کد خبر : 124834
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 11:56

بهترین جراح زیبایی دهان و فک و صورت تهران برای ایمپلنت و روکش

بهترین جراح زیبایی دهان و فک و صورت تهران برای ایمپلنت و روکش

لبخند زیبا یکی از اجزای اصلی زیبایی چهره هر شخص است. ظاهر دندان های شما تأثیر چشمگیری بر اعتماد به نفس شما دارد. همچنین، باعث می شود جذاب تر و جوان تر به نظر برسید. اگر به دلیل فضاهای نامتناسب بین دندان های خود و یا از دست دادن تعدادی از دندان ها احساس راحتی

لبخند زیبا یکی از اجزای اصلی زیبایی چهره هر شخص است. ظاهر دندان های شما تأثیر چشمگیری بر اعتماد به نفس شما دارد. همچنین، باعث می شود جذاب تر و جوان تر به نظر برسید. اگر به دلیل فضاهای نامتناسب بین دندان های خود و یا از دست دادن تعدادی از دندان ها احساس راحتی در زمان صحبت کردن و خندیدن، نمی کنید، این موضوع دیگر مشکلی حل نشدنی نیست. به لطف بهترین جراح دهان و فک و صورت در تهران، می توانید از یک لبخند زیبا در حالی که به دیگران سلام می کنید لذت ببرید.

ایمپلنت، جراحی دندان عقل نهفته، زاویه سازی صورت و … روش های جراحی زیبایی و ترمیمی بوده و راه حل های پیشرفته ای است که از طریق آن می توانید از چهره زیبا و متقارن و همچنین دندانهای سفید مرواریدی و سالم لذت ببرید. سعی کنید در این مورد حتما از یک متخصص فک و صورت مشاوره بگیرید تا عمل جراحی مناسب صورت و چهره شما را پیشنهاد دهد. همچنین روکش ها مواد نازک، هم رنگ دندان و سفارشی هستند که به جلوی دندان شما متصل شده و انواع مشکلات دندان را برطرف می کنند. تصمیم گیری در مورد اینکه کدام تکنیک برای شما مناسب است به مجموعه ای از معیارها بستگی دارد. پس از بررسی دقیق جوانب مثبت و منفی روش های زیبایی صورت، می توانید انواع آنرا بررسی کنید تا به یک نتیجه گیری منطقی برسید. برای دریافت مشاوره از بهترین جراح و متخصص زیبایی تهران، حتما از سایت دکتر مجتبی صالحی بازدید نمایید.

کاندیدای خوب برای جراحی زیبایی دهان و فک و صورت

قبل از انتخاب نوع خاصی از جراحی زیبای فک و صورت، ابتدا باید بدانید که آیا این روش راه حل مناسبی برای مشکل شما است یا خیر. هر نوع از جراحی ها ممکن است برای همه افراد و یا هر چهره ای مناسب نباشند. بنابراین، انتخاب مورد درست، یک عامل بسیار مهم در موفقیت این تکنیک است. برای دریافت مشاوره از دکتر مجتبی صالحی، بهترین جراح و متخصص دهان و فک و صورت می توانید به سایت ایشان مراجعه فرمایید.

یکی از مواردی که در زیبایی چهره تاثیر زیادی دارد، رنگ دندان ها می باشد. در ادامه اطلاعاتی در مورد انواع روکش ها و همچنین رنگ و جنس آنها به شما داده می شود.

روکش و لمینت بیشتر در چه مواردی استفاده می شود؟

روکش کامپوزیت و لمینت در موارد زیر بسیار موثر است:

  • اصلاح دندان‌های کج یا بد شکل
  • ترمیم دندان های شکسته یا خرد شده
  • دندان‌های تغییر رنگ یافته، هنگامی که درمان سفید کننده دندان جواب نمی دهد.
  • دندان‌هایی که بر اثر سایش کوتاه شده اند.
  • دندان‌هایی که فاصله زیادی با هم دارند.

مزایای روکش کامپوزیت

  • هزینه

کامپوزیت ونیر دارای مزایای بیشتری نسبت به لمینت می باشند که مهمترین آنها هزینه است. به طور متوسط، ورقه های لمینت دو برابر کامپوزیت گران هستند، که برای برخی از افراد این موضوع بسیار مهم است. زیرا اکثر درمان‌های زیبایی تحت پوشش بیمه نیستند، به این معنی که شما به احتمال زیاد باید از جیب خود برای درمان هزینه کنید.

