کد خبر : 209333
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 دی 1401 - 12:54
دیدگاه‌ها برای بهترین روش کاشت ریش بسته هستند

بهترین روش کاشت ریش

بهترین روش کاشت ریش

می توان گفت که در واقع بهترین روش کاشت ریش در هر فردی می تواند یک روش خاص تلقی شود. از این رو برای پیوند مو طبیعی ریش، دکتر با توجه به آناتومی و شرایط سلامت بدنتان، یک روش را بر می گزیند. کاشت و پیوند ریش در کلینیک vip یکی  از پر مخاطب ترین

می توان گفت که در واقع بهترین روش کاشت ریش در هر فردی می تواند یک روش خاص تلقی شود. از این رو برای پیوند مو طبیعی ریش، دکتر با توجه به آناتومی و شرایط سلامت بدنتان، یک روش را بر می گزیند. کاشت و پیوند ریش در کلینیک vip یکی  از پر مخاطب ترین عمل زیبایی به شمار می رود. در شهر تهران کلینیک کاشت ریش بیشماری وجود دارد. علت این امر می تواند این باشد که این عمل زیبایی بسیار امروزه مورد توجه قرار گرفته است. از این رو با توجه به این توضیحات، در ادامه همراه تیم vip باشید. حتماً مقاله را تا به انتها بخوانید و نظراتتان را با ما در میان بگذارید.

 

اهمیت ریش و سبیل در جذابیت آقایان و بهترین روش کاشت ریش

همه شما می دانید که ریش و سبیل در آقایان در واقع یکی از مهم ترین و اصلی ترین دلیل زیبایی و جذابیت به شمار می رود. حال ممکن است روزی جلوی آینه رفته و متوجه کم پشتی ریش خود شوید. در این صورت اصلا نگران نباشید. چرا که امروزه کاشت و پیوند طبیعی مو در قسمت ریش و سبیل، یکی از موفقیت آمیز ترین نوع عمل زیبایی به شمار می روند. بنابراین به راحتی می توانید از کم پشتی ریش های خود خلاص شوید و به جذابیت خود اضافه کنید.

در حالت کلی روش های بسیاری برای کاشت و پیوند ریش طبیعی ریش و سبیل وجود دارد. اما فکر می کنید که بهترین روش کاشت و پیوند ریش چیست؟ برای رسیدن به پاسخ این سؤال در ادامه این مقاله همراه ما باشید. چرا که قرار است در ادامه بسیاری از روش های کاشت و پیوند ریش را برای شما توضیح دهیم.

 

یکی از روش های کاشت ریش، روش FIT

باید بگوییم که در واقع یکی از روش های کاشت ریش، روش  FIT است. این روش را می توان یکی از روش های بسیار متداول برای پیوند مو طبیعی در قسمت ابرو، ریش، سبیل و مو سر دانست. نتیجه نهایی این عمل زیبایی با تکنیک ذکر شده می تواند بسیار به عملکرد دکتر متخصص ارتباط داشته باشد. از این رو سعی کنید برای انجام این عمل، یک کلینیک معتبر و با کادر درمان بسیار با تجربه را انتخاب کنید.

فرایند کاشت ریش به روش روش FIT

در این روش کاشت، ابتدا فولیکول های مورد نیاز را از محل اهدا کننده مو بر می دارند. سپس در ادامه روند کاشت، باید گرافت های مو را در ناحیه اهدا کننده با دقت و ظرافت خاصی می کارند. از این رو در ادامه این روند، پزشک متخصص برش‌ هایی را بر روی ناحیه ای مناسب در صورت ایجاد می کنند. این برش ها  به صورت برش های دایره‌ ای بسیار کوچکی ایجاد می شوند. دقت داشته باشید که ایجاد این برش ها در کلینیک کاشت ریش یکی از کارهای بسیار ظریف و ماهرانه است.

از این رو باید با دقت بسیار بالایی و توسط کادر درمان بسیار با تجربه ای انجام شود. چرا که در نهایت این برش ها هستند که جهت، تراکم و زاویه رشد ریش شما را تعیین خواهند کرد. جالب است بدانید با این روش کاشت و پیوند ریش طبیعی در قسمت ریش می توانید بین ۴ تا ۷ هزار تار مو را دریافت کنید. مدت زمان انجام این عمل نیز از بین دو تا پنج ساعت طول می‌کشد.

