کد خبر : 208616
تاریخ انتشار : شنبه 30 مهر 1401 - 21:56
دیدگاه‌ها برای تعمیر مایکروفر فلر – کورنیدو بسته هستند

تعمیر مایکروفر فلر – کورنیدو

تعمیر مایکروفر فلر – کورنیدو

در بسیاری از موارد استفاده نادرست و فرسایش بر اثر گذر زمان سبب خرابی مایکروفر می؜شود که عیب؜یابی این دستگاه نیاز به علم سطحی در این زمینه و تعمیر آن نیاز به دانش فنی گسترده در ارتباط با مایکروفر دارد. پیدایش ایرادات و مشکل؜هایی در این دستگاه موجب این می؜شود که شما از یک تعمیرکار

در بسیاری از موارد استفاده نادرست و فرسایش بر اثر گذر زمان سبب خرابی مایکروفر می؜شود که عیب؜یابی این دستگاه نیاز به علم سطحی در این زمینه و تعمیر آن نیاز به دانش فنی گسترده در ارتباط با مایکروفر دارد. پیدایش ایرادات و مشکل؜هایی در این دستگاه موجب این می؜شود که شما از یک تعمیرکار متخصص و مجرب در زمینه تعمیر مایکروفر کمک بگیرید. در این مطلب به بررسی ایرادات و مشکلاتی که ممکن است برای این دستگاه پیش آید صحبت می؜کنیم. با ما همراه باشید.

با گسترش دنیای فناوری، صنعت لوازم خانگی نیز با انقلابی گسترده روبرو شد. مایکروویو سومین روش گرمایش مواد غذایی و یک وسیله رایج برای گرم کردن غذا است. فناوری که صرف پخت، خشک کردن و طبخ غذا می؜شود، گرمایش حاصل از مایکروفر، است. از مایکروفر می؜توان جهت پاستوریزه کردن و استریل کردن بعد از غذاها استفاده نمود. در صوت نیاز به تعمیر با کارشناس تعمیر مایکروفر فلر در ارتباط باشید.

خرابی غلتک های زیر سینی

غلتک؜های زیر سینی به آن کمک می‌کنند که صفحه به هنگام چرخش، در مسیر خود باقی بماند. هر گونه آسیب به غلتک‌ می‌تواند موجب نچرخیدن سینی مایکروفر شود. در صورت وجود چنین مشکلی با یک تعمیرکار در این زمینه در ارتباط باشید. در صورت نیاز به تعمیرکار با کارشناس تعمیر مایکروفر فلر در ارتباط باشید.

عوامل موثر در خرابی مگنترون مایکروفر بر اساس تجربیات کارشناس تعمیر مایکروفر

خرابی کوپلار مایکروفر

کوپلار جلوی انتقال لرزش‌ها و صدای موتور به سینی را می‌گیرد و باعث می‌شود سینی خیلی نرم و بدون صدا بچرخد. در صوت نیاز به تعمیر با کارشناس تعمیر مایکروفر فلر در ارتباط باشید. بیشتر مایکروفرها دارای کوپلار هستند. کوپلار یک قطعه‌ی پلاستیکی است که به شفت موتور وصل می‌شود. سینی روی این قطعه کاملاً قفل می؜گردد. وظیفه‌ی کوپلار انتقال نیروی چرخش از موتور به سینی می؜باشد.

خرابی ریل زیر سینی

نچرخیدن سینی یکی از مشکلات مایکروفر است که سبب عدم کارکرد درست آن می؜شود، در بسیاری از مواقع این خرابی مرتبط باعث خرابی ریل زیر سینی است. خرابی ریل زیر سینی یکی از مشکلات پنهان مایکروفر است که متخصصان در عدم چرخش سینی به آن پی خواهند برد. علت عدم چرخش مایکروفر ، ریل زیر سینی است.

این ریل برای حفظ تعادل سینی و کمک به چرخش راحت آن می‌باشد. سینی را در آورید و ریل و چرخ‌های آن‌ها را برای شکستگی، ساییدگی یا خرابی بررسی کنید. تنها راه تعمیر این ریل، تعویض آن است. در صورت نیاز به تعمیر مایکروفر با کارشناس تعمیر مایکروفر فلر در ارتباط باشید.

فلر

مگنترون از طریق دریافت ولتاژ بسیار بالای 3 تا 5 هزار ولت با کمک قطعاتی مانند ترانس؜های ولتاژ، دیود و خازن در یک میدان الکترومغناطیسی، انرژی الکتریکی را تبدیل به امواج می؜کند که این امواج طی برخورد با سطوح با افزایش جنبش بین مولوکول ها باعث ایجاد گرما در غذا یا نوشیدنی شما می؜شود. در این بخش به بررسی دلایل موثر در خرابی و راه خرید مگنترون مایکروفر خواهیم پرداخت. در صورت نیاز به تعمیر و کسب راهنمایی با کارشناس تعمیر مایکروفر فلر تماس بگیرید.

