کد خبر : 207980
تاریخ انتشار : دوشنبه 31 مرداد 1401 - 19:15
دیدگاه‌ها برای فروش اقساطی یخچال ساید بای ساید با چک بدون ضامن بسته هستند

فروش اقساطی یخچال ساید بای ساید با چک بدون ضامن

فروش اقساطی یخچال ساید بای ساید با چک بدون ضامن

ظرفیت انواع مدل یخچال ساید بای ساید یخچال ساید بای ساید یکی از انواع یخچال فریزرهای پرطرفدار در بازار است که به دلیل داشتن حجم بالای ذخیره سازی انتخاب خوبی برای خانواده‌های پر جمعیت و کسانی که نیاز به فضای بالایی برای ذخیره سازی مواد غذایی دارند محسوب ‌‌می‌شود. یکی از تفاوت‌های مدل‌های مختلف ساید

ظرفیت انواع مدل یخچال ساید بای ساید

یخچال ساید بای ساید یکی از انواع یخچال فریزرهای پرطرفدار در بازار است که به دلیل داشتن حجم بالای ذخیره سازی انتخاب خوبی برای خانواده‌های پر جمعیت و کسانی که نیاز به فضای بالایی برای ذخیره سازی مواد غذایی دارند محسوب ‌‌می‌شود. یکی از تفاوت‌های مدل‌های مختلف ساید میزان ابعاد و اندازه آنهاست و از آنجا که قیمت یخچال ساید بای ساید بالا است حتما باید مدلی را انتخاب کنید که متناسب با فضایی باشد که قرار است دستگاه را در آنجا قرار دهید.
شرکت‎‏های سازنده یخچال فریزر چون ال جی، سامسونگ، دوو، بوش و … ساید بای سایدهای خود را در اندازه‌های مختلفی طراحی و بازار فروش عرضه ‌‌می‌کنند. در حالت کلی ظرفیت انواع مدل یخچال ساید بای ساید متنوع بوده و به همین دلیل ابعاد مختلفی نیز دارند که شامل موارد زیر است:

  • ارتفاع ساید بای ساید 175 تا 180 سانتی متر است.
  • عرض یخچال ساید بای ساید90 تا92 سانتی متر است.
  • عمق یخچال ساید 75 تا 85 سانتی متر است.

قبل از خرید ساید بای ساید حتما از فروشنده ابعاد ساید مورد نظر را بپرسید یا اگر به صورت اینترنتی خرید می‌کنید به بخش مشخصات فنی دستگاه که در اکثر فروشگاه‌های اینترنتی معتبر چون فروشگاه اینترنتی سل درج شده است مراجعه کنید تا به دلیل متناسب نبودن با فضای آشپزخانه‌تان پس از خرید پشیمان نشوید.

مزایا و معایب یخچال ساید بای ساید

مدل‌های مختلف یخچال فریزر ساید بای ساید مزایا و معایب مختلفی دارد و شما عزیزان با توجه به این موضوع بهتر می‌توانید انتخاب کنید که آیا یخچال ساید بای ساید به درد شما می‎خورد یا خیر. در این بخش شما را با مزایا و معایب یخچال ساید بای ساید آشنا کرده‎ایم. از مزایای یخچال ساید بای ساید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- یکی از مهم‌ترین مزایای یخچال ساید بای ساید که بسیاری از افراد را به خود جذب می‌کند داشتن طراحی ظاهری زیبا و شیک است که به فضای آشپزخانه شما جلوه‌ای مدرنیته می‌بخشد.
2- سایدها نسبت به یخچال فریزرهای دیگر از جمله یخچال فریز دوقلو باریک‌تر هستند و برای قرار دادن در آشپزخانه‌های گالری ستایل و مکان‌های تنگ انتخاب بسیار مناسبی خواهند بود.
3- بالا بودن ظرفیت ذخیره سازی در مدل‌های مختلف یخچال ساید بای ساید از دیگر مزایای آن‌هاست.

4- مدل‌های مختلف یخچال ساید بای ساید مجهز به فناوری‌های متنوع و به روزی هستند به همین دلیل مواد غذایی را در بهترین شرایط دمایی با حفظ رنگ، بو و مزه نگهداری می‎کنند.
5- در یخچال‌های ساید بای ساید امکان سازماندهی مواد غذایی و دسترسی به آنها آسان‌تر از مدل‎های دیگر است. در حالی که شما برای پیدا کردن اقلام غذایی مورد نیاز در سایر یخچال فریزرها نیاز به زمان بیشتری دارید در نتیجه در یخچال بیشتر باز مانده و انرژی بیشتری نیز هدر می‌شود.
6-درب ساید بای سایدها نیم عرض هستند به همین دلیل به فضای کمتری برای باز کردن یخچال احتیاج دارید.

