کد خبر : 206945
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 مرداد 1401 - 15:13
دیدگاه‌ها برای تابستان، بهترین فصل برای خرید ارزان قیمت تورهای داخلی بسته هستند

تابستان، بهترین فصل برای خرید ارزان قیمت تورهای داخلی

تابستان، بهترین فصل برای خرید ارزان قیمت تورهای داخلی

فصل تابستان همیشه نوید دهنده‌ سفرهای شاد و دسته‌ جمعی، خوراکی‌ های خنک و خوشمزه، و تفریح در سواحل و آبتنی کردن است و کمتر کسی پیدا می ‌شود که برای چند روزی هم که شده، چند شبی را در تعطیلات تابستانی به سفر نرود و خوش نگذراند. مقاصد و شهرهای بسیاری در ایران وجود

فصل تابستان همیشه نوید دهنده‌ سفرهای شاد و دسته‌ جمعی، خوراکی‌ های خنک و خوشمزه، و تفریح در سواحل و آبتنی کردن است و کمتر کسی پیدا می ‌شود که برای چند روزی هم که شده، چند شبی را در تعطیلات تابستانی به سفر نرود و خوش نگذراند. مقاصد و شهرهای بسیاری در ایران وجود دارند که برای سفرهای تابستانی مناسب هستند که ادامه به معرفی آن ‌ها خواهیم پرداخت. خوشبختانه دلایلی همچون تعطیلی مدارس و همچنین شروع فصل گرما در تابستان فرصتی را فراهم می ‌کند تا گردشگران و علاقه‌ مندان راهی مقاصد پرطرفدار داخلی در ایران شوند؛ حالا این مقاصد کدامند!

قیمت تور کیش

خوشبختاه تور کیش تابستان نسبت به ماه‌ های دیگر سال ارزان ‌تر برای شما تمام می شود؛ اما دلیل این موضوع چیست؟ جنوب کشور در تابستان آب ‌و هوایی به ‌شدت گرم و مرطوبی را تجربه میکند؛ خوب جزیره کیش هم این قاعده مستثنی نیست. با توجه‌ به این موضوع در سفر به این جزیره جذاب باید انتظار هوای بسیار گرمی را داشته باشید. همین گرمای هوا باعث شده است تا تعداد مسافر در تابستان کمتر راهی این مقصد شوند. مهمترین عامل تأثیرگذار بر روی قیمت تور کیش در تابستان نرخ هتل ‌های محل اقامت است. به دلیل کمتر شدن تعداد گردشگران در این فصل، هتل ‌ها برای جذب مسافر بیشتر، قیمت‌ اتاق‌ ها را پایین می آورند تا متحمل ضرر و زیان مالی نشوند.

به همین دلیل در تابستان نرخ تورهای کیش بسیار کمتر از دیگر ایام سال ارائه می شود و البته باید توجه داشته باشید که نرخ بلیت هواپیما کیش نیز بر روی این نرخ ها تأثیرگذار می باشد. قیمت تور کیش ویژه تابستان از 2 میلیون تومان برای هر نفر شروع می ‌شود و بر اساس نرخ هتل در این جزیره به شبی 5 یا 7 میلیون تومان هم گاها می رسد. تور تابستان کیش از تمامی شهرهای ایران در صورت درخواست شما از سمت آژانس نامی گشت ایرانیان برگزار می ‌شود. در آخر تور کیش نهال ‌گشت بصورت زمینی هم برگزار می شود و شما می ‌توانید تور کیش لوکس، ارزان و لحظه آخری را برای تابستان امسال از همین الان از لینک زیر رزرو کنید.

