کد خبر : 195217
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 فروردین 1401 - 12:55

ایده های جذاب برای  تزئین اتاق دخترانه و پسرانه

ایده های جذاب برای  تزئین اتاق دخترانه و پسرانه

معمولا برای والدین طراحی اولین فضایی که کودک باید در آن زندگی و رشد کنه کار آسونی نیست. تصمیم گیری وقتی سخت میشه که باید از دنیای متنوع طراحی دکوراسیون اتاق خواب کودک، طرحی جذاب و مدرن انتخاب کنید. علاوه بر همه ی اینها، شما باید اتاق کودکان را طوری تزیین کنید که هم برای

معمولا برای والدین طراحی اولین فضایی که کودک باید در آن زندگی و رشد کنه کار آسونی نیست. تصمیم گیری وقتی سخت میشه که باید از دنیای متنوع طراحی دکوراسیون اتاق خواب کودک، طرحی جذاب و مدرن انتخاب کنید. علاوه بر همه ی اینها، شما باید اتاق کودکان را طوری تزیین کنید که هم برای شما و هم فرزندتون مفید و کاربردی باشه تا از بودن دراون اتاق لذت ببرید. تزیین اتاق خواب دخترانه با توجه به  سلیقه افراد متفاوت است.

از لحاظ علم روانشناسی فضایی که در اطراف ما وجود دارد تاثیر زیادی بر روی خلق و خو و روحیات ما خواهد داشت،پس بهتر است نهایت تلاش خودمان را برای زیبایی آن داشته باشیم تا این تاثیر را در زندگی روزمره ی خود مشاهده کنیم.

در اینجا قصد داریم که ایده های نابی در زمینه تزیین  اتاق خواب دخترانه در اختیار شما قرار دهیم تا با ایده پردازی وسلیقه ی خود بتوانید دکوراسیون زیباتری را در اتاق خواب دخترانه داشته باشید.برای چیدمان دکوراسیون اتاق خواب دخترانه ابتدا باید یک سبک مشخصی را در نظر بگیرید تا بتوانید تمامی وسیله ها را متناسب با آن سبک خریداری کنید.

وقتی که سبک  تزیین اتاق خواب دخترانه مشخص شد، باید رنگ غالب دکوراسیون اتاق خواب را هم تعیین کنید که معمولاًدختر خانم ها علاقه زیادی به رنگ های پر انرژی و ملیحی مثل رنگ صورتی، سبز و از این قبیل دارند. دکوراسیون اتاق کودک در شکل دهی شخصیت فرزندان تاثیر بسیار زیادی دارد.

به نوعی شاید بتوان گفت که دنیای کودک از اتاقش (به عنوان فضایی که بیشتر ساعت روز در آن بازی و کنجکاوی می کند) شروع می شود. یکی از مهم ترین عناصر دکوراسیون اتاق کودک، پرده است که باید متناسب با روحیات و دنیای کودکانه انتخاب شود. از این رو گونه ای از انواع پرده با عنوان» پرده اتاق کودک « تولید و به بازار عرضه شده که طرح  و رنگهای کودکانه دارد و استفاده از آن علاوه بر آرامش بخشی وایجاد فضایی با نشاط، به رشدِ خلاقیت فرزندان هم کمک می کند.

علاوه بر جنبه های زیبایی و تناسب با روحیات کودکانه،پرده اتاق کودک نقش تنظیم نور و حفاظت کودک در مقابل تابش مستقیم نور خورشید را هم برعهده دارد و دمای اتاق رادر تابستان، خنک و در زمستان، گرم نگه می دارد. در خرید وسایل اتاق خواب حتما از  رنگ های شاد بهره بگیرید. حتی میتوانید از دکور رنگی برای چیدمان تزیین اتاق خواب دخترانه استفاده کنید و از بالش های رنگارنگ و پرده های ساده و شیک اتاق خواب و پاف های رنگی در چیدمان دکوراسیون استفاده کنید و جلوه و جذابیت زیادی به ظاهر آن ببخشید.

