کد خبر : 196610
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 خرداد 1401 - 16:26

برای ترید کردن چه لپ تاپی بخریم، بهتره؟

برای ترید کردن چه لپ تاپی بخریم، بهتره؟

این روزها که بازار ارزهای دیجیتال حسابی گرم است و بیشتر مردم در جستجوی این هستند که اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرند، یکی از اصلی ترین نیازهای افرادی که در این زمینه مشغول به کار و فعالیت هستند داشتن یک لپ تاپ است. البته برای ترید کردن شما می‌توانید از یک گوشی

این روزها که بازار ارزهای دیجیتال حسابی گرم است و بیشتر مردم در جستجوی این هستند که اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرند، یکی از اصلی ترین نیازهای افرادی که در این زمینه مشغول به کار و فعالیت هستند داشتن یک لپ تاپ است. البته برای ترید کردن شما می‌توانید از یک گوشی موبایل هم استفاده کنید، اما برای تحلیل نمودارها و انجام دیگر کارها داشتن یک لپ تاپ و فضای کاری که در اختیار شما قرار می‌دهد، انتخاب بهتر و منطقی تری است.

اما سوال اینجاست که چه لپ تاپی برای ترید بهتر است؟

یا بهتر است بپرسیم لپ تاپ مناسب ترید چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

در انتخاب لپ تاپ برای ترید، نکاتی مهمی وجود دارد که در ادامه به آن ها می‌پردازیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

خرید لپ تاپ مناسب ترید

 

صفحه نمایش، مکان اصلی معاملات شما

معمولا افرادی که در زمینه ترید مشغول به کار هستند، بیشتر از هرچیزی به صفحه نمایشی نیاز دارند تا بتوانند دیتاها را به درستی رصد کنند و محیط کار کافی داشته باشند. معمولا صفحه نمایش‌های 15.6 اینچی انتخاب خوبی هستند. چرا که هم سایز و ابعاد متعارفی دارند و هم این که محیط کار مناسبی را برای کاربر فراهم می کند.

جدا از آن اگر در دسته ی افرادی قرار می‌گیرید که دائما در حال جابجایی هستید پس وزن لپ تاپ برای شما نکته ی مهمی است. مجددا لپ تاپ‌های 15.6 اینچی می‌توانند در لیست انتخاب‌های شما باشند. این لپ تاپ ها نه وزن زیادی دارند نه سبک هستند! اما جابجایی آن ها راحت است و احتمالا مشکلی نخواهید داشت.

نکته ی دیگر در مورد انتخاب صفحه نمایش برای ترید این است که چون ساعات زیادی در طول روز مشغول نگاه کردن به نمایشگر و کار با لپ تاپ هستید، بنابراین باید به سراغ انتخاب نمایشگرهایی با کیفیت FHD بروید تا در زمان نگاه کردن به مانیتور، اذیت نشوید. همچنین صفحه نمایش‌های مات بر صفحه نمایش‌های براق برتری دارند. چرا که انعکاس تصویر شما در آن وجود ندارد و در محیط‌های پر نور، نگاه کردن به صفحه نمایش برای شما دشوار نخواهد بود.

 

برای ترید کردن چه لپ تاپی بخریم، بهتره؟

سخت افزار لپ تاپ مناسب ترید، مسئول پردازش‌های شما

پردازنده

 

اگر شما به عنوان یک تریدر قصد خرید لپ تاپ را دارید، باید بدانید که برای انجام این کار حتما نباید یک لپ تاپ با سخت افزار خاص و پیچیده داشته باشد. این موضوع بیانگر این است که نیاز نیست تا دست روی یک لپ تاپ گران قیمت بگذارید که سخت افزار بالایی دارد. بلکه با کمترین هزینه نیز می‌توانند لپ تاپی را تهیه کنید که پا به پای شما بیاید و در انجام امور شما را یاری کند.

حتی یک لپ تاپ با پردازنده سلرون یا پنتیوم نیز می‌تواند برای شما مناسب باشد، اما اگر فکر می‌کنید در آینده ممکن است با لپ تاپ خود کاری به غیر از ترید انجام دهید، پس می‌توانید به سراغ پردازنده‌های دیگری مانند Core i3 بروید.معمولا خرید لپ تاپ مناسب ترید در بین دسته بندی لپ تاپ ایسوس و لپ تاپ لنوو، انتخاب منطقی و خوبی است.

