کد خبر : 210777
تاریخ انتشار : شنبه 10 تیر 1402 - 13:19
دیدگاه‌ها برای ایمپلنت قسطی در تهران 100 درصد تضمینی بسته هستند

ایمپلنت قسطی در تهران 100 درصد تضمینی

ایمپلنت قسطی در تهران 100 درصد تضمینی

ایمپلنت قسطی در تهران آیا به دنبال یک دندانپزشکی مناسب برای ایمپلنت قسطی در تهران هستید ؟ بسیاری از مراکز دندانپزشکی ایمپلنت اقساطی در تهران را انجام می‌دهند؛ اما متاسفانه دارای کیفیت و عملکرد بسیار عالی نیستند. ما به شما به عنوان یکی از معتبرترین دندانپزشکی های سراسر تهران پیشنهاد می کنیم از ایمپلنت اقساطی در دندانپزشکی

ایمپلنت قسطی در تهران

آیا به دنبال یک دندانپزشکی مناسب برای ایمپلنت قسطی در تهران هستید ؟ بسیاری از مراکز دندانپزشکی ایمپلنت اقساطی در تهران را انجام می‌دهند؛ اما متاسفانه دارای کیفیت و عملکرد بسیار عالی نیستند. ما به شما به عنوان یکی از معتبرترین دندانپزشکی های سراسر تهران پیشنهاد می کنیم از ایمپلنت اقساطی در دندانپزشکی دنتال با بهترین کیفیت و مراحل تایید شده توسط متخصصان جهانی دندانپزشکی بهره ببرید. همچنین در ادامه مطلب توضیحات گسترده‌ای درباره ایمپلنت و روش انجام آن برای شما ارائه دادیم. با ما همراه باشید. همچنین پیشنهاد می شود از صفحه ارزانترین ایمپلنت دندان در تهران که به صورت 100 درصد تضمینی انجام می شود دیدن کنید.

 

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان در واقع به نوعی جایگزین ریشه دندان گفته می شود که دارای یک پایه قوی برای ساخت دندان دائمی ثابت مانند دندان های طبیعی یک انسان است. این درمان پس از سالها تجربه و تحقیقات دندانپزشکی از بهترین جنس دندان مصنوعی یعنی تیتانیوم ساخته می‌شود که با بدن انسان سازگاری کامل را خواهد داشت و هیچ گونه عوارض جانبی نشان نمی‌دهد. شکل ایمپلنت برای شباهت بسیار زیاد به دندان انسان دارای دندانه‌های بسیار باریک است که در استخوان فک فرو شده و تاج دندان بر روی آن بنا خواهد شد.

با توجه به اینکه دندان انسان یک عضو بسیار آسیب پذیر است و نیاز به مراقبت بالایی دارد هر روز هزاران نفر دندان های خود را به دلیل پوسیدگی و رعایت نکردن بهداشت از دست می دهند. به همین دلیل ایمپلنت دندان بهترین گزینه ممکن برای جایگزین کردن دندان‌های خراب شما خواهد بود. البته قابل ذکر است که ایمپلنت دندان هم مانند دندان طبیعی نیاز به نگهداری و رعایت بهداشت برای ماندگاری درفک شما دارد.

 

انواع ایمپلنت قسطی در تهران :

به صورت کلی با گذشت زمان و افزایش میزان تجربه دندانپزشکی دو نوع ایمپلنت طراحی شده که از آنها می‌توانیم به اندوستیال (endosteal) و ساب‌پریوستیال (subperiosteal) اشاره کنیم. درواقع ایمپلنت اندوستیال به نوع بسیار خاصی از ایمپلنت بیان می شود که در درون استخوان قرار دارد و بسیار محکم است. اما ساب‌پریوستیال نوع ایمپلنت جدید است که زیر استخوان آرواره فک و زیر بافت لثه قرار میگیرد؛ اما متاسفانه نتایج روش ساب‌پریوستیال نسبت به روش اندوستیال ضعیف تر بوده و در بلند مدت به دلیل استحکام کم سریع از بین میرود.

 

افراد واجد شرایط ایمپلنت :

بسیاری از افراد پس از آشنایی با ایمپلنت قسطی در تهران سریعا قصد انجام این جراحی را دارند. درصورتی که جراحی ایمپلنت نیز مانند بسیاری از جراحی ها دارای محدودیت های خاص خود است و برخی از افراد واجد شرایط انجام این جراحی نمی باشند. برای مثال اگر شما دارای سابقه انجام شیمی درمانی و رادیوتراپی هستید به دلیل ضعیف بودن استخوان فک این جراحی برای شما مناسب نیست. البته منظور از عدم واجد شرایط بودن شما ممنوعیت انجام جراحی نیست بلکه احتمال موفقیت درمان بسیار کمتری نسبت به بیماران دیگر خواهید داشت.

