کد خبر : 208889
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 آذر 1401 - 14:07
دیدگاه‌ها برای بهترین بازی آنلاین برای موبایل در سال 2022 بسته هستند

بهترین بازی آنلاین برای موبایل در سال 2022

بهترین بازی آنلاین برای موبایل در سال 2022

سال 2022 یک سال هیجان انگیز برای بازی‌های موبایلی بوده است. با برگزاری مسابقات منظم و به‌روزرسانی‌های بازی‌های موبایل در طول سال، این بازی‌ها می‌توانند تجربه‌ای را به شما بدهند که هیجان آورر هستند. نگاهی به بهترین بازی موبایلی در سال 2022 بیندازیم.  DOTA UNDERLORDS بهترین بازی آنلاین 2022 Dota Underlords یک بازی آنلاین رایگان

سال 2022 یک سال هیجان انگیز برای بازی‌های موبایلی بوده است. با برگزاری مسابقات منظم و به‌روزرسانی‌های بازی‌های موبایل در طول سال، این بازی‌ها می‌توانند تجربه‌ای را به شما بدهند که هیجان آورر هستند. نگاهی به بهترین بازی موبایلی در سال 2022 بیندازیم.

  1.  DOTA UNDERLORDS بهترین بازی آنلاین 2022

Dota Underlords یک بازی آنلاین رایگان برای موبایل است. بازی استراتژی به شما امکان می‌دهد خدمه استفاده کنید، با رقبای خود مبارزه کنید و شهر White Spire را اداره کنید. بازی استاندارد، مسابقه Knockout و مسابقه Duos چند حالت بازی بوده که برای بازی در Dota Underlords در دست شما هستند.

فصل اول بازی یک حالت کمپین City Crawl را ارائه می‌دهد که پر از معماها برای حل، مبارزات خیابانی پراکنده و چالش‌های دیگر است تا به شما کمک کند بر شهر White Spire پیروز شوید. می‌توانید چالش‌های Dota Underlords را به پایان برسانید تا لباس‌های مد روز برای Underlords، رقص‌های پیروزی و تعداد زیادی آثار هنری را باز کنید. Dota Underlords را می‌توان در اندروید، iOS و استیم بازی کرد.

 

  1. APEX LEGENDS MOBILE بهترین بازی آنلاین 2022

Apex Legends Mobile یک بازی FPS است که اکشن سریع را برای اندروید و iOS به ارمغان می‌آورد. کنترل‌های لمسی بازی آن را به یک تجربه به یاد ماندنی در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها تبدیل کرده است. Battle Royale، Arenas و Deathmatch حالت هایی هستند که می‌توانید در بازی شوتر بازی کنید.

شما می‌توانید از بین بیش از 10 افسانه انتخاب کنید که هر کدام دارای توانایی‌های منحصر به فردی هستند که به شما امکان می‌دهد مخالفان را در نبرد بکشید. با حداکثر 2 دوست به عنوان یک تیم در یک نبرد رویال با بیش از 60 بازیکن بازی کنید. Artillery، Skull Town و Thermal Station تعدادی از نقشه‌هایی هستند که می‌توان در Apex Legends Mobile بازی کرد.

 

  1. بازی POKÉMON UNITE

Pokémon UNITE بهترین بازی آنلاین چند نفره است. بازیکنان می‌توانند به مربیان پوکمون تبدیل شوند و در یک میدان نبرد آنلاین با نبردهای پوکمون مبارزه کنند. شما می‌توانید صدها پوکمون از جمله Glaceon، Delphox و Dragonite را برای رقابت در مسابقات 5 در 5 بیابید و آموزش دهید. پوکمون‌های وحشی و حریفان خود را شکست دهید تا انرژی Aeos را جمع آوری کنید و حرکات و توانایی‌های جدیدی را یاد بگیرید که می‌تواند پوکمون شما را قوی‌تر کند.