برای ترید کردن چه لپ تاپی بخریم، بهتره؟

کارت گرافیک

عملکرد کارت گرافیک در لپ تاپ مناسب ترید، برای تریدر ها زیاد مهم نیست. زیرا قرار نیست اموری را انجام دهند که مستقیما با کارت گرافیک در ارتباط باشد و آن را درگیر کند. پس یک کارت گرافیک معمولی برای مثال MX350 یا حتی یک کارت گرافیک مجزا می‌تواند برای انجام این کار مناسب باشد.

حافظه ی رم

شاید مهمترین بخش در خرید لپ تاپ مناسب ترید، حافظه رم باشد. همانطور که می‌دانید حافظه رم، یک حافظه موقت برای ذخیره سازی اطلاعات است. زمانی که شما در حال ترید کردن هستید، حجم زیادی از اطلاعات جابجا می‌شود. بنابراین داشتن حافظه رم کافی مهمترین فاکتور برای تریدرها است.پیشنهاد ما خرید لپ تاپ با 4 گیگابایت رم است که در حال حاضر تمام لپ تاپ ها به این میزان حافظه ی رم مجهز هستند اما می توانید به سراغ خرید لپ تاپ با رم 8 نیز بروید.

حافظه SSD و HDD 

از سایر بخش‌های سخت افزاری در یک لپ تاپ می‌توان به حافظه SSD و HDD اشاره کرد.معمولا در امور ترید شما نیازی به ذخیره سازی اطلاعات ندارید، اما SSD قطعه ای است که می‌تواند در افزایش سرعت و عملکرد لپ تاپ شما تاثیر گذار باشد.پس داشتن آن یک مزیت برای لپ تاپ مناسب ترید به حساب می‌آید. برای لپ تاپ مناسب ترید داشتن 1 ترابایت HDD در کنار 128 گیگابایت حافظه SSD می تواند انتخاب مناسبی باشد.

برای ترید کردن چه لپ تاپی بخریم، بهتره؟

پیشنهاد برای خرید لپ تاپ مناسب ترید

 

برای این که بتوانیم بهترین لپ تاپ‌های مناسب ترید را به شما معرفی کنیم، با کارشناسان مجموعه آی تی هوم مشورت کردیم. در ادامه جدولی از بهترین لپ تاپ‌های مناسب ترید که به گفته کارشناسان آی تی هوم، نزدیک ترین گزینه‌های پیشنهادی با توجه به مواردی که توضیح دادیم، هستند را معرفی خواهیم کرد.

پیشنهاد اول

لپ تاپ ایسوس مدل X543MA

 

پردازنده Intel Celeron N4020
حافظه رم 4GB
حافظه داخلی 1TB
کارت گرافیک Intel HD Graphics 600
صفحه نمایش HD 15.6 inch

 

پیشنهاد دوم

لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 3

 

پردازنده AMD Ryzen 3 3250U
حافظه رم 4GB
حافظه داخلی 1TB
کارت گرافیک Radeon RX Vega3
صفحه نمایش HD 15.6 inch

 

پیشنهاد سوم

لپ تاپ ایسوس مدل R565EA

 

پردازنده Intel i3 1115G4
حافظه رم 4GB
حافظه داخلی 1TB HDD +256GB SSD
کارت گرافیک Intel Iris Xe Graphics
صفحه نمایش HD 15.6 inch

 

پیشنهاد چهارم

لپ تاپ لنوو مدل Think Book 15 Gen 2

 

پردازنده Intel Core i5 1135G7
حافظه رم 4GB
حافظه داخلی 256GB SSD
کارت گرافیک Intel Iris Xe Graphics
صفحه نمایش HD 15.6 inch

 

پیشنهاد آخر

لپ تاپ ایسوس مدل K571LI

 

پردازنده Intel Core i5 9300H
حافظه رم 8GB
حافظه داخلی 512GB SSD
کارت گرافیک GeForce GTX1650 4GB
صفحه نمایش HD 15.6 inch

نتیجه گیری…

به عنوان جمع بندی باید گفت برای خرید لپ تاپ مناسب ترید لازم نیست خودتان را درگیر انتخاب و خرید لپ تاپ گران قیمتی کنید. به این فکر کنید که کار شما سریع تر و بهتر انجام می‌شود. در واقع انجام امور مربوط به ترید با استفاده از یک لپ تاپ ساده و اقتصادی  نیز امکان پذیر است. (همانطور که در طول متن به آن اشاره کردیم.) امیدواریم که این مقاله برای شما مفید باشد و بتواند در انتخاب لپ تاپ به شما کمک کند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.