کد خبر : 11085
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 - 10:26

تحلیل کاسپین | افزایش نرخ محصولات کاسپین تایید شده است!

تحلیل کاسپین | افزایش نرخ محصولات کاسپین تایید شده است!

تحلیل کاسپین : شرکت داروسازی کاسپین تأمین فعالیت خود را از سال 1362 آغاز کرد. این شرکت در حوزه تولیدد ارو در اشکال نیمه جامد (کرم، پماد، ژل و شیاف) ، محلولهای خوراکی و شربتها فعالیت می نماید. آخرین اخبار این شرکت در زمینه نرخ محصولاتش بود که در ادامه این خبر مورد بررسی قرار

تحلیل کاسپین : شرکت داروسازی کاسپین تأمین فعالیت خود را از سال 1362 آغاز کرد. این شرکت در حوزه تولیدد ارو در اشکال نیمه جامد (کرم، پماد، ژل و شیاف) ، محلولهای خوراکی و شربتها فعالیت می نماید. آخرین اخبار این شرکت در زمینه نرخ محصولاتش بود که در ادامه این خبر مورد بررسی قرار گرفته است.

تحلیل نماد کاسپین

تحلیل کاسپین : کاسپین  نرخ فروش محصولات خود را 31 درصد افزایش داد. بطور میانگین نرخ فروش محصول شرکت قبلا 27710ریال بود که به 36457ریال با توجه به مجوز سازمان غذا و دارو افزایش یافته است.

این شرکت اعلام کرده توجه به افزایش نرخ خرید مواد اولیه موثره و بسته بندی نرخ فروش برخی از محصولات تزریقی و کرم تغییر یافته است لذا با توجه به بررسی انجام شده برآورد می گردد فروش محصولات 180 میلیارد ریال بیشتر شود این مبلغ برآورد می باشد چون فروش محصول متناسب باشرایط بازار شناور می باشد.

شرکت در سال گذشته مبلغ 3830میلیارد ریال درآمد عملیاتی داشته است و مبلغ 247 ریال برای هر سهم سود داشته که 222 ریال سود نقدی به هر سهم اختصاص داده است. اما شرکت برنامه افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران به میزان 55درصد دارد.

بررسی گزارش ماهانه شرکت نشان می دهد کاسپین در اردیبهشت ماه حدود 342 میلیارد ریال فروش داشته که نسبت به فروردین ماه که رقم آن 302میلیارد ریال بوده با رشد 13درصدی همراه شده است. عمده فروش شرکت داخلی بوده است تعداد فروش در ماه دوم سال 25 درصد افزایش داشته است این در حالی است که نرخ فروش محصولات تزریقی در اردیبهشت ماه 10 درصد کاهش داشته ولی نرخ فروش محصولات محصولات غیر تزریقی 118 درصد افزایش داشته است.  مبلغ فروش شرکت طی دوماه نخست سال نسبت به دو ماه سال گذشته تقریبا دوبرابر شده است.

سهم شرایط بدی ندارد اما به اصلاح نیاز دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.