کد خبر : 216158
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 اسفند 1402 - 8:00
دیدگاه‌ها برای بررسی داده‌های تاریخی ماه مارس: منتظر صعود قیمت BTC به ۷۵ هزار دلار باشیم؟ بسته هستند

بررسی داده‌های تاریخی ماه مارس: منتظر صعود قیمت BTC به ۷۵ هزار دلار باشیم؟

بررسی داده‌های تاریخی ماه مارس: منتظر صعود قیمت BTC به ۷۵ هزار دلار باشیم؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه روند قیمت بیت کوین در ماه فوریه به شدت صعودی بود و با رشدی ۵۱ درصدی از ۴۲ هزار دلار به نزدیک ۶۴ هزار دلار رسید. با این حال، با رسیدن قیمت به این سطح شاهد افزایش عرضه توسط دارندگان بودیم که روند صعودی را متوقف کرد. در پی این اتفاق،

زمان مطالعه: 3 دقیقه

روند قیمت بیت کوین در ماه فوریه به شدت صعودی بود و با رشدی ۵۱ درصدی از ۴۲ هزار دلار به نزدیک ۶۴ هزار دلار رسید. با این حال، با رسیدن قیمت به این سطح شاهد افزایش عرضه توسط دارندگان بودیم که روند صعودی را متوقف کرد. در پی این اتفاق، الگوی پرچم سه‌گوش در چارت قیمت بیت کوین ایجاد شده است.btc-price-trend-in-march

در حال حاضر، بیت کوین با فشار فروش در ۶۴ هزار دلار مواجه است. روند جانبی موجود در چارت بیت کوین و سایر آلت‌کوین‌ها می‌تواند نشانه‌ای از تغییر در احساسات بازار باشد. از طرفی، این حرکت جانبی را می‌توان به عنوان یک تنفس موقت برای بازیابی قدرت و ادامه روند صعودی در نظر گرفت.

در این میان، تیم تحلیلی کوین‌گلس (Coinglass) بازده ماهانه بیت کوین را از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۴ منتشر کرده است. عملکرد قیمت طی ماه مارس در سال‌های مختلف، متفاوت بوده و تنها در ۵ مورد از این ۱۱ سال صعودی شده است.

با توجه به جدول زیر، بازده بیت کوین در ماه مارس نوسانات قابل‌توجهی داشته که از بالاترین سطح، یعنی ۱۷۲ درصد در سال ۲۰۱۳ تا پایین‌ترین سطح، یعنی منفی ۳۲.۸۵ درصد در سال ۲۰۱۸ متغیر است. طبق داده‌های کوین‌گلس، میانگین بازده مارس در این سال‌ها مثبت ۱۲.۲۰ درصد و میانه آن منفی ۱.۱۱ درصد بوده است.btc-price-trend-in-march

وجود بازده مثبت و منفی در ماه مارس نشان‌دهنده عدم وجود روندی ثابت در این بازه زمانی است و پیش‌بینی عملکرد آتی را صرفاً بر اساس داده‌های تاریخی چالش‌برانگیز می‌کند.

آیا قیمت بیت کوین به ۷۵۰۰۰ دلار خواهد رسید؟

در حال حاضر، بیت کوین حدود ۶۳۵۴۷ دلار قیمت دارد و موفق شده است بر خط مقاومت الگوی جانبی خود غلبه کند. در صورت تأیید شدن این شکست در تایم‌فریم ۴ ساعته، روند صعودی ادامه خواهد یافت. در این صورت، قیمت بیت کوین احتمالاً تا ۶۶۶۵۵ دلار و به دنبال آن، تا ۷۵۰۰۰ دلار افزایش خواهد یافت.

اندیکاتورها

باند بولینگر: فشرده شدن اندیکاتور باندهای بولینگر از احتمال ایجاد یک حرکت بزرگ حکایت دارد.

اندیکاتور شاخص میانگین حرکت جهت‌دار (ADX): شیب نزولی ADX و قرار‌گیری آن در سطح ۴۹ درصد، نشان‌دهنده این است که خریداران بیت کوین در روند جانبی فعلی، در حال بازیابی قدرت خود هستند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته بررسی داده‌های تاریخی ماه مارس: منتظر صعود قیمت BTC به ۷۵ هزار دلار باشیم؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.