کد خبر : 195531
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 خرداد 1401 - 11:35

با 4 پیش بینی خوشبینانه در مورد آینده بیت کوین آشنا شوید

با 4 پیش بینی خوشبینانه در مورد آینده بیت کوین آشنا شوید

پیش‌بینی‌های متفاوتی در مورد بیت کوین و عاقبت دنیای رمزارزها از سوی افرادی که یا سرمایه گذار و تریدر حرفه‌ای این بازارها هستند یا تحلیل‌گران حرفه‌ای بازارهای مالی به شمار می‌روند منتشر می‌شوند. در این گفتگو سری به چهار مورد از خوشبینانه‌ترین پیش‌بینی‌ها در مورد آینده بیت کوین می‌زنیم و در انتها به یک نتیجه

پیش‌بینی‌های متفاوتی در مورد بیت کوین و عاقبت دنیای رمزارزها از سوی افرادی که یا سرمایه گذار و تریدر حرفه‌ای این بازارها هستند یا تحلیل‌گران حرفه‌ای بازارهای مالی به شمار می‌روند منتشر می‌شوند. در این گفتگو سری به چهار مورد از خوشبینانه‌ترین پیش‌بینی‌ها در مورد آینده بیت کوین می‌زنیم و در انتها به یک نتیجه کلی در مورد برخورد هوشمندانه با بیت کوین می‌رسیم. با ما همراه باشید.

پیش ‌بینی اول: بیت کوین به طلای آنلاین تبدیل می ‌شود

اولین پیش‌بینی که چندان برایمان ناآشنا هم نیست، افزایش ارزش بیت کوین است. بسیاری از صاحبنظران مثل «پیتر مک کورمک» و «الکس گلدشتاین» این پیش‌بینی را بسیار نزدیک دیده‌اند و حتی آن را به عنوان راهی برای نجات انسان‌هایی که در کشورهایی با اوضاع اقتصادی نامناسب زندگی می‌کنند معرفی کرده‌اند.

پیش ‌بینی دوم: در آینده می‌ توان بیت کوین را در حساب ‌های بانکی داشت

برخی بر این باور هستند که در آینده نه چندان دور می‌توان بیت کوین را درست مثل پول‌های معمولی در حساب نگه داشت و از آن برای مخارج روزانه استفاده کرد. حتی در آینده مردم عادی هم پس انداز خود را به صورت بیت کوین نگهداری می‌کنند. بیت کوین به ارزی اینترنتی تبدیل می‌شود که هر کس در هر گوشه جهان می‌تواند از آن برای خرید از هر کشوری با هر ارزی استفاده کند. این موضوع فاصله میان انسان‌ها را بسیار کمتر می‌کند و درب‌های جدید تجارت بین‌المللی را به روی مردم می‌گشاید.

پیش‌ بینی سوم: کارایی بیت کوین همگام با پیشرفت ‌های فناوری، افزایش پیدا می‌ کند

در آینده‌ای نه چندان دور بسیاری از تراکنش‌ها به صورت خودکار انجام می‌شوند؛ مثلا شما از تاکسی یا اتوبوس پیاده می‌شوید و کرایه‌تان به صورت خودکار پرداخت می‌شود یا در پایان هر روز، حقوق همان روز به صورت خودکار به حسابتان واریز می‌شود. در این شرایط، بیت کوین می‌تواند خودنمایی کند! انجام تراکنش‌ها با سرعت بالا و کارمزد بسیار پایین به کاربران کمک می‌کند تا با حفظ ارزش پولشان بتوانند کارهای مالی بسیار زیادی را سروسامان بدهند.

پیش ‌بینی چهارم: بیت کوین تمام ارزهای ملی جهانی را از بین می‌ برد

با وجود اینکه این پیش‌بینی کمی اغراق‌آمیز است ولی باز هم نمی‌توان وجودش را منکر شد. این احتمال وجود دارد که در طول چند سال آینده، بیت کوین جایگزین تمام ارزهای ملی شود. البته دولت‌ها تا آنجا که تیغشان ببرد از این رویداد جلوگیری می‌کنند!