از موارد دیگر عدم واجد شرایط بودن برای انجام جراحی ایمپلنت می توانیم به بیماران مبتلا به پوکی استخوان، بیماران لثه و دهان و دندان، استعمال‌کنندگان دخانیات، مصرف‌کنندگان داروهای خاص مانند فسفونات و… اشاره کنیم. البته در برخی از موارد شما می توانید تحت نظر بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران و طی گذران یک دوره درمانی مانند دوره درمانی افزایش استحکام استخوان فک، ترک دخانیات، ترک داروهای مضر و… می‌تواند از ایمپلنت اقساطی در تهران بهره ببرید.

مراحل ایمپلنت قبل از جراحی :

برای انجام جراحی ایمپلنت شما باید در ابتدا توسط یک دندانپزشک معاینه  و تمامی پوسیدگی دندان های خود را بررسی و رفع کنید. همچنین دندانپزشک با معاینه اولیه دهان و دندان شما متوجه می‌شود که آیا روش ایمپلنت مناسب است یا خیر و درصورت نیاز عملکردهای مناسب را برای دوره درمانی قبل از شروع جراحی به شما توضیح خواهد داد.

به صورت کلی فرآیند مورد نظر برای شروع جراحی ایمپلنت به صورت زیر است.

  1. مراجعه به دندانپزشک معالج پیش از انجام هر کاری برای معاینه دندان‌ها
  2. تشکیل پرونده دندانپزشکی
  3. پر کردن پرسشنامه ای راجع به شرایط پزشکی خاص
  4. در نظر گرفتن میزان موفقیت جراحی توسط دندانپزشک متخصص
  5. اطمینان یافتن از سلامتی کامل دهان و دندان
  6. درمان هر گونه عفونت یا پوسیدگی در لثه و دندانهای مجاور محل قرار گیری ایمپلنت
  7. اطمینان از سلامت کامل بافتهای دهانی ناحیه جراحی
  8. تهیه یک اسکن رادیوگرافی
  9. تشخیص ارتفاع و ضخامت استخوان، محل عبور اعصاب مهم، سینوس ها و …
  10. تعیین شرایط پزشکی خاص مانند فشار خون بالا، سابقه سکته قلبی یا مغزی ، سابقه پیوند عضو و …

 

فرآیند جراحی ایمپلنت قسطی در تهران :

برای انجام ایمپلنت قسطی در تهران پس از طی کردن تمامی مراحل ذکر شده فرآیند جراحی ایمپلنت شما با توجه به پیچیدگی و شرایط عمل شروع میشود. دقت داشته باشید که زمان جراحی برای افراد مختلف متفاوت است و به هر میزان که شرایط و پیچیدگی جراحی ایمپلنت بیشتر باشد به زمان بیشتری نیاز خواهد داشت. در ادامه به صورت کامل مراحل جراحی ایمپلنت را برای شما ذکر کردیم.

 

1. بیحسی موضعی یا بیهوشی :

برخی از مراحل جراحی با توجه به نظر بیمار انجام می شود. برای مثال شما می توانید انتخاب کنید که تحت بی حسی موضعی یا بیهوشی کامل جراحی را انجام دهید. در هر دو روش به صورت کامل درد دهان و دندان شما از بین می رود، اما در روش بی حسی موضعی شما بیدار هستید و با استفاده از یک آرام بخش قوی اضطراب ناشی از جراحی رفع خواهد شد. همچنین در روش بیهوشی علاوه بر بی‌حسی کامل شما خواب خواهید بود. و پس از عمل بیدار می شود که برای بیماران قلبی مناسب نیست.

 

2. ایجاد سوراخ در استخوان فک :

پس از بی حسی موضعی یا بیهوشی شدید، دندان قبلی به صورت کامل خارج و در استخوان فک یک سوراخ بسیار کوچک ایجاد خواهد شد. ایمپلنت با استفاده از شرایط جراحی و عکسبرداری های دندانپزشکی به صورت دقیق در این سوراخ قرار می گیرد.

3. جایگذاری تاج دندان و بخیه زدن :

پس از جایگذاری ایمپلنت به صورت دقیق در استخوان فک دندان را روی آن بنا کرده و لثه طبق نوع ایمپلنت بخیه می‌شود. دقت داشته باشید که این مرحله بسیار مهم هست و پزشک به تمامی علم دندانپزشکی را برای انجام بدون هیچگونه عوارض جانبی نیاز دارد.