 

  • درمان در همان روز

روکش کامپوزیت اغلب می تواند در یک نوبت به طور کامل تکمیل شود. پزشک شما دندان های شما را برای رزین آماده می کند و سپس روکش ها را مستقیماً در جلوی دندان شما قرار میدهد. سپس رزین با استفاده از نور شدید سفت می شود و در نهایت روکش های شما جلا داده می شود.

کامپوزیت ونیر مستقیم (که به عنوان باندینگ کامپوزیت نیز شناخته می شوند) در واقع بیشتر بر روی دندان های شما شکل داده می شوند تا در آزمایشگاه این کار انجام شود. رزین سایه دار دندان به طور مستقیم روی دندان ها اعمال می شود و در این مرحله است که می تواند توسط پزشک شکل داده شود. رزین با استفاده از یک نور با شدت بالا سفت می شود، پس از آن می توان لایه های اضافی رزین را مرتب کرد و در راستای نتیجه زیبای مورد نظر شکل داده شوند. پس از اتمام کار، رزین باید صیقل داده شود تا ظاهری طبیعی تر و شبیه به دندان ایجاد کند. بنابراین روش کامپوزیت بسیار کمتر از روش های دیگر تهاجمی بوده و به میزان قابل توجهی سریعتر است.

روش لمینت طولانی تر می باشد، زیرا روکش های شما باید در آزمایشگاه دندانپزشکی آماده شده و قبل از قرار ملاقات بعدی به پزشک شما تحویل داده شود. دندان های شما نیز قبل از نصب روکش نیاز به آمادگی بیشتری دارند.

  • برگشت پذیری

بدون شک بزرگترین مزیت روکش کامپوزیت نسبت به پرسلن برگشت پذیری است. پرسلن برای تناسب روکش نیاز به تغییر شکل دندان های طبیعی شما دارد. وقتی به کامپوزیت ها می رسیم، حداقل آماده سازی روی دندان های طبیعی شما لازم است. به این معنی که آنها به طور دائمی تغییر نکرده اند به طوری که مواد کامپوزیت را می توان برداشته و در صورت نیاز جایگزین کرد.

کدام روکش ها طبیعی تر به نظر می رسند؟

ونیرهای دندان به صورت سفارشی ساخته می شوند و تا جایی که ممکن است به دندانهای طبیعی شما شبیه می شوند، در حالی که مشکلات مورد نظر شما را اصلاح می کنند.

با این حال، لمینت ها طبیعی تر به نظر می رسند، زیرا مواد استفاده شده در آنها، نور را به روش مشابهی با مینای دندان بازتاب می کنند. روکش های کامپوزیت فقط وقتی صیقل داده می شوند طبیعی به نظر می رسند.

کدامیک برای مشکلات شدیدتر مناسب است؟

اگر دندان های شما به طور شدیدتر لکه دار، آسیب دیده و یا نامرتب هستند، یا شکاف های بزرگتری دارند، پزشک شما ممکن است روکش های چینی را توصیه کند.

ونیرهای کامپوزیتی برای مسائل خفیف تا متوسط مناسب ترند. اگر مشکل شما برای درمان با روکش بسیار شدید است، پزشک شما ممکن است گزینه هایی مانند تاج یا درمان ارتودنسی را به جای شما توصیه کند.

کدامیک قوی تر هستند؟

لمینت ها بسیار قوی تر از رزین کامپوزیت هستند، به این معنی که آنها کمتر مستعد خرد شدن هستند. با این حال، آنها نمی توانند مانند روکش کامپوزیت تعمیر شوند. اگر روکش چینی خراب شود، باید جایگزین شود که این می تواند نسبتاً پرهزینه باشد.

برای بهره مند شدن از خدمات پزشکی زیبایی و ترمیمی، ما به شما کلینیک زیبایی دکتر مجتبی صالحی را پیشنهاد می کنیم. در این کلینیک مجهز و پیشرفته، انواع خدمات زیبایی مانند: جراحی فک و صورت، ایمپلنت، ارتودنسی، جراحی بینی و … انجام می شود. لازم به ذکر است در کلینیک دکتر صالحی، در دوران همه گیری ویروس کرونا، تمامی پروتکل های بهداشتی به طور کامل رعایت می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.