سایدهای معایبی نیز دارند که در ادامه شما را با آنها آشنا می‌کنیم.

1- بالا بودن قیمت ساید بای ساید را می‌توان یکی از معایب آنها دانست و به همین دلیل بسیاری از افراد نمی‌توانند آن را خریداری کنند.
2- فیلترهای تصفیه آب در سایدها‌ نیاز به صرف هزینه‌هایی برای تعویض و سرویس نگهداری دارند.
3- یکی از شکایت عمده مصرف کنندگان سایدها این است که فضای محفظه و قفسه‌ها برای قرار دادن اقلام بزرگ زیاد نیست به همین دلیل برای قرار دادن بوقلمون و کیک‎های بزرگ فضای کافی وجود ندارد و این مورد یکی از معایب یخچال ساید بای ساید تلقی می‌شود.

تایتل : فروش اقساطی یخچال ساید بای ساید با چک بدون ضامن

 

قیمت یخچال ساید بای ساید در فروشگاه سل

قطعا اگر قیمت مدل‌های مختلف ساید از برندهای گوناگون را در چندین فروشگاه حضوری و اینترنتی مقایسه کنید به این نتیجه می‌رسید که تفاوت دارد. برای مثال قیمت ساید اسنوا2261ss، قیمت یخچال ساید بای ساید هیمالیا 32 فوت، قیمت یخچال ساید بای ساید سامسونگ 32 فوت و مدل‌های دیگر در تمامی فروشگاه‌ها یکسان نیست و اگر شما قصد خرید ساید بای ساید با بهترین قیمت را دارید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کنید.

فروشگاه لوازم خانگی سل یک فروشگاه معتبر است که در بستر اینترنت فعالیت دارد. از آنجا که جلب رضایت هر چه تمام مشتریان یکی از اهداف فروشگاه سل است به همین دلیل سعی کرده تا قیمت یخچال ساید بای ساید اسنوا، قیمت یخچال ساید بای ساید ال جی، قیمت ساید بای ساید الکترواستیل، قیمت یخچال ساید بای ساید دوو و برندهای متنوع دیگر در آن بهترین قیمت بازار باشد. در نتیجه اگر می‌خواهید ساید دلخواه خود را با قیمتی بهتر از سایر فروشگاه‌ها خریداری کنید فروشگاه اینترنتی سل بهترین مکان است. در فروشگاه اینترنتی سل علاوه بر قیمت ساید بای ساید، قیمت مدل‌های دیگر یخچال فریزر چون قیمت یخچال اسنوا، قیمت یخچال سامسونگ، قیمت یخچال دوو و … نیز بهترین قیمت بازار است.

تایتل : فروش اقساطی یخچال ساید بای ساید با چک بدون ضامن
فروش اقساطی ساید بای ساید در فروشگاه سل

همانطور که گفتیم یکی از معایب یخچال ساید بای ساید بالا بودن قیمت آن نسبت به قیمت یخچال فریزر، قیمت یخچال، قیمت یخچال دوقلو و… است. به همین دلیل بسیاری از اقشار جامعه توان مالی کافی برای خرید یخچال ساید بای ساید را ندارند. برای مثال قیمت یخچال ساید بای ساید سامسونگ 30 فوت، قیمت یخچال ساید بای ساید سامسونگ 123، قیمت ساید سامسونگrs25 و مدل‌های دیگر در سایر مارک‌های مطرح خارجی و حتی قیمت ساید بای ساید ایرانی بالا بوده و خرید ساید در توان مالی بسیاری از خانواده‌ها نیست. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید اما خرید ساید را به سایر یخچال‌ها ترجیح می‌دهید بهترین گزینه برای شما خرید ساید بای ساید دوو قسطی از فروشگاه اینترنتی سل است.
در فروشگاه‌های مختلف شرایط خرید یخچال اقساطی ممکن است محدود باشد به همین دلیل با شرایط شما همخوانی نداشته و با مشکل رو‎به‎رو شوید. فروشگاه اینترنتی سل در زمینه‎ی فروش اقساطی ساید الکترواستیل، فروش اقساطی یخچال ساید بای ساید اسنوا، فروش اقساطی یخچال امرسان، فروش اقساطی ساید بای ساید دوو و سایر مارک‌ها با بهترین و متنوع‌ترین شرایط فعالیت دارد.

شما عزیزان می‌توانید خرید اقساطی یخچال ساید بای ساید ال جی، دوو، سامسونگ، اسنوا و مارک‌های متنوع دیگر را با روش‌های متنوع کسر از حقوق، بدون نیاز به چک، بدون نیاز به ضامن، با سفته و … غیره انجام دهند و کالا را درب منزل تحویل بگیرید.

منبع : فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.