کد خبر : 208588
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مهر 1401 - 22:50
دیدگاه‌ها برای بسته بندی با کیفیت با صفاپک بسته هستند

بسته بندی با کیفیت با صفاپک

بسته بندی با کیفیت با صفاپک

خرید کارتن از کارگاه تولید کارتن نسبت به سایر مرکز های فروش در بعضی شرایط مقرون به صرفه تر می باشد. اگر شما هم قصد دارید برای بسته بندی محصولات خود در هر کسب و کاری که هستید از کارتن استفاده کنید در این مقاله با ما همراه باشید تا بسته بندی با کیفیت و

خرید کارتن از کارگاه تولید کارتن نسبت به سایر مرکز های فروش در بعضی شرایط مقرون به صرفه تر می باشد. اگر شما هم قصد دارید برای بسته بندی محصولات خود در هر کسب و کاری که هستید از کارتن استفاده کنید در این مقاله با ما همراه باشید تا بسته بندی با کیفیت و اصولی با یکی از تولید کننده های کارتن به نام صفاپک داشته باشید. کارتن ها انواع مختلفی دارند و به صورت کارتن های سه لایه، کارتن های پنج لایه، کارتن های هفت لایه، کارتن دایکاتی، کارتن لمینتی و غیره در صفاپک تولید می شوند که نقش مهمی در صنعت بسته بندی دارند. همان طور که می دانید بسته بندی کردن با کارتن مزایای زیادی دارد و بیشتر تولید کنندگان از کارتن برای بسته بندی محصولات خود استفاده می کنند. شما هم برای تهیه کارتن می توانید از کارتن های آماده ای که در بازار موجود هستند استفاده کنید و یا اگر به دنبال بسته بندی خاص و زیبا برای محصولات خود هستید می توانید سفارش خود را به تولیدی کارتن صفاپک ارائه دهید.

بسته بندی با کیفیت دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

کارتن برای بسته بندی محصولات تولید شده، نشان دهنده هویت تجاری محصول شما می باشد. اگر شما از کارتن های بی کیفیت و نامناسب برای بسته بندی محصولات خود استفاده کنید سبب می شود محصولات شما جلوه ی بدی داشته باشند و یک چهره بد از برند شما نمایان شود. پس حتما باید در انتخاب کارتن برای بسته بندی محصولات خود دقت کنید و کارتن های بسته بندی برای محصولات خود را از کارتن سازی در تهران معتبر مانند صفاپک تهیه کنید. به یاد داشته باشید کارتن بسته بندی با کیفیت ویژگی های خاص خود را دارد و برای تهیه آن به نکات زیر توجه کنید:

چسب با کیفیت کارتن: برای اتصال بیشتر کارتن های موجود در بازار از چسب استفاده می شود. بعضی از تولید کنندگان کارتن، از چسب های نامرغوب که قدرت چسبندگی پایینی دارند استفاده می کنند همین کار سبب می شود با یک رطوبت ساده اتصالات کارتن از بین برود. در صورتی که اگر در کارتن از چسب با کیفیت استفاده شود مقاومت کارتن در برابر رطوبت، گرما و غیره بیشتر خواهد بود.

قابلیت تا شدن کارتن: کارتن های بی کیفیت قابلیت تا خوردن ندارند یا ممکن است بسیار کم تا شوند و اگر کامل تا شوند می شکنند. پس کارتن با کیفیت به راحتی تا و یا خم می شود.

ظرفیت و اندازه کارتن: یک کارتن بسته بندی مناسب باید دقیقا متناسب با نیاز محصول باشد یعنی اگر محصول شما یک کیلوگرم وزن دارد نیازی به کارتن بسته بندی با ظرفیت پانزده کیلوگرم نمی باشد زیرا فضای بلا استفاده کارتن بسته بندی علاوه بر چهره بدی که به ظاهر محصول شما خواهد داد باعث افزایش هزینه های شما هم می شود.

نوار چسب با کیفیت: نوار چسب ها انواع مختلفی دارند، پس شما باید از یک نوار چسب متناسب با نیاز خود استفاده کنید که با شرایط جوی منطقه شما سازگار باشد.

خرید کارتن لمینتی برای بسته بندی با کیفیت با صفاپک

از قدیم تا کنون بسته بندی و حمل و نقل کالا و محصولات دغدغه اصلی تولید کننده و خریدار کالا بوده است. با پیشرفت تکنولوژی صرفا بسته بندی محصولات با یک کارتن معمولی، پاسخگوی نیاز مشتری نمی باشد. تولید کننده و فروشنده کالا به دنبال بسته بندی با کارتن لمینتی می باشند تا بر روی مشتری تاثیر بیشتری بگذارد. همان طور که آگاهی دارید برای جذب بیشتر مشتری و فروش بیشتر محصولات باید به بسته بندی آن توجه زیادی شود. کارتن لمینتی بسته بندی زیبا و با کیفیتی می باشد که در بازار فراوان یافت می شود و از لحاظ هزینه تفاوت های زیادی با کارتن های قدیمی ندارد. کارتن بسته بندی لمینتی نشان دهنده ارزش بالا و اهمیت محصولات شما در بازار می باشد. این کارتن محتویات درون بسته بندی را با کیفیت حفظ می کند و امروزه توانسته جایگاه خوبی در عرصه تبلیغ و ترویج برند بازی کند. اگر شما هم کیفیت بسته بندی را یکی از شاخصه های فروش بالا می دانید با خرید کارتن لمینتی از تولید کننده کارتن صفاپک فروش محصولات خود را افزایش دهید.

کلام آخر

در گذشته برای تولید کننده فرآیند تولید از اهمیت بالایی برخوردار بود. اما آمار ها نشان می دهد، امروزه کیفیت محصول و بسته بندی هر دو با هم مورد توجه مشتری قرار گرفته است. به همین دلیل بسته بندی زیبا و با کیفیت برای خریدار در اولویت انتخاب و خرید قرار گرفته است. بسته بندی با کارتن لمینتی به دلیل کیفیت، نشان دهنده اهمیت بالای کالا و محتویات درون بسته بندی می باشد. شما هم می توانید برای بسته بندی محصولات خود از انواع کارتن های لمینتی در ابعاد و سایز های مختلف که تولید کننده کارتن صفاپک با قیمت مناسب تولید می کند استفاده کنید تا بسته بندی خاص و با کیفیت داشته باشید.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.