ایمپلنت تاخیری چیست ؟

در برخی از موارد برای ایمپلنت قسطی در تهران شما مجبور به استفاده از ایمپلنت تاخیری هستید. برای مثال اگر ایمپلنت شما به دلیل وجود دندان های آسیب دیده طبق شرایط خاصی انجام شود و شما نیاز به زمان مورد نیاز برای ترمیم فک بالا یا فک پایین داشته باشید، به آن ایمپلنت تاخیری می‌گویند. زمان ایمپلنت تاخیری طبق شرایط بیمار می‌تواند متفاوت باشد. برای مثال بیماران دارای آسیب در فک بالا بین ۳ تا ۶ ماه و بیماران دارای آسیب در فک پایین بین دو تا چهار ماه نیاز به تغییر در بازه زمانی ایمپلنت دارند. دقت داشته باشید که ایمپلنت تاخیری هیچ گونه تغییری در شرایط ایمپلنت قسطی در تهران ایجاد نمی‌کند و شما طبق همان تعرفه پرداخت کننده هزینه خواهید بود.

 

مراقبت های بعد از جراحی ایمپلنت دندان :

همانطور که گفته شد بخش بسیار مهمی از جراحی ایمپلنت مربوط به مراقبت های بعد از جراحی توسط خود بیمار است. برای مثال بیماران پس از جراحی به صورت کامل باید تحت استراحت باشند تا اثر بی حسی خاتمه یافته و پس از آن به صورت مکرر از مسکن های کاهش دهنده درد استفاده کنند. همچنین میزان استراحت شما در چند روز بعد از انجام ایمپلنت بسیار مهم است و باید از غذاهای نرم مانند سوپ مصرف کنید تا کمترین فشار و آسیب به دندان و استخوان فک شما وارد شود.

پس از چند روز شما می‌توانید از غذا های عادی مانند برنج، گوشت و… استفاده کنید. اما باید دلیل فاصله دندان های خود را مسواک کرده و نخ دندان بکشید تا مواد غذایی کمترین تاثیر را بر روی ایمپلنت بگذارد.

 

سخن پایانی درباره ایمپلنت قسطی در تهران :

در این مطلب به صورت کامل درباره ایمپلنت قسطی در تهران صحبت کردیم. در صورت نیاز به بهره از این شرایط شما میتوانید با مشاورهای دندانپزشکی اقساطی در غرب تهران تماس و اطلاعات دقیق تری در این زمینه دریافت کنید. همچنین شما می‌توانید از صفحات دیگر سایت همچون برند ایمپلنت دندان  دیدن کنید.

 