تعمیر مایکروفر فلر - کورنیدو

استفاده غلط

ممکن است به دلیل استفاده ناصحیح،  این قطعه دچار خرابی شود. گذاشتن ظروف فلزی و براق درون ماکروویو باعث این خرابی است. عملکرد مایکروفر بوسیله مگنترون انجام می؜گیرد. امواج رادیوی فرکانس بالا با برد خیلی کم از جریان AC استاندارد تولید می؜شود.

قرار دادن مواد غیر ارگانیک نظیر ظروف غیر فلزی و غیر واکنشی سرامیکی، پلاستیک و شیشه امواج رادیویی را در این فرکانس جذب نمی؜کنند و باعث خرابی مگنترون می؜شوند. جهت نگهداری از مگنترون مایکروفر به مواردی که اشاره شد، دقت کنید و از کارشناس تعمیر مایکروفر فلر در صورت نیاز کمک بگیرید.

وجود جرقه

جرقه زدن در حین کار ماکروویو یکی از دلایل خرابی مگنترون است. در بسیاری از مواقعع عدم توجه به این جرقه سبب خرابی مگنترون می؜شود. استفاده از ظروف فلزی و براق، کثیف بودن دیواره؜ها و سقف ماکروویو، از بین رفتن لعاب رنگی داخل دستگاه و خرابی مگنترون باعث ایجاد جرقه است. در این بخش با ایجاد جرقه در مگنترون مایکروفر و دلایل آن آشنا شدید. در صورت نیاز به تعمیر با کارشناس تعمیر مایکروفر فلر در ارتباط باشید.

عدم تمیز بودن دیواره؜ها و سقف

یکی از مشکلاتی که سبب خرابی مگنترون نیز است. تمیز نکردن دیواره؜ها و سقف مایکروفر است. عدم تمیز کردن این کثیفی؜ها سبب خرابی مگنترون است و در نتیجه شما مجبور به تعویض مگنترون هستید. در صورت نیاز به تعمیر با کارشناس تعمیر مایکروفر فلر ارتباط برقرار کنید.

عوامل تاثیرگزار در خرابی پوشش هادی در امواج مگنترون

در قسمت خروجی امواج رادیویی در مگنترون پوشش خاصی وجود دارد، وظیفه آن هدایت اشعه به شکل متمرکز درون مایکروویو است. این قسمت مهم که در پشت فیلتر میکا قرار دارد؛ فیلتر از وارد شدن عوامل بیرونی نظیر چربی و مواد غذایی به داخل مگنترون اجتناب می؜کند.

مشاهده کرده؜اید که حین گرم کردن غذا بر اثر گرمای متمرکز بر روی چربی مقداری از آن پاشیده می؜شود و محتمل است که به هادی امواج چسبیده شود که علت جرقه زدن مایکروفر می باشد .ادامه روند جرقه زدن باعث خرابی این پوشش و مگنترون می شود. در صورت عدم رفع مشکل با خرید مگنترون مایکروفر این قطعه را تعویض نمایید. جهت تعویض از تعمیرکار کارشناس تعمیر مایکروفر فلر کمک بگیرید.

تعمیر مایکروفر فلر - کورنیدو

عوامل موثر درخرابی درزگیر و پایه مگنترون مایکروفر فلر

در زیر موج؜بر مگنترون قسمت پایه قرار دارد و قسمتی طلای دور پایه به اسم درزگیر وجود دارد که از نشت اشعه به بیرون و کابین جلوگیری می کند. با نشت اشعه به قسمت؜های بیرونی و کابین از درزگیر و پایه این قسمت؜ها جرقه می؜زند و دچار سوختگی خواهند شد.

کلام آخر

در این مطلب به بررسی موارد مشکل در سینی گردان مایکروفر فلر و شرح آن؜ پرداخته شد و همچنین شما را با دلایل خرابی مگنترون مایکروفر فلر آشنا کردیم. با مطالعه این مقاله به سطح اولیه دانش عیب یابی این دستگاه رسیدید و در صورت نیاز به تعمیر بایستی از تعمیر خودسرانه پرهیز کنید. در صورت نیاز به تیم متخصص در زمینه تعمیر مایکروفر با کارشناس تعمیر مایکروفر فلر تماس برقرار کنید.

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.