مراقب گرفتار شدن در دو دام پیش ‌رو باشید

خوش‌بینی در زندگی به شما کمک می‌کند تا به راحتی تسلیم ذهن منفی‌بافتان نشوید و از لحظه‌هایتان لذت ببرید. ولی خوش‌بینی در معامله می‌تواند شما را به دردسر بیندازد. چون با این کار، دقت، هوشمندی و سرعت عملتان در بازار را از شما می‌رباید. اگر هدفتان از قدم گذاشتن در بازار ارزهای دیجیتال، تبدیل شدن به یک سرمایه گذار یا تریدر حرفه‌ای است باید چشمتان را بسیار بیشتر از قبل باز کنید تا در دو دام زیر گرفتار نشوید:

  1. خوش ‌بینی تک بُعدی و امیدواری به بازاری که هیچ اعتمادی به آن وجود ندارد

لطفا بعد از خواندن این پیش‌بینی‌های خوشبینانه با خودتان نگویید که چه عالی! حالا که قرار است همه چیز به این خوبی جلو برود پس من همه پس‌اندازم را به بیت کوین تبدیل می‌کنم! چون به قول «پیتر برنت» معامله‌گر افسانه‌ای، احتمال اینکه بیت کوین در آینده به قیمت یک میلیون دلار برسد درست به اندازه احتمال صفر شدن قیمت آن پا برجاست! در نتیجه، هوشمندانه‌ترین کار این است که مثل همیشه، تنها با بخش کوچکی از سرمایه‌تان که نیازی به آن ندارید وارد بازار ارزهای دیجیتال شوید.

  1. دام من بلدم! من بلدم!

همیشه به دنبال به‌روز نگه داشتن اطلاعات و عمیق‌تر شدن در مهارت‌های معاملاتی‌تان باشید. اگر در مورد ارزهای دیجیتال و چم و خم معامله در آنها مسیر آزمون و خطا را در پیش گرفته‌اید بدانید که در حال به خطر انداختن سرمایه ارزشمندتان، زمان غیرقابل بازگشتتان و حتی امید و انگیزه‌تان برای ادامه فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال هستید. به شما پیشنهاد می‌کنیم که به جای تحمل این همه ریسک، یادگیری و عمیق‌تر کردن مهارتتان را به افرادی که سال‌ها در این مسیر حرکت کرده‌اند و فرسنگ‌ها از دانسته‌های فعلی شما جلوتر هستند بسپارید.

مسموم‌ترین فکری که هنگام کار با ارزهای دیجیتال می‌تواند همچون یک سد جلوی رشد مهارتتان را بگیرد، این است که فکر کنید دیگر همه‌چیز را می‌دانید و چیزی برای یادگیری بیشتر باقی نمانده است! این در حالی است که حتی حرفه‌ای‌های این بازار هم هر روز در حال یادگیری هستند و ذهنشان را در معرض دانش‌های گسترده‌تری قرار می‌دهند تا بتوانند با این کار، ریسک معاملاتشان را کمتر کرده و موفقیت بیشتری در ترید به دست بیاورند.

در خانه سرمایه، خودتان را به یک حرفه‌ای در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل کنید

با 4 پیش بینی خوشبینانه در مورد آینده بیت کوین آشنا شوید

یکی از بهترین آموزشگاه‌های سرمایه گذاری و افزایش هوش مالی در شرکت «خانه سرمایه» قرار دارد. خانه سرمایه که بیش از 10 سال سابقه فعالیت موفق در بازارهای مختلف مالی و سرمایه گذاری را در کارنامه‌اش جای داده با دور هم جمع کردن کادری از بهترین سرمایه گذاران، اساتید امور مالی و متخصصان مختلف، مجموعه‌ای کاردرست برای آموزش حرفه‌ای، واقعی و کاربردی امور مالی و سرمایه گذاری به وجود آورده است.

آموزش‌های این مجموعه کاملا به روز و مطابق با آخرین استانداردهای آموزشی تخصصی هستند. شما با شرکت در دوره ارز دیجیتال خانه سرمایه، خودتان را در معرض کلکسیونی از دانش تخصصی، تجربه، تمرین‌ و آزمون‌های مرحله‌ای برای افزایش مهارت مالی قرار می‌دهید.

خانه سرمایه را از زبان دانشجویانش بشناسید

تاکنون بیش از 15 هزار دانشجو از سرتاسر کشور از خدمات حرفه‌ای این آموزشگاه استفاده کرده‌اند و به یکی از فعالان بازارهای مالی تبدیل شده‌اند. می‌توانید با سر زدن به سایت خانه سرمایه، ویدیوهای مصاحبه با دانشجویان این آموزشگاه و میزان رضایتشان از آموزش‌های این مجموعه را به همراه مقدار سودی که از معاملاتشان به دست آورده‌اند تماشا کنید.

