کد خبر : 211193
تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 - 19:50
دیدگاه‌ها برای بازدید وزیر اقتصاد و تجارت خارجی از مجموعه تفریحی ورزشی توچال بسته هستند

بازدید وزیر اقتصاد و تجارت خارجی از مجموعه تفریحی ورزشی توچال

بازدید وزیر اقتصاد و تجارت خارجی از مجموعه تفریحی ورزشی توچال
وزیر اقتصاد و تجارت خارجی سوریه، در پایان بازدید از بخش های متنوع مجموعه توچال، در کافه کتاب توچال نشستی داشتند و ابراز خرسندی خود را در دفتر یادبود توچال به یادگار ثبت کردند.

بورس تایمز: دکتر محمد سامر خلیل وزیر اقتصاد و تجارت خارجی (رئیس هیئت)، به همراه هیئت سوری، از مجموعه تفریحی ورزشی توچال زیبا بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی مجموعه تفریحی ورزشی توچال، دکتر محمد سامر خلیل، وزیر اقتصاد و تجارت خارجی (رئیس هیئت) به همراه هیئت سوری، دبیر و وزیر مختار سفارت سوریه در تهران و مدیران وزارت ارتباطات و سازمان برنامه ریزی و همچنین سفیر ایران در سوریه به همراه مشاور وزیر و رئیس مرکز معاونت بین الملل و وزارت راه، از مجموعه تفریحی ورزشی توچال زیبا بازدید کردند.

در گفتگوی وزیر اقتصاد و تجارت خارجی با مدیرعامل شرکت تلکابین (مهندس امداد)، پس از حضور در ایستگاه پنجم توچال و تجربه زیبای تلکابین سواری و تفاوت دما و خنکی آب و هوا در فصل تابستان و گرمای شدید در ارتفاع  ۲۸۰۰ متری و منظره زیبای بام توچال اعلام کردند: مجموعه برایشان شگفت انگیز بوده و همچنین تمایل خود به بهره وری از تجارب مجموعه و تعاملات آتی را ابراز داشتند.

گفتنی است، در پایان بازدید از بخش های متنوع مجموعه توچال، وزیر اقتصاد و تجارت خارجی در کافه کتاب توچال نشستی داشتند و ابراز خرسندی خود را در دفتر یادبود توچال به یادگار ثبت کردند.

انتشار خبر: صمد یوسفی

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.