کد خبر : 208437
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 شهریور 1401 - 13:49
دیدگاه‌ها برای تردمیل نو بخریم یا دست دوم؟ بسته هستند

تردمیل نو بخریم یا دست دوم؟

تردمیل نو بخریم یا دست دوم؟

تردمیل یک وسیله ورزشی شبیه ساز پیاده روی می باشد که موتور دار بوده و تسمه پهنی دارد و نمونه های قدیمی تر آن به صورت دستی و مکانیکی بودند. تسمه این دستگاه سبب شده که صفحه حرکت کند و شما بتوانید بر روی آن راه بروید. در زمان خرید می‌توانید مدلهای خانگی، باشگاهی، آبی

تردمیل یک وسیله ورزشی شبیه ساز پیاده روی می باشد که موتور دار بوده و تسمه پهنی دارد و نمونه های قدیمی تر آن به صورت دستی و مکانیکی بودند. تسمه این دستگاه سبب شده که صفحه حرکت کند و شما بتوانید بر روی آن راه بروید.

در زمان خرید می‌توانید مدلهای خانگی، باشگاهی، آبی و بدون موتور را انتخاب نمایید. معمولا این وسیله ورزشی پرکاربرد دارای قیمت ارزانی نیست و برخی از افراد تصمیم می گیرند که دست دوم را خریداری کنند و در مقابل عده ای به هیچ عنوان به سراغ کالای دست دوم نمی روند و ترجیح می دهند آن را به صورت تخفیف یا اقساط خریداری کنند.

اگر شما از گروه دوم هستید و تمایل به خرید تردمیل نو دارید کافیست که به فروشگاه هایپرجیم سربزنید و از تخفیفات تابستانه و فروش اقساطی این مجموعه معتبر استفاده کنید و انواع تجهیزات ورزشی را با قیمت های عالی خریداری نمایید.

اگر تردمیل دست دوم می خرید حتما این نکات را توجه کنید:

  • سال ساخت یکی از اصلی ترین نکاتی است که در زمان خرید تردمیل دست دوم باید توجه ویژه ای به آن شود و دقت کنید مواردی که زمان زیادی از ساخت آنها می گذرد گزینه مناسبی برای خرید نیستند. این یعنی برای مدت زمان طولانی استفاده شده و حتی ممکن است برخی از قطعات آن نیاز به تعویض داشته باشند پس مجبورید هزینه های را برای تعمیر و تعویض قطعات بپردازید که شاید اصلا برای شما به صرفه نباشد.
  • از فروشنده بپرسید که دلیل فروش تردمیل آنها چیست؛ در این شرایط برای اینکه شما بتوانید تصمیم بهتری را بگیرید حتماً فردی که تخصصی بیشتری از شما در این خصوص و دیگر تجهیزات ورزشی دارد را همراه داشته باشید یا سوال بپرسید.
  • یکی از موضوعاتی که شاید کمتر به آن توجه شود میانگین تعداد افرادی است که قبلا از تردمیل استفاده کرده‌اند. مثلاً طبیعی است که برای تردمیل باشگاهی روزانه افراد زیادی از این ماشین استفاده نموده اند اما در خصوص مدل های خانگی باید تعداد افرادی که قرار است استفاده کنند را بدانیم تا بتوانیم تخمین بزنیم که در چه حدی از تردمیل استفاده شده است. هر چقدر این تعداد بیشتر باشد قطعاً مدت زمانی که از ترمیم استفاده شده و دفعات آن بیشتر خواهد بود و ممکن است برخی از قطعات مصرفی آن طول عمر مفید شان را از دست داده باشند و نیاز به تعمیر و تعویض آن ها وجود داشته باشد.
  • همچنین قبل از خرید دست دوم ها از فروشنده بپرسید که تردمیل را در کجا نگهداری کرده اند؟ محل صحیح نگهداری از دستگاه، شیوه روغنکاری و حتی نظافت تسمه در سالم ماندن آن بسیار مهم است.
  • حتماً کیفیت موتور و سالم بودن تسمه آن را به دقت بررسی کنید.
  • در زمان خرید از هر نوع خانگی، باشگاهی و… به کارت گرانتی توجه ویژه ای داشته باشید و از فروشنده بخواهید تا کارت گارانتی را به شما تحویل بدهد. در این شرایط هم از سال تولید مطلع میشوید و همچنین تا حدودی می توانید از کیفیت تردمیل مطمئن باشید.
  • میزان وزنی که تردمیل می تواند آن را تحمل کند را نیز توجه کنید. اگر تصمیم دارید تا از تردمیل در خانه استفاده کنید حتماً تردمیل خانگی و اگر قصد استفاده را در باشگاه ها و مراکز ورزشی دارید تردمیل باشگاهی را انتخاب کنید. متاسفانه برخی از افراد برای اینکه امکانات پیشرفته تری در اختیار داشته باشند از تردمیل باشگاهی دست دوم در منزل استفاده می‌کنند و این موضوع را نادیده می‌گیرند که قطعاً تردمیل باشگاهی زمان طولانی تری کارکرده و افراد زیادتری نیز از آن استفاده نموده اند پس نمیتوان کیفیت و طول عمر تردمیل خانگی را از آن انتظار داشت.
  • اندازه تردمیل، برند سازنده آن و امکانات تردمیل را نیز در نظر بگیرید و در نهایت برای خرید تردمیل دست دوم اقدام کنید.

پیش از این مطلبی در خصوص فواید استفاده از این دستگاه در جهان صنعتی شده امروز را منتشر کردیم که می‌توانید اینجا بخوانید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.