از این گذشته می‌توانید با سر زدن به شبکه‌های اجتماعی و خواندن نظر کاربران مختلف، پست‌های آموزشی این مجموعه و … در مورد سپردن وظیفه آموزش حرفه‌ای‌تان به خانه سرمایه، راحت‌تر و با اطمینان بیشتری تصمیم بگیرید.

عده بسیاری فکر می‌کنند که یادگیری روش سرمایه گذاری در بازارهای مالی به چندین سال تلاش نیاز دارد؛ اما شما می‌توانید با شرکت در دوره آموزشی ارز دیجیتال که در آموزشگاه‌ «خانه سرمایه»، برگزار می‌شود ظرف چند ماه به یک حرفه‌ای تبدیل شوید.

در دوره آموزش ارز دیجیتال، تمام سرفصل‌های تخصصی ارز دیجیتال به شما آموزش داده می‌شوند و بر موضوع‌هایی مانند «تحلیل تکنیکال» و «تحلیل بنیادی» تسلط پیدا می‌کنید. در این دوره سرفصل هایی مانند آموزش ارز دیجیتال، آموزش صرافی ارز دیجیتال (مانند صرافی کوکوین و کوینکس)، پرایس اکشن، آموزش متاورس، آموزش nft و … تدریس می شود.

چرا ما به شما خانه سرمایه را پیشنهاد می ‌دهیم؟

بیایید نگاهی دقیق‌تر به ویژگی‌های آموزشگاه خانه سرمایه بیندازیم:

  • آموزشگاهی معتبر و قانونی

این آموزشگاه از سازمان فنی‌ و‌ حرفه‌ای مجوز رسمی آموزش گرفته است. بنابراین می‌توانید از معتبر بودن آموزش‌‌هایی که می‌بینید خاطر جمع باشید.

  • آموزش تئوری و عملی

آموزش ارزهای دیجیتال در این آموزشگاه به صورت تئوری و عملی است. با شرکت کردن در دوره ارز دیجیتال خانه سرمایه با یک سرفصل کامل از موضوع‌هایی که هنگام ترید سر و کارتان به آنها می‌افتد آشنا می‌شوید. بیایید نگاهی به این سرفصل‌ها بیندازیم:

  • استفاده از اساتید حرفه‌ای و با تجربه

اساتید این دوره‌ها و کلاس‌ آموزش ارز دیجیتال، فارغ‌التحصیلان دکتری اقتصاد از دانشگاه‌های معتبر خارجی و داخلی مانند دانشگاه‌های «میلان» و «تربیت مدرس» هستند که در دانشگاه‌های داخل کشور نیز در زمینه امور مالی تدریس می‌کنند. متخصصان بازارهای مالی این آموزشگاه نیز کارشناسان فارغ‌التحصیل از رشته‌های مدیریت مالی هستند.

این اساتید و متخصصان نزدیک به 10 سال تجربه سرمایه گذاری با مبالغ سنگین را در بازارهای مالی دارند و شما را از چم و خم‌هایی با خبر می‌کنند که در هیچ کتاب یا مقاله‌ای آنها را پیدا نمی‌کنید. بنابراین می‌توانید در این دوره‌، علم، تجربه و مهارت را یکجا دریافت کنید و چندین قدم از دیگر رقبایتان در بازار ارزهای دیجیتال جلوتر باشید.

  • آموزش در دوره‌های آنلاین و حضوری

دوره آموزش ارز دیجیتال به دو صورت «آنلاین» و «حضوری» برگزار می‌شود. اگر به شرکت در کلاس‌های حضوری علاقه دارید و فقط با دیدن استادتان می‌توانید خوب یاد بگیرید، به شما شرکت کردن در دوره حضوری را پیشنهاد می‌کنیم.

ولی اگر در تهران زندگی نمی‌کنید، مشغله کاری زیادی دارید و زمان‌های آزادتان مشخص نیستند می‌توانید با شرکت کردن در دوره آنلاین آموزش ارز دیجیتال در هر ساعت از شبانه روز و هر روزی از هفته، آموزش خودتان را پیش ببرید. از این گذشته، شما می‌توانید در دوره آنلاین، بارها یک فیلم آموزشی را تماشا کنید. این امکانی است که در کلاس‌های حضوری برایتان رخ نمی‌دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.