بهتر است چیدمان تزیین اتاق خواب دخترانه با توجه به سن فرزند شما انجام شود و توجه کنید که فرزند شما در چه رده سنی قرار دارد و چه چیزهایی برای او جذاب تر است. طبیعتا دختر بچه های 7 ساله سلیقه شان نسبت به دخترهای نوجوان 13 و 14 ساله متفاوت تر است و بهتر است خرید وسایل مطابق با سلیقه و روحیات آن ها باشد.

به شما پیشنهادمی کنیم در اتاق خواب، از چیدمان وسائل زیاد و پرده ها و رو تختی های طرح دار اجتناب کنید و با استفاده از رنگهای خالص و بعضا با سلیقه خود روشن طراحی دکور کنید، اتاق خواب باید دارای نور کافی باشد از انتخاب جنس های ضخیم برای پرده اتاق خواب جدا خود داری کنید زیرا اتاق خواب شما دلگیر و روح مرده می شود. در ادامه تصاویری ازانواع  پرده های جدید اتاق خواب را ملاحظه خواهید نمود.

ایده های جذاب برای  تزئین اتاق دخترانه و پسرانه

برای انتخاب مدلهای پرده های ساده و شیک اتاق خواب  باید به جنس، رنگ، نوع پارچه و نوع دوخت آن توجه داشت تا پرده ای مطابق با دکوراسیون اتاق خوابمان انتخاب کنیم و فضایی شیک را برای اتاق خواب آماده کنیم.دنیای فانتزی دخترانه پر از رنگ های شاد و سرزنده است.

شما می توانید به راحتی ست لوازم اتاق کودک دختر خود را با رنگ های صورتی، سفید، یاسی یا بنفش خریداری نمایید و از شخصیت های مورد علاقه دختران مانند کاراکترهای والت دیزنی یا انواع گل ها و تصاویر زیبا که روی پارچه پرده چاپ شده اند انتخابی شیک ومنحصر به فردی را داشته باشید.

پیشنهاد می کنیم از ست های نمدی اتاق خواب دخترانه به عنوان تزیین اتاق خواب دخترانه و رنگ پرده ساده و شیک اتاق خواب استفاده کنید و یا مدل فرش اتاق کودک خود را با پرده و رنگ دیوار هماهنگ کنید تا دکوراسیونی منظم و نمایی دل انگیز در اتاق ایجاد شود. رنگ های شاد و پرانرژی نظیر صورتی و نارنجی و بنفش و سفید و کرم و بژ و خاکستری مایل به قهوه ای و قرمز و … برای

طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه می توانند انتخابی مناسب و ایده آل باشند.

رنگ صورتی اگر با رنگ سفید ترکیب شود هارمونی زیبایی در فضای اتاق خواب ایجاد می شود. صورتی و نارنجی ازانواع ترکیب رنگ های مورد علاقه برای اغلب دختران است و شما می توانید دیوارهای اتاق خواب را رنگ نارنجی بزنید وسرویس خواب را نیز به رنگ سفید انتخاب نمایید.

رنگ صورتی کدر اگر با رنگ های بژ و خاکستری مایل به قهوه ای ترکیب شود فضایی لذت بخش در اتاق خواب دخترانه ایجاد می شود.

رنگ بنفش از انواع رنگ های کلاسیک و لوکس است و شما می توانید برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب از طیف های مختلف رنگ بنفش استفاده نمایید همچنین برای ایجاد ظاهری عاشقانه و رمانتیک می توانید رنگ بنفش را با رنگ سفید ترکیب نمایید.

1- برای این که چیدمان دکوراسیون اتاق خواب دخترانه به بهترین نحو انجام شود باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟

در گام اول باید یک سبک مشخص برای تزیین اتاق خواب دخترانه تعیین کنید و سپس رنگ قالب دکوراسیون اتاق خواب را مشخص کنید تا وسایل در تناسب با سبک و رنگ خریداری شده و بعد با کمک قوانین فنگ شویی چیدمان را انجام دهید.