ایمپلنت قسطی در تهران آیا به دنبال یک دندانپزشکی مناسب برای ایمپلنت قسطی در تهران هستید ؟ بسیاری از مراکز دندانپزشکی ایمپلنت اقساطی در تهران را انجام می‌دهند؛ اما متاسفانه دارای کیفیت و عملکرد بسیار عالی نیستند. ما به شما به عنوان یکی از معتبرترین دندانپزشکی های سراسر تهران پیشنهاد می کنیم از ایمپلنت اقساطی در دندانپزشکی دنتال با بهترین کیفیت و مراحل تایید شده توسط متخصصان جهانی دندانپزشکی بهره ببرید. همچنین در ادامه مطلب توضیحات گسترده‌ای درباره ایمپلنت و روش انجام آن برای شما ارائه دادیم. با ما همراه باشید. همچنین پیشنهاد می شود از صفحه ارزانترین ایمپلنت دندان در تهران که به صورت 100 درصد تضمینی انجام می شود دیدن کنید. ایمپلنت دندان چیست؟ ایمپلنت دندان در واقع به نوعی جایگزین ریشه دندان گفته می شود که دارای یک پایه قوی برای ساخت دندان دائمی ثابت مانند دندان های طبیعی یک انسان است. این درمان پس از سالها تجربه و تحقیقات دندانپزشکی از بهترین جنس دندان مصنوعی یعنی تیتانیوم ساخته می‌شود که با بدن انسان سازگاری کامل را خواهد داشت و هیچ گونه عوارض جانبی نشان نمی‌دهد. شکل ایمپلنت برای شباهت بسیار زیاد به دندان انسان دارای دندانه‌های بسیار باریک است که در استخوان فک فرو شده و تاج دندان بر روی آن بنا خواهد شد. با توجه به اینکه دندان انسان یک عضو بسیار آسیب پذیر است و نیاز به مراقبت بالایی دارد هر روز هزاران نفر دندان های خود را به دلیل پوسیدگی و رعایت نکردن بهداشت از دست می دهند. به همین دلیل ایمپلنت دندان بهترین گزینه ممکن برای جایگزین کردن دندان‌های خراب شما خواهد بود. البته قابل ذکر است که ایمپلنت دندان هم مانند دندان طبیعی نیاز به نگهداری و رعایت بهداشت برای ماندگاری درفک شما دارد. انواع ایمپلنت قسطی در تهران : به صورت کلی با گذشت زمان و افزایش میزان تجربه دندانپزشکی دو نوع ایمپلنت طراحی شده که از آنها می‌توانیم به اندوستیال (endosteal) و ساب‌پریوستیال (subperiosteal) اشاره کنیم. درواقع ایمپلنت اندوستیال به نوع بسیار خاصی از ایمپلنت بیان می شود که در درون استخوان قرار دارد و بسیار محکم است. اما ساب‌پریوستیال نوع ایمپلنت جدید است که زیر استخوان آرواره فک و زیر بافت لثه قرار میگیرد؛ اما متاسفانه نتایج روش ساب‌پریوستیال نسبت به روش اندوستیال ضعیف تر بوده و در بلند مدت به دلیل استحکام کم سریع از بین میرود. افراد واجد شرایط ایمپلنت : بسیاری از افراد پس از آشنایی با ایمپلنت قسطی در تهران سریعا قصد انجام این جراحی را دارند. درصورتی که جراحی ایمپلنت نیز مانند بسیاری از جراحی ها دارای محدودیت های خاص خود است و برخی از افراد واجد شرایط انجام این جراحی نمی باشند. برای مثال اگر شما دارای سابقه انجام شیمی درمانی و رادیوتراپی هستید به دلیل ضعیف بودن استخوان فک این جراحی برای شما مناسب نیست. البته منظور از عدم واجد شرایط بودن شما ممنوعیت انجام جراحی نیست بلکه احتمال موفقیت درمان بسیار کمتری نسبت به بیماران دیگر خواهید داشت. از موارد دیگر عدم واجد شرایط بودن برای انجام جراحی ایمپلنت می توانیم به بیماران مبتلا به پوکی استخوان، بیماران لثه و دهان و دندان، استعمال‌کنندگان دخانیات، مصرف‌کنندگان داروهای خاص مانند فسفونات و… اشاره کنیم. البته در برخی از موارد شما می توانید تحت نظر بهترین دکتر ایمپلنت فوری در تهران و طی گذران یک دوره درمانی مانند دوره درمانی افزایش استحکام استخوان فک، ترک دخانیات، ترک داروهای مضر و… می‌تواند از ایمپلنت اقساطی در تهران بهره ببرید. مراحل ایمپلنت قبل از جراحی : برای انجام جراحی ایمپلنت شما باید در ابتدا توسط یک دندانپزشک معاینه و تمامی پوسیدگی دندان های خود را بررسی و رفع کنید. همچنین دندانپزشک با معاینه اولیه دهان و دندان شما متوجه می‌شود که آیا روش ایمپلنت مناسب است یا خیر و درصورت نیاز عملکردهای مناسب را برای دوره درمانی قبل از شروع جراحی به شما توضیح خواهد داد. به صورت کلی فرآیند مورد نظر برای شروع جراحی ایمپلنت به صورت زیر است. مراجعه به دندانپزشک معالج پیش از انجام هر کاری برای معاینه دندان‌ها تشکیل پرونده دندانپزشکی پر