از مناطق هدف دفاع کنید و به هم تیمی‌های خود کمک کنید تا دشمنان خود را نابود کنند تا برای تیم خود امتیاز کسب کنند. می‌توانید پوکمون‌های خود را با لباس‌های هولوگرافیک شایان‌ستیز درآورید تا در نبرد خیره‌کننده به نظر برسند. پوکمون‌های افسانه‌ای همچنین ممکن است شما را در نبردهایی درگیر کنند تا مهارت‌های خود را در Pokémon UNITE بسنجند.

 

  1. LEAGUE OF LEGENDS: WILD RIFT

یک بازی آنلاین موبایلی است که یک سیستم جنگی هیجان انگیز را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از بین بیش از 40 قهرمان بازی مانند Lux، Zed و Ashe انتخاب کنید. هر قهرمان در بازی دارای توانایی‌های منحصر به فرد و یک حمله نهایی است که می‌تواند حریفان شما را پودر کرده و مسیر پیروزی را هموار کند.

با کشتن هیولاها و دشمنان تجربه کسب کنید تا قهرمان خود را ارتقا دهید. شما می‌توانید با ضربه زدن به واحدها و سازه‌های دشمن طلا جمع آوری کنید تا آیتم‌هایی را بخرید که آمار شما را می‌سازد. در مسیر خود کشاورزی کنید، در نبردهای تیمی شرکت کنید، موجودات را در جنگل از بین ببرید و برجک‌های دشمن را نابود کنید تا در League of Legends: Wild Rift بر دشمنان خود غلبه کنید.

بهترین بازی آنلاین برای موبایل در سال 2022

  1. ASPHALT 9: LEGENDS

Asphalt 9: Legends یک بازی آنلاین مسابقه‌ای دیدنی است. Asphalt 9: Legends که توسط Gameloft توسعه یافته است، بیش از 50 میلیون بار در اندروید دانلود شده است و می‌توان گفت در دسته بهترین بازی قرار می‌گیرد. این یک حالت تک نفره و چند نفره با رویدادهای مسابقه‌ای فراوان برای رقابت دارد. همچنین می‌توانید در مسابقات زنده 8 نفره شرکت کنید تا جوایز ارزنده‌ای را به دست آورید.

این بازی ورزشی موبایل دارای بیش از 185 مسیر است که در مکان‌های واقعی مانند هیمالیا، اسکاتلند، قاهره، رم، شانگهای و سانفرانسیسکو تنظیم شده‌اند. Asphalt 9: Legends دارای شرایط آب و هوایی پویا است که سریع‌ترین رانندگان را در هنگام مسابقه در این مکان‌های عجیب و غریب در برابر گردبادها و رانش زمین قرار می‌دهد.

 

  1. بازی HEARTHSTONE

Hearthstone یکی دیگر از بهترین بازی انلاین کارتی استراتژیک در سال 2022 است. شما می‌توانید از عرشه‌های 30 کارتی و قهرمانان قدرتمند استفاده کنید تا حریفان خود را متزلزل کنید و در نبردهای کارتی حماسی پیروز شوید. افراد می‌توانند وارد Player vs شوند. حالت‌های استاندارد، کلاسیک، وحشی، میدان‌های جنگ، جدال میخانه‌ها، ماجراجویی‌های انفرادی و گردهمایی‌های کنار آتش برخی از حالت‌های بازی موجود در Hearthstone هستند.

شما می توانید قهرمانان را از 10 کلاس مجزا مانند Demon Hunter، Druid، Mage، Rogue و Shaman انتخاب کنید. دسته کارت‌ها به بازیکنان این امکان را می‌دهد که مینیون‌ها را احضار کنند، طلسم کنند و دشمنان خود را در نبرد به هم بزنند. Hearthstone توسط Blizzard Entertainment توسعه و منتشر شده است.

 

سخن آخر

بازی آنلاین زیادی در سال 2022 معرفی شده ایت که هر یک می‌تواند طرفداران خود را داشته باشد. می‌توان گفت بهترین بازی‌های 2022 تمام سلایق را پوشش می‌دهند. برای دانلود بازی آنللاین بهتر است از منابع معتبر مانند گوگل پلی و اپ استور کمک بگیرید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.