقایسه با خریدهای دیگر کوچکتر است، به طور واضح ادعاهایی مبنی بر انحلال شرکت با وام 205 میلیون دلاری که برای خرید BTC گرفته شده بود، را تکذیب کرد.

ویلیام کلمنته (William Clemente)، تحلیلگر ارشد بازار در بلاک ویر (Blockware) نیز در این خصوص گفت:

اگرچه خرید جدید مایکرواستراتژی ممکن است نسبتاً کوچک باشد، اما من فکر می‌کنم بیش از هر چیزی حامل این پیام است که علی‌رغم همه انتقادها و ادعاهایی که سیلور از سوی خرس‌ها با آن مواجه می‌شود، او به جایی نمی‌رود و به استراتژی تخصیص بلندمدت خود پایبند است.

نوشته تلاش خریداران برای تثبیت قیمت بیت کوین اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.