 

مزایا  و معایب کاشت ریش به روش FIT

تمامی روش ها و تکنیک های زیبایی بدون شک دارای مزایا و معایبی هستند. ا زاین رو این روش و تکنیک زیبایی نیز از این قضایا مستثنی نیست. از این رو در ادامه به بررسی مزایا و معایب آن می پردازیم.

  • مزایای کاشت و پیوند ریش طبیعی در قسمت ریش با تکنیک FIT

باید بگوییم که در این روش کاشت و پیوند ریش طبیعی ریش به هیچ وجه شما شاهد جای زخم نخواهید بود. همچنین در این تکنیک پس از عمل، دوران نقاهت بسیار کوتاهی را تجربه خواهید کرد. شایان به ذکر است که در این عمل زیبایی با این روش، به هیچ وجه درد زیادی را متحمل نخواهید شد. این در حالی است که در روش های قدیمی فرد متقاضی باید درد بسیار زیادی را تحمل می کرد. یکی از ویژگی های بسیار جذاب این عمل این است که، نتایج این روش به سرعت مشخص می‌شود. از این رو در صورتی که این روش توسط پزشک با تجربه انجام شود، قطعاً نتیجه خوبی خواهید گرفت.

  • معایب کاشت و پیوند ریش طبیعی در قسمت ریش با تکنیک FIT

در این روش کاشت ریش ، اگر بانک موی کافی و مناسب نداشته باشید، انجام کاشت با این روش مقدر نخواهد شد. همچنین از دیگر معایب بسیار بارز این روش کاشت این است که، موهای ریش زمان کمتری را در مرحله رشد می‌گذرانند. از این رو همین موضوع موجب می شود تا برای مدت طولانی در مرحله استراحت باقی بمانند.

بنابراین اگر قسمت های طاس در قسمت ریش بالا رود، این موضوع برای شما مشکل ساز خواهد شد.  دقت داشته باشید که بهتر است از این روش اگر قسمت های طاس ریش و سبیلتان زیاد است استفاده نکنید. شایان به ذکر است که کاشت ریش و سبیل به روش FUT روش fut روش fut کمی دیگر قدیمی شده است. چرا که امروزه روش های بسیار جدید تری برای  کاشت و پیوند ریش  کشف می شود.

مراحل کاشت ریش به روش FUT

باید بگوییم که در این روش کاشت، ابتدا پزشک معالج یک قسمت بسیار نازک از پوست شما را بر می دارد. این قسمت از پوستحتماًا باید دارای فولیول های مو باشد. سپس در ادامه این فولیکول های مو را با یک تیغ جراحی به طور کامل برش می دهد. پس از برش پزشک اقدام به جداسازی باف های مو از روی پوست می کند. دقت داشته باشید که این روش کمی تهاجمی بوده و باید قسمت برش خورده پوست را دکتر متخصص بخیه بزند.

دقت داشته باشید که معمولاً انجام کاشت ریش با این تکنیک،  خیلی طول نمی کشد. چرا که در این روش موها و گرافت های مورد نیاز به صورت نواری برداشته می شوند و سرعت کاشت ریش در تهران را افزایش می دهد. برای انجام عمل کاشت ریش با تکنیک Fut  باید حتماً از بی ‌حسی موضوعی استفاده شود.

مزایا کاشت ریش با تکنیک FUT

تمامی عمل های زیبایی با هر نوع تکنیکی، دارای مزایا و معایب مختلفی هستند. از این رو ابتدا در این مقاله به بررسی مزایای تکنیک FUT می پردازیم. سپس در ادامه معایب این تکنیک را نیز برای شما شرح می دهیم.

  • اولین و مهم ترین مزایا در این روش این است، حجم بیشتری از مو در ناحیه ریش و سبیل جای می گیرد.
  • در این تکنیک، تنها یک اسکار خطی بسیار کوچک به وجود می‌آید.
  • در این تکنیک می توان گفت که، مو از منطقه میانی ناحیه برداشت و در نتیجه تعداد گرافت‌ ها افزایش می‌یابد. از این رو نتیجه کاشت ریش در تهران بسیار رضایت بخش خواهد شد.

بهترین روش کاشت ریش

معایب کاشت سبیل و ریش با بهره گیری از تکنیک FUT

می توان گفت که در واقع یکی از معایب بسیار مهم این کاشت، زخم واضح آن است. از این رو در محل برداشت مو زخم هایی ایجاد خواهد شد. دقت داشته باشید که این روش کاشت در کلینیک vip نیاز به بخیه دارد. همچنین درد این روش کاشت ریش و سبیل، به علت تهاجمی بودن آن کمی زیاد است. از این رو همین موضوع موجب شده است تا دوران نقاهت روش FUT بیشتر از سایر روش‌ها باشد.

