کد خبر : 214847
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1402 - 16:30
دیدگاه‌ها برای تحلیل قیمت ۲ رمزارز موفق هفته! بسته هستند

تحلیل قیمت ۲ رمزارز موفق هفته!

تحلیل قیمت ۲ رمزارز موفق هفته!

زمان مطالعه: 2 دقیقه در میان سقوط اخیر بازار ارزهای دیجیتال، دو رمزارز پولکادات (DOT) و اینترنت کامپیوتر (ICP) عملکردی قابل تحسین داشته‌اند. البته لازم به ذکر است که شاید DOT افزایش خوبی را تجربه کرده، اما باید ۲۵۰ درصد دیگر رشد کند تا بتواند به رشد خیره‌کننده ICP برسد. در حال حاضر ICP با

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در میان سقوط اخیر بازار ارزهای دیجیتال، دو رمزارز پولکادات (DOT) و اینترنت کامپیوتر (ICP) عملکردی قابل تحسین داشته‌اند.

البته لازم به ذکر است که شاید DOT افزایش خوبی را تجربه کرده، اما باید ۲۵۰ درصد دیگر رشد کند تا بتواند به رشد خیره‌کننده ICP برسد.

در حال حاضر ICP با ارزش بازار بیش از ۵.۸ میلیارد دلاری در قیمت ۱۲.۹۵ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده رشد ۱۴۵ درصدی در ۳۰ روز گذشته است.

در همین مدت، DOT نزدیک به ۲۵ درصد افزایش یافته، اما در ۲۴ کذشته با ۵ درصد کاهش روبه‌رو شده و با قیمت ۷.۳ دلار و ارزش بازار بیش از ۹.۵ میلیارد دلار معامله می‌شود.

در همین حال، طبق توییت اخیر تونی، یک تحلیلگر محبوب حوزه رمزارزها، قیمت ICP و DOT رشدهای سه‌رقمی داشته‌اند و به ترتیب ۴۰۰ و ۱۵۰ درصد از پایین‌ترین سطح قیمتی خود افزایش یافته‌اند.can-polkadot-catch-up-with-icps-massive-price-surge

از سوی دیگر، تجزیه و تحلیل معیار احساسات وزنی (Weighted Sentiment) پولکادات نشان می‌دهد که احساسات صعودی سرمایه‌گذاران نسبت به DOT افزایش یافته است.

البته شایان ذکر است این معیار درون زنجیره‌ای برای ICP در ماه گذشته در اکثر مواقع در قلمرو منفی باقی ماند. با بررسی نمودار روزانه DOT، متوجه می‌شویم که شاخص‌ همگرایی-واگرایی میانگین متحرک (MACD) و شاخص قدرت نسبی (RSI) هر دو نشان از تشدید روند نزولی در پولکادات دارند.

علی‌رغم کاهش قیمت DOT، معیارهای بازار مشتقات حاکی از معکوس شدن روند صعودی پولکادات است. دو معیار کلیدی، بهره باز (OI) و فاندینگ ریت بایننس، نزولی هستند که ممکن است نشان‌دهنده تغییر در احساسات بازار باشد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته تحلیل قیمت ۲ رمزارز موفق هفته! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.