کد خبر : 130081
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 - 11:24

ایده ساده و جالب برای تهیه کاور موبایل با بطری پلاستیکی

ایده ساده و جالب برای تهیه کاور موبایل با بطری پلاستیکی

دیگر لازم نیست تا بطری های نوشیدنی و پلاستیکی را دور بریزید! امروزه می توانید به آسان ترین راهکارها و ترفند ها آن ها را به یک وسیله کاربردی و یا یک کاردستی زیبا تبدیل کنید. بطری های پلاستیکی نقش عمده ای را در آلوده سازی طبیعت ایفا می کنند، اما می توانید خیلی راحت

دیگر لازم نیست تا بطری های نوشیدنی و پلاستیکی را دور بریزید! امروزه می توانید به آسان ترین راهکارها و ترفند ها آن ها را به یک وسیله کاربردی و یا یک کاردستی زیبا تبدیل کنید.

بطری های پلاستیکی نقش عمده ای را در آلوده سازی طبیعت ایفا می کنند، اما می توانید خیلی راحت با چندین ایده بازیافت از دور ریختن آن ها اجتناب کنید.

البته می توان گفت استفاده از بطری های پلاستیکی برای ساخت کاردستی و یا وسایل دکوری یکی از مقرون به صرفه ترین و ارزان ترین راهکارها نیز می باشد.

می توان خیلی ساده بطری ها را به یک گلدان شیک تبدیل کرد، یا اینکه می توانید با استفاده از بطری ها یک کاور و محافظ جالب را برای گوشی قدیمی خود درست کنید.

ساخت این کاور موبایل ساده هیچ گونه هزینه اضافی برای شما نخواهد داشت، چرا که فقط به یک بطری ، قیچی و یک ماژیک ساده نیاز خواهید داشت.

این یک ایده ساده و جالب است.

ابتدا بطری پلاستیکی را از وسط برش دهید، سپس طرح کاور گوشی مورد نظر خودتان را به کمک گوشی یا یک کاور قدیمی روی بطری رسم کنید.

 کاور موبایل2

در نظر داشته باشید که باید در هنگام برش دادن طرح، از اطراف کاور تقریبا نیم تا یک سانتی متر را رها کنید تا این کاور پلاستیکی طرفهای جانبی گوشی شما را به خوبی پوشش دهد.

در نهایت نیز می توانید با قرار دادن کاور قدیمی و خراب شده خود طرح دوربین ، فلش و دکمه ها را از کاور خارج کنید.

 کاور موبایل 3

این ایده ساده به راحتی قابل اجراست و برای پوشش گوشی های قدیمی که ارزش خرید کاورهای گران قیمت را ندارند عالی می باشد.

می توانید خیلی آسام و بدون دردسر یک محافظ ساده و جالب را برای گوشی قدیمی خود درست کنید و یا در شرایط حساس و نداتشن کاور مناسب برای گوشی گران قیمت خود، موقتا این کاور ساده را تهیه بکنید.

برای ایده های بیشتر، نتران، رسانه آموزش و فناوری را ببینید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.