https://www.namigasht.com/tours/domestic/kish

قیمت تور مشهد

فصل تابستان فصل شلوغی تور مشهد محسوب می شود و در این فصل، مدارس تعطیل و آب و هوای مشهد متعادل ‌تر از سایر مناطق گردشگری کشورمان می شود و به همین دلیل تور مشهد، یکی از محبوب ‌ترین تورهای تابستان می شود. خوشبختانه در تابستان امسال با کمی خوش شانسی و البته اطلاع از شرایط قطار و پروازهای مشهد، به واسطه ارتباط با کارشناسان با تجربه نامی گشت ایرانیان و یا بررسی صفحه تورهای لحظه آخری مشهد؛ می ‌توانید یک تور مشهد ارزان قیمت را با قیمتی به مراتب پایین ‌تر رزرو کنید تا یک سفر ارزان قیمت اما را کیفیت به مشهد را تجربه کنید. تورهای مشهد نامی گشت در تابستان امسال با توجه به شهر، زمان سفر، نوع وسیله نقلیه و کیفیت هتل مورد نظر شما در پکیج‌ های متنوعی به شما عزیزان ارائه شده است. برای بررسی دقیق قیمت تور مشهد این امکان را دارید که تا وارد صفحه تور مشهد در وب سایت نامی گشت شوید.

تابستان، بهترین فصل برای خرید ارزان قیمت تورهای داخلی

تور مشهد تابستان هم به صورت تور هوایی و تور زمینی با قطار از تمامی شهرهای ایران در صورت درخواست شما عزیزان برگزار خواهد شد و امکان رزرو تمامی هتل ‌های مشهد، برای شما علاقه مندان در سایت نامی گشت وجود دارد. ضمنا شما می ‌توانید تور تابستانی مشهد را به صورت تور ارزان و تور لحظه آخری رزرو نمایید.

قیمت تور قشم

اگرچه قشم یکی از مقاصد گردشگری محبوب کشورمان است اما در فصل تابستان، به دلیل گرمای هوا، چندان مورد استقبال قرار نمی گیرد و به همین دلیل ارائه آفرهای هیجان انگیز و برگزاری جشنواره‌ هایی برای جذب گردشگران به جزیره قشم در فصل تابستان بصورت چشمگیری دیده می شود. با این حال شاید بتوانید با بررسی دقیق ‌تر، تصمیم بهتری در خصوص خرید مناسب ترین قیمت تور قشم تابستان داشته باشید. خوشبختانه کاهش شدید قیمت اجناسی مثل پوشاک و… در تابستان‌ های قشم، یکی از اصلی ترین دلایل خرید تور قشم، برای بسیاری از علاقه مندان به خرید است. تخفیفات شگفت انگیز برخی از مراکز تجاری قشم، گرمای آزار دهنده هوای تابستان قشم را با خرید ارزان از قشم در تابستان کم می ‌کند. در نتیجه تور قشم تابستان را می ‌توانید یکی از بهترین فرصت برای خرید و تفریح در قشم دانست.

 

تابستان، بهترین فصل برای خرید ارزان قیمت تورهای داخلی

همچنین هزینه ‌های اقامت در جزیره قشم در فصل تابستان بسیار کمتر از هزینه‌ های اقامت در این جزیره در دیگر ایام سال می شود و در قشم می ‌توانید طیف متنوع و ارزانی سوئیت یا هتل های این مقصد را رزرو کنید که هر یک از آن‌ ها شرایط متفاوت خودشان را دارند. این انتخاب به بودجه سفر شما بستگی دارد، اما هتل ‌های این جزیره گزینه بهتری برای تابستان ‌ها هستند. تور تابستان کیش از تمامی شهرهای ایران برگزار می ‌شود و همچنین بصورت زمینی هم امکان برگزاری وجود دارد. شما می ‌توانید تور کیش لوکس، ارزان و لحظه آخری را برای تابستان امسال رزرو نمایید.

نتیجه گیری نهایی

با توجه به توضیحات بالا در حال حاضر اگر به دنبال تورهای متنوعی به مقاصد مشهد، کیش و قشم برای تجربه سفری هیجان انگیز و به یادماندنی از سمت مجموعه مسافرتی نامی گشت هستید، براحتی می توانید کیفیت و آرامش در بالاترین سطح را با ما تجربه کنید. البته ناگفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تورهای داخلی در تمام ایام سال هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به وب سایت رسمی نامی گشت به آدرس namigasht.com، با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند چرا که این مجموعه مناسب ترین قیمت تورهای داخلی را به شما ارائه می کنند. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای داخلی – خارجی فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر این مجموعه مسافرتی بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.