کد خبر : 106666
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1400 - 15:07

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران شروع به کار کرد

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران شروع به کار کرد

بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق ایران، با حضور وزیر نیرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران شروع به کار کرد. به گزارش خبرنگار اقتصادی بورس تایمز، بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق ایران، صبح امروز جمعه 7 آبان ماه 1400، با حضور دکتر علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو، در سالن خلیج

بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق ایران، با حضور وزیر نیرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران شروع به کار کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی بورس تایمز، بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق ایران، صبح امروز جمعه 7 آبان ماه 1400، با حضور دکتر علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو، در سالن خلیج فارس محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

بنا به این گزارش، بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق، از 7 تا 10 آبان ‌ماه جاری، در ۱۱ سالن نمایشگاهی در وسعت ۴۰ هزار مترمربع که شامل ۱۸ هزار و ۲۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده داخلی است، از ساعت ۹ تا ۱۷ دایر خواهد بود.

آئین افتتاح این نمایشگاه صبح روز جمعه 7 آبان ‌ماه، با حضور دکتر علی‌اکبر محرابیان وزیر نیرو، معاونان و مدیران ارشد صنعت برق و تعدادی از میهمانان خارجی برگزار  شد.

در این نمایشگاه‌ تمامی ضوابط، شرایط و تمهیدات لازم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا پیش‌بینی شده است. بازدیدها از این نمایشگاه فقط برای بازدیدکنندگان تخصصی و فعالان اقتصادی صنعت برق بوده و برای عموم آزاد نیست.

بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، این دوره از نمایشگاه‌ با حضور جمعا ۲۸۴ شرکت داخلی و نماینده شرکت‌های خارجی برپا می‌شود.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه از اهمیت انرژی رویکرد وزارت نیرو به توسعه صنعت، استفاده از انرژی های تجدیدپذیر و نیز بهینه سازی مصرف انرژی در تامین تقاضای انرژی الکتریکی مورد نیاز کشورسخن گفته شد. در ادامه محرابیان به رویکردهای وزارت نیرو در توسعه صنعت، جبران عقب ماندگی ها، توجه به انرژی های تجدیدپذیر و توسعه آن اشاره نمود، بهینه سازی مصرف انرژی و اصلاح بخش عرضه و تقاضا و مصرف انرژی از دیگر رویکردهای اصلی وزارت نیرو در ارائه برنامه ها هستند. هرچند برنامه های وزارت نیرو بلند پروازانه ارائه شده است لیکن این موضوع با اعتماد به صنایع، این امر امکان پذیر خواهد بود.

در نمایشگاه تخصصی صنعت برق ایران کالاهایی در بخش‌های روشنایی، گروه سیم و کابل، تابلوسازان، تجهیزات برقی، اتوماسیون و سیستم‌های ابزار دقیق، خطوط انتقال، کارفرما، مشاوران و پیمانکاران عرضه خواهد شد.

این گزارش می افزاید: طبق اعلام ستاد برگزاری نمایشگاه‌های صنعت آب و برق، در حاشیه این رویداد بین‌المللی هفت نشست خبری با حضور خبرنگاران و چهار کارگاه آموزشی کاربرد فناوری‌های نوظهور با محوریت موضوعاتی از جمله ضوابط، مقررات، نحوه محاسبه قبوض برق، اهمیت و ضرورت توسعه نیروگاه‌های تجدیدپذیر در ایران، رمز ارز و تاثیر آن در شبکه توزیع برق، سبد تامین سوخت در نیروگاه‌های کشور برگزار می‌شود.

گفتنی است، بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق، از 7 تا 10 آبان ‌ماه جاری و از ساعت ۹ تا ۱۷ آماده خدمت به بازدیدکنندگان تخصصی و فعالان اقتصادی صنعت برق می باشد.

خبرنگار رسانه: محمد رضایی

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.