کد خبر : 211934
تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 شهریور 1402 - 9:56
دیدگاه‌ها برای بهترین راه خرید ووچر پرفکت مانی چیست؟ بسته هستند

بهترین راه خرید ووچر پرفکت مانی چیست؟

بهترین راه خرید ووچر پرفکت مانی چیست؟

اگر شما هم تا به امروز با با دنیای رمزارزها یا مباحث مربوط با انتقال پول برخورد داشته بوده باشید، احتمالاً اسم پرفکت مانی را شنیده اید. در این مقاله قصد داریم تا با آن آشنا بشیم، موارد استفاده آن را یشناسیم، و بهترین روش تهیه آن را بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید.

اگر شما هم تا به امروز با با دنیای رمزارزها یا مباحث مربوط با انتقال پول برخورد داشته بوده باشید، احتمالاً اسم پرفکت مانی را شنیده اید. در این مقاله قصد داریم تا با آن آشنا بشیم، موارد استفاده آن را یشناسیم، و بهترین روش تهیه آن را بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی یا همان PM یا به طور کامل PerfectMoney یک شرکت است که خدمات نقل و انتقال مالی ارائه میکند، مثل پی پل و سایر شرکت های این حوزه که بین ایرانیان محبوب است. علت این محبوبیت در این است که این شرکت به ایرانیان هم خدمات ارائه میدهد و بر خلاف اکثر کشورها ایران را تحریم نکرده است. جالب است بدانید که حتی برعکس، با آمریکا مشکل دارد و اگر با ای پی این کشور وارد سایت آن شوید، از شما میخواهد که سریعاً سایت پرفکت مانی را ترک کنید.

شما می توانید در این سایت حساب کاربری ایجاد کنید و کیف پول داشته باشید. کیف پول های موجود، بر اساس دلار، یورو و طلا و بیت کوین است. به کمک انتقال حساب به حساب و خرید ووچر پرفکت مانی میتوانید انتقال پول را در سیستم پرفکت مانی انجام دهید.

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی یکی از محصولات سیستم پرداخت پرفکت مانی است که شما میتوانید با دریافت آن در سایت های مورد نظر خود خرید انجام دهید. ووچر مثل یک کارت هدیه است که حاوی یک مقدار مشخصی پول است و به جای رمز عبور، از یک شماره ووچر 10 رقمی و یک کد فعال سازی 16 رقمی استفاده میکند. با وارد کردن این دو شماره در سایت مورد نظر مبلغ داخل آن به کیف پول سایت مورد نظر منتقل میشود. در نتیجه انتقال پول به راحتی انجام میشود.

چطور ووچر پرفکت مانی تهیه کنیم؟

برای تهیه ووچر دو روش وجود دارد که در این جا به آن می پردازیم.

1. تهیه ووچر پرفکت مانی از سایت رسمی پرفکت مانی

 

بهترین راه خرید ووچر پرفکت مانی چیست؟

برای این کار شما ابتدا باید داخل سایت رسمی پرفکت مانی به نشانی perfectmoney.com وارد بشید و در این سایت ثبت نام کنید. ثبت نام اولیه شامل وارد کرد اطلاعات هویت معمولی است. بعد از آن از داخل پنل کاربری، قسمت برداشت، و سپس قسمت صدور ووچر پرفکت مانی، میتوانید ووچر مورد نظر خود را با مقدار دلخواه صادر کنید و استفاده کتید.

در نظر داشته باشید که برای این کار شما باید حتماً ابتدا کیف پول پرفکت مانی خود را از طریق روشهای مختلف مثل واریز پول به حساب شرکت پرفکت مانی و یا خرید پرفکت مانی از یک صرافی ایرانی  شارژ کنید.

کارمزد صدور ووچر پرفکت مانی 1.99% برای حساب احراز هویت نشده و 0.5% برای حساب احراز هویت شده است. برای احراز هویت و یا به اصلاح وریفای حساب پرفکت مانی خود نیاز دارید تا شماره تلفن ثابت خود را وریفای کنید و همچنین عکس کار شناسایی مثل پاسپورت و یک قبض برق، تلفن، گاز و … به نام خود ترجمه و برای سایت پرفکت مانی ارسال کنید تا حساب شما وریفای شود. توجه داشته باشید که این کار زمان بر خواهد بود و شاید یک هفته به طول بکشد.

2. تهیه ووچر پرفکت مانی از صرافی های معتبر ایرانی

راه ساده تر این است که در یک صرافی ارز دیجیتال معتبر ایرانی عضو شوید و ثبت نام کنید. بعد از ثبت نام در صرافی میتوانید به راحتی و کمترین زمان ووچر مورد نظر خود را بدون ایجاد حساب پرفکت مانی تهیه کنید. در این روش شما معمولاً کارمزدی نیز پرداخت نمیکنید و در اصل به جای اینکه 0.5% یا 1.99% از مبلغ ووچر مورد نظر را به سایت پرفکت مانی پرداخت کنید، بدون کارمزد و مستقیم با پرداخت ریال ووچر خود را تهیه کرده اید. صرافی های معتبر زیادی در ایران مثل نوین ارز، پی دبلیو ام، فرهاد اکسچنج و … وجود دارند که این خدمات را با بهترین قیمت به شما ارائه میدهند.

بهترین صرافی ارزدیجیتال برای خرید ووچر پرفکت مانی

همانطور که ذکر شده، خرید ووچر پرفکت مانی یا شارژ حساب پرفکت مانی از صرافی های ارزدیجیتال ایرانی مزایای بیشتری نسبت به خرید مستقیم ووچر از سایت پرفکت مانی دارد. این مزایا شامل موارد ذیل می باشد

  • ساده تر بودن روند احراز هویت
  • امکان پرداخت مستقیم ریال جهت خرید ووچر
  • پرداخت کارمزد صفر یا کمتر از میزان تعیین شده در سایت رسمی پرفکت مانی
  • پشتیبانی بهتر و دسترسی فیزیکی در صورت بروز مشکل به مدیران سایت

سایت های زیادی در این خصوص وجود دارند که در این میان میتواند سایت نوین ارز به آدرس novinarz.com که یکی از بهترین سایت های خرید پرفکت مانی است را معرفی کرد. در این سایت شما بهترین نرخ های خرید و فروش پرفکت مانی را تجربه میکنید. کارمزد خرید و فروش در این سایت صفر می باشد.

تیم پشتیبانی قوی این سایت از طریق چت آنلاین، تماس تلفنی و تیکت پشتیبانی در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی کاربران است. همچنین فروش پرفکت مانی هم در این سایت بسیار راحت است. در صورت فروش ووچر پرفکت مانی و معرفی بانک های منتخب، ریال شما ظرف نهایت 1 ساعت به حساب شما واریز میگردد که تجربه خوبی را برای شما رقم میزند.

 

بهترین راه خرید ووچر پرفکت مانی چیست؟

خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت

همانطور که میدانید برای خرید ووچر پرفکت مانی در سایت های ایرانی نیاز به احراز هویت دارید. این کار نیاز به ورود اطلاعات شخصی در سایت مورد نظر و سپس ارسال مدارک هویتی شامل کارت ملی یا شناسنامه می باشد. برخی کاربران با توجه به خطر سرقت اطلاعات هویتی خود از این کار دوری میکنند. در برخی از سایت های معتبر همچون نوین ارز شما میتوانید به صورت اتوماتیک و بدون ارسال مدارک نسبت به ثبت نام در یک دقیقه اقدام کنید و تا سقف قابل توجه ای به صورت روزانه خرید و فروش پرفکت مانی و سایر ارزهای دیجیتال را انجام دهید.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.