کردن پرسشنامه ای راجع به شرایط پزشکی خاص در نظر گرفتن میزان موفقیت جراحی توسط دندانپزشک متخصص اطمینان یافتن از سلامتی کامل دهان و دندان درمان هر گونه عفونت یا پوسیدگی در لثه و دندانهای مجاور محل قرار گیری ایمپلنت اطمینان از سلامت کامل بافتهای دهانی ناحیه جراحی تهیه یک اسکن رادیوگرافی تشخیص ارتفاع و ضخامت استخوان، محل عبور اعصاب مهم، سینوس ها و … تعیین شرایط پزشکی خاص مانند فشار خون بالا، سابقه سکته قلبی یا مغزی ، سابقه پیوند عضو و … فرآیند جراحی ایمپلنت قسطی در تهران : برای انجام ایمپلنت قسطی در تهران پس از طی کردن تمامی مراحل ذکر شده فرآیند جراحی ایمپلنت شما با توجه به پیچیدگی و شرایط عمل شروع میشود. دقت داشته باشید که زمان جراحی برای افراد مختلف متفاوت است و به هر میزان که شرایط و پیچیدگی جراحی ایمپلنت بیشتر باشد به زمان بیشتری نیاز خواهد داشت. در ادامه به صورت کامل مراحل جراحی ایمپلنت را برای شما ذکر کردیم. 1. بیحسی موضعی یا بیهوشی : برخی از مراحل جراحی با توجه به نظر بیمار انجام می شود. برای مثال شما می توانید انتخاب کنید که تحت بی حسی موضعی یا بیهوشی کامل جراحی را انجام دهید. در هر دو روش به صورت کامل درد دهان و دندان شما از بین می رود، اما در روش بی حسی موضعی شما بیدار هستید و با استفاده از یک آرام بخش قوی اضطراب ناشی از جراحی رفع خواهد شد. همچنین در روش بیهوشی علاوه بر بی‌حسی کامل شما خواب خواهید بود. و پس از عمل بیدار می شود که برای بیماران قلبی مناسب نیست. 2. ایجاد سوراخ در استخوان فک : پس از بی حسی موضعی یا بیهوشی شدید، دندان قبلی به صورت کامل خارج و در استخوان فک یک سوراخ بسیار کوچک ایجاد خواهد شد. ایمپلنت با استفاده از شرایط جراحی و عکسبرداری های دندانپزشکی به صورت دقیق در این سوراخ قرار می گیرد. 3. جایگذاری تاج دندان و بخیه زدن : پس از جایگذاری ایمپلنت به صورت دقیق در استخوان فک دندان را روی آن بنا کرده و لثه طبق نوع ایمپلنت بخیه می‌شود. دقت داشته باشید که این مرحله بسیار مهم هست و پزشک به تمامی علم دندانپزشکی را برای انجام بدون هیچگونه عوارض جانبی نیاز دارد. ایمپلنت تاخیری چیست ؟ در برخی از موارد برای ایمپلنت قسطی در تهران شما مجبور به استفاده از ایمپلنت تاخیری هستید. برای مثال اگر ایمپلنت شما به دلیل وجود دندان های آسیب دیده طبق شرایط خاصی انجام شود و شما نیاز به زمان مورد نیاز برای ترمیم فک بالا یا فک پایین داشته باشید، به آن ایمپلنت تاخیری می‌گویند. زمان ایمپلنت تاخیری طبق شرایط بیمار می‌تواند متفاوت باشد. برای مثال بیماران دارای آسیب در فک بالا بین ۳ تا ۶ ماه و بیماران دارای آسیب در فک پایین بین دو تا چهار ماه نیاز به تغییر در بازه زمانی ایمپلنت دارند. دقت داشته باشید که ایمپلنت تاخیری هیچ گونه تغییری در شرایط ایمپلنت قسطی در تهران ایجاد نمی‌کند و شما طبق همان تعرفه پرداخت کننده هزینه خواهید بود. مراقبت های بعد از جراحی ایمپلنت دندان : همانطور که گفته شد بخش بسیار مهمی از جراحی ایمپلنت مربوط به مراقبت های بعد از جراحی توسط خود بیمار است. برای مثال بیماران پس از جراحی به صورت کامل باید تحت استراحت باشند تا اثر بی حسی خاتمه یافته و پس از آن به صورت مکرر از مسکن های کاهش دهنده درد استفاده کنند. همچنین میزان استراحت شما در چند روز بعد از انجام ایمپلنت بسیار مهم است و باید از غذاهای نرم مانند سوپ مصرف کنید تا کمترین فشار و آسیب به دندان و استخوان فک شما وارد شود. پس از چند روز شما می‌توانید از غذا های عادی مانند برنج، گوشت و… استفاده کنید. اما باید دلیل فاصله دندان های خود را مسواک کرده و نخ دندان بکشید تا مواد غذایی کمترین تاثیر را بر روی ایمپلنت بگذارد. سخن پایانی درباره ایمپلنت قسطی در تهران : در این مطلب به صورت کامل درباره ایمپلنت قسطی در تهران صحبت کردیم. در صورت نیاز به بهره از این شرایط شما میتوانید با مشاورهای دندانپزشکی اقساطی در غرب تهران تماس و اطلاعات دقیق تری در این زمینه دریافت کنید. همچنین شما می‌توانید از صفحات دیگر سایت همچون برند ایمپلنت دندان دیدن کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.