کد خبر : 209128
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 آذر 1401 - 20:05
دیدگاه‌ها برای تاثیرات مثبت عطر و ادکلن در افراد بسته هستند

تاثیرات مثبت عطر و ادکلن در افراد

تاثیرات مثبت عطر و ادکلن در افراد

عطر ها بخش نامرئی زندگی روزمره ما هستند، به طور کلی به بوی خوشی که در هوا پخش می شود عطر می گویند . همه ما به خوبی می دانیم که استفاده از عطر و ادکلن به طور قابل توجهی بر درک دیگران از شما تأثیر می گذارد. جهت اطلاع از قیمت ادکلن ساواج با

عطر ها بخش نامرئی زندگی روزمره ما هستند، به طور کلی به بوی خوشی که در هوا پخش می شود عطر می گویند . همه ما به خوبی می دانیم که استفاده از عطر و ادکلن به طور قابل توجهی بر درک دیگران از شما تأثیر می گذارد. جهت اطلاع از قیمت ادکلن ساواج با تخفیف به فروشگاه مه استایل مراجعه بفرمایید.

علاوه بر این، عطر شما ممکن است به دوستان و اعضای خانواده کمک کند تا شما را به یاد آورند. بنابراین، افزایش دانش خود در مورد عطر و ادکلن ها بسیار حائز اهمیت است.

از مزایای بی‌ شماری یک رایحه عالی  دارد می ‌توان به جذاب ‌تر جلوه دادن شما، کاهش استرس و افزایش اعتماد به نفس تان اشاره کرد. جالب است بدانید با وجود همه این مزیت های عطر ها، همچنان هشتاد درصد از مردان به طور روزانه از ادکلن یا عطر استفاده نمی کنند. که فقدان دانش و آموزش اساسی ممکن است عامل اصلی این موضوع باشد.

آمار و تجربه نشان داده که بیشتر اوقات، مردانی که عطر و ادکلن استفاده می کنند معمولا پدرانشان هم از عطر و ادکلن استفاده می کردند که این خود یک الگویی برای این افراد شده است.

همه ی ما می دانیم که استفاده از انواع رایحه های خوشبو نه تنها شما را جذاب تر و با اعتماد به نفس بیشتر نشان می دهد، بلکه ارزش شما را به دیگران نیز منتقل می کند. بنابراین هر فرد محترمی می تواند این عادت لذت بخش را یکی از صفات خود داشته باشد. با این حال، مزایای استفاده از عطر و ادکلن برای افراد را در ادامه به طور مشخص بیان خواهد شد. یکی از بهترین هدیه ها برای مردان خرید ادکلن مردانه بلو شنل است.

وقتی بحث عطر و ادکلن می شود خانم ها بیشتر تحت تاثیر قرار می گیرند.

طبق مطالعه ای که در اروپا انجام شد، مردان انتخاب شریک زندگی خود را در درجه اول اولویت را بر اساس فاکتور های زیبایی شناختی قرار می دهند. از سوی دیگر، ترجیح زن برای انتخاب شریک زندگی به مقدار زیادی تحت تأثیر رایحه دلپذیر است. در واقع، مردان ابتدا از چشمان خود استفاده می کنند، در حالی که زنان ابتدا از بینی خود استفاده می کنند (حتی اگر خودشان متوجه نباشند). همچنین این را هم باید بدانید که زنان نسبت به مردان حس بویایی بسیار بهتر و دقیق تری دارند.

ارتباط احساسی بسیار عمیق تر بین افراد و عطرها شکل می گیرد.

شما بدون شک می دانید که حس بویایی قوی ترین حس در بدن انسان است. در واقع، حس بویایی می تواند بیش از یک تریلیون بوی مختلف را حس کند، این یعنی حدود صد و پنجاه هزار برابر حساس تر از حس بینایی است. چون در حس بینایی تنها تقریباً هفت میلیون رنگ توسط چشمان انسان قابل تشخیص است.

حس بویایی یا به نحوی مغز عاطفی خاطرات شما را ذخیره می کند.

حس بویایی ارتباط نزدیکی با سیستم لیمبیک دارد و بهتر از هر حس دیگری مسئول ایجاد خاطرات است. در واقع، ایجاد عطرهای قوی و متمایز با ایجاد پیوندهای احساسی شدیدا قابل مقایسه است. به عنوان مثال، اگر  شما هنوز هم رایحه ادکلن و عطری را که پدر یا مادرتان در جوانی استفاده می‌کرده اند را حس کنید، شما به آن خاطرات کودکی خود منتقل می شوید و تصویری از آم زمان در ذهنتان شکل خواهد گرفت.

شخصیت مرد با داشتن بوی خوب تقویت می شود.

ما می دانیم که لباس های شیک باعث افزایش اعتماد به نفس فرد می شود. اما تنها زمانی که احساس بهتری نسبت به خود داشته باشید، ظاهر خوبی خواهید داشت.بدیهی است که استفاده از ادکلن این احساس خوب را شدیدتر می کند. چه با دوستان باشید و چه در مکان های عمومی مثل مترو، باید از اهمیت عطری که استفاده می کنید آگاه باشید.

اگر نیاز به خرید آنلاین عطر و ادکلن دارید حتما به فروشگاه آنلاین عطر و ادکلن مه استایل مراجعه بفرمایید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.