کد خبر : 209806
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 اسفند 1401 - 10:40
دیدگاه‌ها برای تعمیر و نگهداری تابلو: نکات برتر تابلو آذین بسته هستند

تعمیر و نگهداری تابلو: نکات برتر تابلو آذین

تعمیر و نگهداری تابلو: نکات برتر تابلو آذین

راه های مختلفی وجود دارد که تابلوهای بزرگ می توانند کثیف یا تغییر رنگ دهند. تعمیر و نگهداری تابلو بخش مهمی از این است که مطمئن شوید تابلویی که هزاران دلار برای آن هزینه کرده اید روشن و حرفه ای باقی بماند. نگهداری تابلو باید پیشگیرانه باشد، به این معنی که باید اقدامات احتیاطی را

راه های مختلفی وجود دارد که تابلوهای بزرگ می توانند کثیف یا تغییر رنگ دهند. تعمیر و نگهداری تابلو بخش مهمی از این است که مطمئن شوید تابلویی که هزاران دلار برای آن هزینه کرده اید روشن و حرفه ای باقی بماند.

نگهداری تابلو باید پیشگیرانه باشد، به این معنی که باید اقدامات احتیاطی را برای جلوگیری از کثیف شدن تابلو در وهله اول انجام دهید. با این حال، این مقاله بر این تمرکز دارد که وقتی تابلو شما قبلاً کثیف یا آسیب دیده است، چه کاری انجام دهید.

برخی از مشکلات را می توان به راحتی حل کرد، مانند گل و لای یا فضولات پرندگان، اما اگر تابلو شما به شدت زنگ زده یا از بین رفته است، ممکن است لازم باشد آن را به طور کامل تعویض کنید.

یک شرکت تابلوسازی حرفه ای مانند تبلیغات آذین می تواند تابلوی فعلی شما را تعمیر و نگهداری کند، اما در صورت نیاز می تواند تابلوی جدیدی را نیز برای شما طراحی و نصب کند. این شرکت خدمات تابلوسازی در اصفهان ، نما کامپوزیت در اصفهان و تابلو ال ای دی در اصفهان را به صورت حرفه ای به شما همشهریان ارائه میدهد.

اگر اطلاعات بیشتری می خواهید، همین امروز با  کارشناسان تبلیغات آذین تماس بگیرید. در کشور ایران شرکت های حرفه ای تابلوسازی از جمله تابلوسازی رسام ، آریو پاسارگاد ، تابلوسازی سلکو و تابلو آذین وجود دارند.

 

1. خاک، گل یا دوده

باران و خاک مخلوط می شوند تا گل و لای تشکیل شود. اتومبیل‌ها می‌توانند گل و لای زیادی به اطراف بپاشند. اگر نزدیک جاده باشید، گل و لای می تواند از ترافیک عبوری به تابلوی شما پاشیده شود. اگر در یک منطقه روستایی تر هستید، حیات وحش محلی نیز می تواند تابلو شما را هنگام تعامل با آن کثیف کند.

 

ایمنی:

اگر منطقه هنوز گل آلود باشد ممکن است لغزنده شود. مطمئن شوید که مراقب جایی که قدم می گذارید، و اگر مجبور به استفاده از نردبان هستید، مطمئن شوید که آن را به درستی تثبیت کرده اید.

 

نکات تمیز کردن:

شلنگ – اگر تابلوی شما به اندازه کافی به ساختمان شما نزدیک است، آب خروجی از شلنگ اغلب برای شستن کثیفی کافی است.

 

مایع تمیز کننده – اگر آب به تنهایی برای از بین بردن کثیفی کافی نیست، این را امتحان کنید. 1 فنجان سرکه و 1 فنجان آب مخلوط کنید. با یک بطری اسپری روی سطح تابلو بمالید و 15 دقیقه صبر کنید، سپس به آرامی پاک کنید.

 

  1. نقاشی

تابلوهای بزرگ همیشه در معرض خطر خرابکاری هستند، به خصوص زمانی که روی زمین قرار دارند. نقاشی معمولا با اسپری رنگ ایجاد می شود اما می توان آن را با نشانگرهای دائمی نیز ساخت. اگر کسب و کار شما در شهر باشد، این یکی از رایج ترین مسائلی است که نیاز به نگهداری تابلو دارد.

 

ایمنی:

خوشبختانه، نقاشی های مبتنی بر رنگ و نشانگر هیچ خطر قابل توجهی ندارند.

 

نکات تمیز کردن:

خمیر جوش شیرین – آب را با مقدار کافی جوش شیرین مخلوط کنید تا به شکل خمیر درآید. آن را روی نقاشی ایجاد شده بمالید و 15 دقیقه صبر کنید. پس از آن، رنگ باید پاک شود.

 

پاک کننده رنگ – فروشگاه های نوسازی خانه، پاک کننده رنگ و پاک کننده های قدرتمند مختلف را می فروشند. اینها بهترین گزینه برای از بین بردن رنگ با کمترین سر و صدا هستند. دستورالعمل ها و هشدارهای ایمنی را همانطور که روی برچسب نشان داده شده است دنبال کنید.

 

3.  زنگ زدگی

 

زنگ زمانی اتفاق می افتد که فلز ناتمام یا آسیب دیده اکسید شود. تابلوهای فلزی که زمان زیادی را در باران می گذرانند، بدون نگهداری منظم تابلوها، می توانند به شدت زنگ بزنند.

ایمنی:

تنفس بیش از حد زنگ زدگی می تواند باعث مشکلات تنفسی شود. در صورت امکان از ماسک استفاده کنید.

