کد خبر : 210161
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402 - 13:13
دیدگاه‌ها برای تعمیر لباسشویی کندی در مشهد بسته هستند

تعمیر لباسشویی کندی در مشهد

تعمیر لباسشویی کندی در مشهد

برندهای ایتالیایی تولید کننده لوازم منزل، همواره در طراحی و کیفیت ساخت حرف های فراوانی برای گفتن داشته اند. یکی از این برندها، برند مشهور کندی ایتالیا است. برندی که از سال 1945 میلادی تا کنون، دستگاههای باکیفیت فراوانی را تولید و به بازار عرضه داشته است. بازار کشور ما نیز از این قائده مستثنی

برندهای ایتالیایی تولید کننده لوازم منزل، همواره در طراحی و کیفیت ساخت حرف های فراوانی برای گفتن داشته اند. یکی از این برندها، برند مشهور کندی ایتالیا است. برندی که از سال 1945 میلادی تا کنون، دستگاههای باکیفیت فراوانی را تولید و به بازار عرضه داشته است. بازار کشور ما نیز از این قائده مستثنی نبوده است. اما، در سالهای اخیر و با خروج برندهای مختلف خارجی از بازار، مصرف کنندگان این دستگاهها، نگرانی های فراوانی بابت تعمیر احتمالی دستگاههای خود داشته اند. در این مطلب به طور خاص به بررسی راهکار تعمیر لباسشویی کندی در مشهد پرداخته ایم. اگر ساکن شهر مشهد هستید، در صورتی که دستگاه شما خراب شده است، نیازی نیست نگران تعمیر آن باشید. شما می‌توانید در تمام ایام هفته با شماره های 05132288855 یا 05132288866 تماس بگیرید و درخواست اعزام فوری تکنسین برای تعمیر لباسشویی کندی در مشهد را به ثبت برسانید.

برنامه های شستشوی لباسشویی کندی

در صورتی که لباسشویی کندی، برنامه های مدنظر شما را به درستی اجرا نکند، این احتمال وجود دارد که مشکلی در دستگاه به وجود آمده باشد و نیاز به تعمیر لباسشویی کندی در مشهد داشته باشید. اما، برای اطمینان از این موضوع ابتدا باید برنامه های دستگاه را به صورت کامل بشناسید. در ادامه به معرفی برنامه های این دستگاهها پرداخته ایم.

Synthetic: برای لباس هایی که از الیاف پلاستیکی استفاده می‌کنند، از این برنامه استفاده می‌کنند.

Cotton: برنامه فوق برای لباس های کتان و نخ استفاده می‌شود. آب در این برنامه ها در دماهای 40، 60 و 90 درجه سانتی گراد کار می‌کند.

Wool: برای لباس های پشمی از این سیستم استفاده می‌شود و دمای آب در این سیستم حدود 40 درجه سانتی گراد است.

Delicate: این برنامه برای لباس های ظریف و از جنس حریر طراحی شده و با آب سی درجه کار شستشو را انجام می‌دهد.

Eco: برنامه اقتصادی ماشین لباسشویی است که می‌تواند با صرفه جویی بیش تر در آب و برق کار شستشو را به انجام برساند.

با استفاده از برنامه مناسب، می‌توانید طول عمر دستگاه خود را افزایش دهید. در صورتی که نیاز به تعمیر لباسشویی کندی در مشهد پیدا کردید، با شماره های بالای صفحه تماس بگیرید.

تعمیر لباسشویی کندی در مشهد

خطاها و راهکار تعمیر لباسشویی کندی در مشهد

خطاهای لباسشویی کندی روی صفحه نمایشگر دستگاه ظاهر می‌شوند و برخی از ایرادات دستگاه را به اطلاع مخاطب می‌رسانند. هر کدام از خطاها معنای مشخصی داشته و در صورت مشاهده آن ها باید برای تعمیر لباسشویی کندی در مشهد اقدام نمایید. در ادامه با معنای برخی از این ارورها آشنا می‌شویم.

E00: ماژول کنترل دستگاه ایراد پیدا کرده و لازم است آن را تعویض کنید.

E01: میکروسوئیچ درب خراب شده یا این که درب باز است. ابتدا درب را باز و بسته کنید و اگر پس از اطمینان از بسته بودن درب، باز هم خطای فوق را دریافت کردید، برای تعمیر میکروسوئیچ و تعمیر لباسشویی کندی در مشهد، با تعمیرکار دستگاه تماس بگیرید.

E02: آب وارد دستگاه نمی‌شود و دستگاه قادر نیست کار را آغاز کند. برای رفع این مشکل، ابتدا باز بودن شلنگ ورودی آب، فیلتر ورودی دستگاه، سالم بودن سوئیچ فشار و سیم‌کشی‌های مربوط به آن را بررسی کنید. اگر مشکل رفع نشد با شماره های بالای صفحه برای تعمیر دستگاه خود تماس بگیرید.

E03: تخلیه در دستگاه انجام نمی‌شود. پمپ تخلیه و سایر قسمت های سیستم تخلیه آب از لباسشویی کندی شامل فیلتر، شلنگ تخلیه آب، سوئیچ فشار و سیم‌کشی‌های مربوط به آن را بررسی نمایید.

E04: دیگر ارور پرتکراری که سبب تماس مصرف کنندگان برای تعمیر لباسشویی کندی در مشهد می‌شود، این ارور است که به معنی ایراد در سوئیچ فشار دستگاه است.

E05: آخرین اروری که در این قسمت به بررسی آن پرداخته ایم، مربوط به سیستم گرمایش آب دستگاه است. المنت ها و هیتر دستگاه را بررسی نمایید.

تعمیر لباسشویی کندی در مشهد

تعمیر لباسشویی کندی در مشهد سرویس

برای تعمیر فوری و باکیفیت لباسشویی کندی در مشهد، با استفاده از قطعات فابریک یدک دستگاهتان، می‌توانید در تمام ایام هفته با مرکز تعمیرات تخصصی مشهد سرویس با شماره تلفن های 05132288855 یا 05132288866 تماس بگیرید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.