کد خبر : 215928
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 اسفند 1402 - 15:30
دیدگاه‌ها برای ترامپ تغییر موضع داد! رییس‌جمهور سابق آمریکا به حامیان بیت‌ کوین پیوسته است؟ بسته هستند

ترامپ تغییر موضع داد! رییس‌جمهور سابق آمریکا به حامیان بیت‌ کوین پیوسته است؟

ترامپ تغییر موضع داد! رییس‌جمهور سابق آمریکا به حامیان بیت‌ کوین پیوسته است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، به محبوبیت روزافزون بیت کوین (BTC) و اهمیت قانونمند شدن آن اشاره کرده است.ترامپ در مصاحبه اخیر خود با شبکه فاکس نیوز، به پذیرش رو به رشد بیت کوین اشاره و در عین حال تاکید کرد که این دارایی بدون وجود مقررات لازم در

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، به محبوبیت روزافزون بیت کوین (BTC) و اهمیت قانونمند شدن آن اشاره کرده است.
ترامپ در مصاحبه اخیر خود با شبکه فاکس نیوز، به پذیرش رو به رشد بیت کوین اشاره و در عین حال تاکید کرد که این دارایی بدون وجود مقررات لازم در جامعه، گسترش یافته و جایگاه خود را پیدا کرده است.
ترامپ عنوان کرد که با توجه به محبوبیت این ارز دیجیتال، اگر قرار باشد به طور رسمی در ایالات متحده پذیرفته شود، باید مقرراتی برای آن وضع شود. با این حال، وی نسبت به امکان استفاده از بیت کوین به عنوان ارز رایج ابراز تردید کرد و اظهار داشت که یک ارز قانونی مانند دلار را ترجیح می‌دهد.

این اظهارات، نشان‌دهنده تغییر قابل‌توجه موضع ترامپ در قبال ارزهای دیجیتال است؛ زیرا او در دوران ریاست‌جمهوری خود به شدت از بیت‌ کوین انتقاد می‌کرد و آن را بی‌ارزش و پرنوسان می‌دانست. با این وجود، وی همچنان مخالف ایجاد یک ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) است. وی چنین ارزی را مخل حریم خصوصی و مخالف متمم دوم قانون اساسی ایالات متحده می‌داند.
لازم به ذکر است که علی‌رغم بدبینی ترامپ نسبت به ارزهای دیجیتال در دوران ریاست‌جمهوری خود، وی با راه‌اندازی سه مجموعه ان‌اف‌تی، وارد حوزه دارایی‌های دیجیتال شده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ترامپ تغییر موضع داد! رییس‌جمهور سابق آمریکا به حامیان بیت‌ کوین پیوسته است؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.