 

نکات تمیز کردن:

طبیعی – روش های طبیعی مختلفی برای تمیز کردن زنگ فلز وجود دارد. اگر می خواهید از آسیب شیمیایی به محیط محلی جلوگیری کنید، این روش ها ارزش دارد.

صنعتی – اگر بیش از مقدار کمی زنگ زدگی روی تابلوی خود دارید، از یک زنگ زدای درجه صنعتی استفاده کنید. دستورالعمل ها و هشدارهای ایمنی را همانطور که روی برچسب نشان داده شده است دنبال کنید.

 

4.شرایط  آب و هوایی

هر تابلوی بیرونی نوعی هوازدگی را تجربه می‌کند و تقریباً همیشه پس از چند سال به نوعی تعمیر و نگهداری نیاز دارد، حتی اگر به بدی تابلوهای بالا به نظر نرسد.

تعمیر و نگهداری تابلو: نکات برتر تابلو آذین

 

ایمنی:

هوازدگی می تواند تابلو را از نظر ساختاری ضعیف تر کند. در صورت هوازدگی نامناسب، از وارد کردن وزن غیر ضروری بر روی تابلو خودداری کنید.

مراقب باشید که رنگ، فلز یا پلاستیک خرد شده به محیط اطراف وارد نشود. گذاشتن پارچه های می تواند به جمع آوری زباله ها در حین تمیز کردن کمک کند.

 

نکات تمیز کردن:

رنگ آمیزی مجدد – اگر رنگ شروع به تاب برداشتن و چروک شدن کرده است، تابلوی خود را دوباره رنگ کنید. تمام رنگ های قدیمی را که می توانید خراش دهید، سپس آن را سمباده بزنید. پس از آن، یک لایه رنگ پرایمر بمالید، سپس شروع به اضافه کردن لایه های نهایی کنید تا علامت به شکل دلخواه در بیاید.

 

تعویض – قطعات پلاستیکی تابلوها ممکن است به مرور زمان زرد یا ترک بخورند. تنها کاری که در این صورت می توانید انجام دهید این است که با سازندگان اصلی تابلوی خود تماس بگیرید و ببینید آیا می توانید قطعات جایگزین خریداری کنید یا خیر.

 

5. ریزش پرندگان

هر ماشین، سایه بان، ساختمان یا تابلویی همیشه در معرض این خطر است: پرندگانی که در نزدیکی جمع می شوند و اموال شما را به هم می ریزند.

تعمیر و نگهداری تابلو: نکات برتر تابلو آذین

مدفوع پرندگان اسیدی است و می تواند رنگ و پلاستیک را از بین ببرد. به همین دلیل، هرگز نباید مدفوع پرنده را قبل از نرم شدن با اسفنج یا مواد ساینده بشویید، در غیر این صورت ممکن است تابلو خود را بیشتر خراش دهید یا آسیب بزنید.

 

ایمنی:

به یاد داشته باشید که هنگام تمیز کردن فضولات پرندگان همیشه از ماسک و دستکش استفاده کنید. مدفوع پرندگان نه تنها می‌تواند حاوی پاتوژن‌های خطرناک باشد، بلکه این خطر نیز وجود دارد که باعث واکنش آلرژیک شود.

نکات تمیز کردن:

عوامل بازدارنده – اگر می خواهید در آینده از استراحت یا لانه سازی پرندگان بر روی علامت خود جلوگیری کنید، یک عامل بازدارنده مانند سنبله پرندگان، طعمه یک پرنده شکارچی یا حتی استخدام یک شاهین حرفه ای را در نظر بگیرید.

هر یک از این روش‌ها معایب خود را دارند و بدون هزینه نیستند، اما خوشبختانه، تمیز کردن فضولات پرندگان در این میان کار سختی نیست.

جوش شیرین + آب – 2 تا 3 قاشق غذاخوری جوش شیرین را با یک لیتر یا بیشتر آب داغ مخلوط کنید. با یک بطری اسپری روی مدفوع بمالید و 15 دقیقه صبر کنید سپس به آرامی پاک کنید.

مایع تمیز کننده – 2 قاشق چایخوری را با 1 فنجان سرکه و 1 فنجان آب مخلوط کنید. با یک بطری اسپری روی مدفوع بمالید و 15 دقیقه صبر کنید سپس به آرامی پاک کنید.

دستمال مرطوب خودرو – برخی از مکانیک‌های خودرو دستمال‌های مخصوص خودرو را می‌فروشند که به منظور پاک کردن ملایم کثیفی از رنگ خودرو هستند. این دستمال‌ها می‌توانند برای تمیز کردن فضولات پرندگان از روی تابلوهای بزرگ نیز عالی عمل کنند.

اگر این نکات کارساز نبود، راه حل را دوباره به کار ببرید یا با یک شرکت حرفه ای تماس بگیرید تا تابلوی شما را برای شما تمیز کند.

 

شرکت تبلیغات آذین، مجری طراحی، نصب، راه اندازی، تعمیر و نگهداری تابلوها و موارد دیگر

مراقبت از آسیب تابلوها می تواند به ابزار و تجهیزات تخصصی نیاز داشته باشد.

کار با یک شرکت تابلوسازی باتجربه می تواند تابلو شما را از تعمیر و نگهداری دشوار حذف کند و نتیجه ای را تضمین کند که از آن راضی هستید.

 

برای طراحی تابلو، نگهداری تابلو و موارد دیگر با شرکت تابلوسازی تبلیغات آذین تماس بگیرید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.