مراحل کاشت ریش و سبیل به روش FUE

می توان گفت که کاشت ریش و سبیل به روش FUE نیز شباهت بسیار زیادی با روش FIT دارد. این شباهت تا حدی است که می‌توان روش FIT را نسخه جدید روش FUE دانست. همان طور که پیش تر در خصوص مراحل کاشت به روش FUE گفتیم، تفاوت چندانی با روش FIT ندارد.  از این رو  در واقع در این روش هم گرافت ‌ها به همراه فولیکول‌ های مو جدا می شوند.

بنابراین که گرافت ها برای ادامه رشد مو، نیاز دارند تا از ناحیه اهدا کننده جدا شوند. سپس در ادامه باید در ناحیه مورد نیاز  با دقت بسیار بالا کاشته شوند. اما دقت داشته باشید که این دو روش یک تفاوت بسیار بارز با یکدیگر دارند. از این رو تنها تفاوت این دو روش، در ابزار جراحی آن ها است. می توان گفت که فرق این دو روش آن قدر کم است که فقط دکتر متخصص متوجه این تفاوت می شود. چرا که در نتیجه کار، شما تفاوت چندانی را حس نخواهید کرد.

مراحل کاشت ریش با تکنیک SUT

برای کاشت ریش و سبیل  با این تکنیک ابتدا فولیکول های مو توسط دستگاه‌ های جدید و خودکار برداشته می شوند. تنها کافی است که دکتر متخصص بر روی فرایند برداشت فولیکول توسط دستگاه، تسلط و نظارت کافی داشته باشد. سپس در ادامه نوبت به کاشت گراف ها می رسد. باید بگوییم که کاشت گرافت ها نیز در این تکنیک توسط دستگاه انجام می شود.

شایان به ذکر است که در کاشت ریش و سبیل به روش sut در واقع کمترین دخالت انسانی صورت می گیرد.بنابراین می توان گفت که در این روش کاشت، شانس زنده ماند و رشد صحیح فولیکول های مو بسیار بالا است. همچنین در این تکنیک اثرات جانبی این رو بسیار کمتر از روش های قدیمی است. در مجوع در این روش شگفت انگیز بسیری از نقطه ضعف های روش های قدیمی دیده نمی شود.

مزایا کاشت ریش با تکنیک SUT

حال که با روش کاشت sut  آشنا شدید، نوبت به بررسی مزایای این تکنیک می رسد.

  • در این تکنیک کاشت، در واقع شما درد و استرس بسیار کمتری را خواهید داشت. از این رو همین موضوع موجب می شود تا دوره نقاهت بسیار کوتاه تری را تجربه کنید.
  • همچنین با این تکنیک، احتمال سالم ماندن تعداد بیش تری از فولیکول ‌ها ممکن می شود. بنابراین دوام و کیفیت گرافت های کاشته شده، افزایش پیدا می کند.

بهترین روش کاشت ریش

کلینیکvip را بهتر بشناسیم

کلینیکvip سالیان سال است که تبدیل به یکی از مراکز درمانی بسیار محبوب برای انجام کاشت ریش در شهر تهران شده است.  در این کلینیک تمامی عمل های زیبایی با درصد رضایت بسیار بالا انجام می شود. کادر درمان و پزشکان متخصص در این کلینیک موجب شده است تا عمل های زیبایی  با کیفیت بسیار بالایی انجام شود.

 

سؤالات متداول

آیا کاشت ریش را می توان با دستگاه پیشرفته انجام داد؟

بله، می توانید برای پیوند ریش از تکنیک SUT استفاده کنید.

بهترین کلینیک برای انجام عمل های زیبایی کجاست؟

می توانید برای انجام عمل های زیبایی به کلینیک معتبر VIP مراجعه کنید.

چرا پیوند ریش و سبیل اهمیت دارد؟

چرا که می تواند در جذابیت صورت مردان بسیار تاثیر بگذارد.

کاشت و پیوند ریش چه مدت زمانی طول می کشد؟

این موضوع با توجه به تکنیک عمل و برنامه های مراقبتی قابل بحث است.

آیا دوره نقاهت کاشت و پیوند ریش طولانی است؟

خیر به هیچ وجه طولانی نبوده و بنا به توصیه های پزشک می تواند بازه ای معقول باشد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.