کد خبر : 206635
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 مرداد 1401 - 11:30
دیدگاه‌ها برای بیت کوین جا پای خود را در دنیای فوتبال محکم‌تر می‌کند! بسته هستند

بیت کوین جا پای خود را در دنیای فوتبال محکم‌تر می‌کند!

بیت کوین جا پای خود را در دنیای فوتبال محکم‌تر می‌کند!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه باشگاه فوتبال آکسفوردسیتی (Oxford City) در انگلستان، جدیدترین پذیرنده بیت کوین در میان تیم‌های فوتبال این کشور است. به این ترتیب، از این‌ پس طرفداران این تیم می‌توانند هزینه بلیط، غذا و نوشیدنی‌هایی که در این استادیوم به فروش می‌رسند، را با بیت کوین و از طریق شبکه لایتنینگ، در

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

باشگاه فوتبال آکسفوردسیتی (Oxford City) در انگلستان، جدیدترین پذیرنده بیت کوین در میان تیم‌های فوتبال این کشور است. به این ترتیب، از این‌ پس طرفداران این تیم می‌توانند هزینه بلیط، غذا و نوشیدنی‌هایی که در این استادیوم به فروش می‌رسند، را با بیت کوین و از طریق شبکه لایتنینگ، در کنار روش‌های سنتی پرداخت کنند.
این امکان با همکاری این باشگاه با شرکت CoinCorner فراهم شده است. این شرکت قرار است به‌عنوان اسپانسر، لوگوی خود را هم پشت پیراهن این تیم، در فصل جدید چاپ کند.
طبق گزارش‌ها، باشگاه رئال بدفورد (Real Bedford) نیز قرار است این ارز دیجیتال را به‌عنوان یک روش پرداخت خود اعلام کند.
در همین حال، مدافع بیت کوین و بنیان‌گذار OxBit، کوچ کاربن (Coach Carbon) گفته است که در دسامبر ۲۰۲۱، آکسفوردسیتی میزبان جام زمستانی Bitcoin Ballers؛ یک روز فوتبال محور بیت کوین بوده و از آن زمان، OxBit جلسات متعددی با این باشگاه برگزار کرده است.
طبق آمار مدیر باشگاه آکسفوردسیتی در حال حاضر، حدود ۳٫۳ میلیون بریتانیایی بیت کوین دارند که نسبت به سال ۲۰۲۱، یک میلیون افزایش یافته است. وی اضافه کرده است که به اعتقاد او در آینده، پرداخت با بیت کوین به یک امر عادی در فوتبال جزیره تبدیل خواهد شد.

نوشته بیت کوین جا پای خود را در دنیای فوتبال محکم‌تر می‌کند! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.