کد خبر : 212426
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1402 - 16:16
دیدگاه‌ها برای تصاویر نشست رسانه ای عرضه اولیه سهام شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا در شرکت فرابورس بسته هستند

تصاویر نشست رسانه ای عرضه اولیه سهام شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا در شرکت فرابورس

تصاویر نشست رسانه ای عرضه اولیه سهام شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا در شرکت فرابورس
شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا، سال 1395 در بخش خصوصی تأسیس و در سال 1401 تبدیل به سهامی عام شد و در فرابورس پذیرش شد.

بورس تایمز: نخستین نشست خبری عرضه اولیه سهام شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا با نماد «کرومیت»، در یک دیدار یک عرضه، صبح امروز دوشنبه 8 آبان ماه 1402، با حضور سید تورج معراجی مدیرعامل شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا، رحیم پیرزادی مدیر مالی شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا، مجتبی جهانگیری مدیرعامل شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان و ارزش گذار شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا، سایر مدیران و جمعی از اصحاب رسانه، در محل شرکت فرابورس ایران برگزار شد.

تورج معراجی مدیرعامل شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا

سید تورج معراجی، مدیرعامل شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا، در این نشست خبری گفت: 95 درصد سهام شرکت در اختیار یک فرد حقیقی است و عرضه اولیه سهام توسط این فرد انجام خواهد گرفت؛ سایر سهام نیز در اختیار پرسنل شرکت است.

رحیم پیرزادی مدیر مالی شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا

رحیم پیرزادی، مدیر مالی شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا، در این نشست خبری گفت: اطلاعات مالی در سایت کدال به‌ طور کامل افشا شده است. برای سال 1399 شرکت کرومیت فروش 58 میلیارد تومانی داشته است، این عدد در سال 1400 به 62 میلیارد تومان و در سال 1401 به 92 میلیارد تومان افزایش یافته است.

بنا به این گزارش، شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا، دوم تیر سال 95 به صورت سهامی خاص تاسیس شد و در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران به ثبت رسید. با حمایت و مشارکت بخش خصوصی در بدو تاسیس فعالیت را با خرید 13 پروانه بهره برداری معدن کرومیت به وسعت 226 کیلومتر  در استان خراسان رضوی شروع کرد. شرکت در آذربایجان شرقی دارای دو محدوده معدنی مس است که پیش بینی می‌شود در آینده نزدیک این معادن نیز به بهره‌برداری و استخراج برسد.

شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا دارای 60 درصد سهام شرکت صنعت بنا ماشین است که برنامه اصلی این شرکت، فراوری مواد معدنی و تبدیل کانی کرومیت به فروکروم است. کارخانه تولید فروکروم در حال تکمیل و ساخت بوده و طبق آخرین پیش‌بینی‌ها از ابتدای سال با ظرفیت 12 هزار تن تولید فروکروم به بهره‌برداری خواهد رسید.شرکت سال 95 با سرمایه اولیه 500 میلیون تومان تاسیس شد و طی چند مرحله افزایش سرمایه به 155 میلیارد تومان رسید. علیرضا رجبعلی بنا 95 درصد سهام، سهیل زرگین 2.36 درصد سهام، ساینا مطیعی 1.47 درصد سهام و سایرین 1.17 درصد سهام را در اختیار دارند.

گفتنی است، جلسه معارفه شرکت توسعه معادن کرومیت کاوندگان بنا با نماد “کرومیت” ساعت 10:30 روزهای دوشنبه و سه شنبه 8 و 9 آبان بصورت آنلاین و از طریقwww.wachartv.com  بصورت زنده پخش خواهد شد.

خبرنگار: محمد رضایی

تصاویر نشست خبری

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.