2- بهترین رنگ اتاق خواب دخترانه کدام است؟

بهترین رنگ همان رنگی است که باعث ایجاد احساس آرامش و حس مثبت در فرزند شما می شود. این رنگ می تواند رنگ صورتی، آبی، سفید و سبز و هر رنگ دیگری متناسب با سلیقه او باشد. ولی در انتخاب رنگ توجه داشته باشید که اگر فرزندشما بیش فعال است، از رنگ هایی که آرام تر هستند و آرامش بیشتری دراو ایجاد می کنند استفاده کنید و برعکس این قضیه را هم در نظر بگیرید.

ایده های جذاب برای  تزئین اتاق دخترانه و پسرانه

3- هنگام چیدمان دکوراسیون اتاق خواب دخترانه باید چه نکاتی را مد نظر داشت؟

برای چیدمان همیشه باید از وسایل بزرگ تر مانند تخت خواب شروع کرد و بعد بقیه وسیله ها را متناسب بافضا در سر جای خود قرار داد. اما حتماً رده سنی فرزند خود را موقع چیدمان در نظر بگیرید زیرا سلیقه دختر خانم ها وحساسیت آنها باید برای چیدمان وسایل در نظر گرفته شود و همچنین خرید وسایل مطابق با روحیات آنها باشد.

4- برای چیدمان دکوراسیون اتاق خواب دخترانه مشترک برای دو فرزند باید به چه نکاتی توجه داشت؟

بهتر است برای خرید وسایل و چیدمان آن ها و بخش بندی فضای اتاق خواب، روحیات و سلیقه و نظر هر دو فرزند یا هرتعداد فرزندی که قرار است از اتاق استفاده کنند را مورد توجه قرار دهید و با نظرسنجی از آنها حس اعتماد به نفس را درآنها تقویت کنید و میتوانید از تخت خواب های دو طبقه در اتاق خواب های کوچک مشترک استفاده کنید.

5- برای خرید فرش اتاق خواب دخترانه و همچنین پرده ساده و شیک اتاق خواب دخترانه باید به چه مواردی توجه داشت؟

بهتر است فرش و پرده متناسب با فضای اتاق و سبک دکوراسیون اتاق خواب دخترانه و تم رنگی آن انتخاب شود و اگر ازوسایل زیاد و تزیینات مختلف در اتاق خواب استفاده شده بهتر است فرش و پرده طرح های ساده تری داشته باشند تا باعث برقراری تناسب در فضای اتاق شوند و یا برعکس، اگر وسایل کم و ساده هستند می توانید از پرده و فرش های طرح داراستفاده کنید تا یکنواختی شکسته شود.

6- نحوه ثبت پروژه دکوراسیون اتاق خواب دخترانه به چه صورت می باشد؟

برای ثبت و شروع پروژه ابتدا درخواست کننده باید تعدادی عکس از فضاهای مختلف و با زاویه مناسب گرفته و به همراه نقشه ساختمان برای ما ارسال نماید ، علاوه بر آن هر گونه اطلاعات جزئی و بیشتر، در اجرای هر چه بهتر پروژه تاثیر گذارخواهد بود.

7- آیا تمامی مراحل اجرایی پروژه توسط تیم شرکت ماانجام می شود؟

بله، از طراحی تا بازسازی و اجرای دکوراسیون تماما توسط تیم ما اجرا می گردد.

8- انجام هر پروژه طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه چقدر زمان می برد؟

مدت زمان انجام هر پروژه متفاوت بوده و به تعداد و ابعاد فضاها و نوع طراحی انتخابی شما بستگی دارد.

ایده های جذاب برای  تزئین اتاق دخترانه و پسرانه

پرده های ساده و شیک اتاق خواب نمای زیبایی به آن می بخشد.می توانیم با ایده گرفتن از مجله اینترنتی دکوراسیون داخلی برای تزیین اتاق خواب دخترانه طرح زیبا و جذابی را انتخاب کنیم. سعی کنید برای دکوراسیون اتاق کودکان از رنگ های مورد علاقه او استفاده کنید. شرکت ما در این زمینه همراه شماهست وباارتباط با مشاوران ما می توانید بهترین تصمیم را بگیرید و فضایی زیبا را برای کودک خود فراهم کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.