کد خبر : 208221
تاریخ انتشار : شنبه 12 شهریور 1401 - 19:31
دیدگاه‌ها برای اگر قصد مهاجرت تحصیلی دارید محتوای زیر را از دست ندهید بسته هستند

اگر قصد مهاجرت تحصیلی دارید محتوای زیر را از دست ندهید

اگر قصد مهاجرت تحصیلی دارید محتوای زیر را از دست ندهید

تحصیل در کانادا آرزوی بسیاری است اما برای رسیدن به این آرزو باید راه پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت. انتخاب مقصد مناسب برای مهاجرت اولین کاری است که باید انجام دهید. اما برای انتخاب مقصد مهاجرتی مناسب باید چه کارهایی به انجام رساند؟ ابتدا باید شرایط پذیرش دانشگاه های کشور مورد نظر

تحصیل در کانادا آرزوی بسیاری است اما برای رسیدن به این آرزو باید راه پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت. انتخاب مقصد مناسب برای مهاجرت اولین کاری است که باید انجام دهید. اما برای انتخاب مقصد مهاجرتی مناسب باید چه کارهایی به انجام رساند؟ ابتدا باید شرایط پذیرش دانشگاه های کشور مورد نظر را بررسی کرده و سپس در صورتی که متناسب با شرایط شما باشد به فکر اخذ پذیرش دانشگاه باشید. با اینکه روش های مختلفی برای مهاجرت وجود دارد اما تحصیل در کشورهای اروپایی، به عنوان بهترین روش برای مهاجرت شناخته می شود. با تحصیل در دانشگاه، با اینکه اقامت دائم کشور مقصد را دریافت نمی کنید اما به دلیل داشتن مدرک بین المللی و همچنین سابقه کار و تحصیل در کشور مقصد، با تبدیل کردن ویزای خود، خواهید توانست اقامت دائم کشور مورد نظر را دریافت کنید. کانادا و انگلستان دو کشور محبوب برای مهاجرت تحصیلی هستند که در ادامه توضیحات کامل تری در رابطه با مهاجرت تحصیلی ارائه نموده ایم:

روش های مهاجرت به انگلستان

انگلستان به عنوان یکی از کشورهای پیشرفته و صنعتی در جهان، هرساله هدف خیل عظیمی از مهاجران قرار می گیرد. برای مهاجرت به انگلستان می توان از روش های مختلفی اقدام نمود. اما هریک از این روش ها مناسب برای افراد متفاوتی است. از جمله مهمترین روش های مهاجرتی می توان به: تحصیل، کار، سرمایه گذاری و ازدواج اشاره کرد. برای مثال: چنانچه قصد مهاجرت کاری به انگلستان را داشته باشید، باید از طرف یکی از کارفرمایان این کشور دعوتنامه دریافت کنید. از این رو نمی توان شرایط مهاجرت از طریق هیچ یک از روش ها را با یکدیگر یکسان دانست. لازم به ذکر است که راه های مختلف دیگری نیز برای مهاجرت به انگلستان وجود دارد. هرکدام از روش های مهاجرت به انگلستان را که انتخاب کرده باشید بهتر است که از یک وکیل مهاجرتی کمک بگیرید.

مهاجرت به کانادا

رشد اقتصادی منحصر به فرد و همچنین شرایط زندگی فوق العاده در کشور کانادا باعث شده که افراد بسیاری دنبال مهاجرت به کانادا باشند. مهاجرت به کانادا نیز از روش های مختلفی امکان پذیر است و مسئولین این کشور برنامه های مختلفی برای مهاجرت تنظیم کرده اند. بسیاری از مهاجران به دنبال پیدا کردن بهترین و سریعترین راه برای مهاجرت هستند اما چگونه می توان این روش را شناسایی کرد؟ بهترین روش مهاجرت برای افراد مختلف متفاوت است. چرا که مهاجرت کاملا به شرایط فردی متقاضی بستگی خواهد داشت. برای مثال: فردی که سرمایه زیادی دارد خواهد توانست از طریق سرمایه گذاری اقدام نماید و فردی که دارای توانایی های کاری است، در زمینه مهاجرت کاری اقدامات مورد نیاز را انجام خواهد داد. توصیه می کنیم که در انتخاب شهر هدف خود در کانادا دقت کافی داشته باشید. چرا که بخش های شمالی این کشور از آب و هوای بسیار سرد برخوردار هستند.

 

اگر قصد مهاجرت تحصیلی دارید محتوای زیر را از دست ندهید

اخذ ویزای تحصیلی انگلستان

ویزای تحصیلی به عنوان اصلی ترین مدرک مورد نیاز برای مهاجرت از طریق تحصیل شناخته می شود. ویزای تحصیلی انگلستان خود به انواع مختلفی دسته بندی شده و باید متناسب با خواسته و شرایط خود نسبت به دریافت آن اقدام کنید. اولین قدم برای تحصیل در انگلستان اخذ پذیرش یکی از دانشگاه ها، کالج ها، مدارس یا موسسات آموزش عالی این کشور است. بدون داشتن نامه پذیرش، امکان مهاجرت تحصیلی برایتان میسر نخواهد بود. تنها داشتن پذیرش از دانشگاه های انگلستان به منزله دریافت ویزای این کشور نیست و فرد متقاضی باید شرایط کامل این کشور را داشته و مدارک مورد نیاز را ارائه نماید. ویزای تحصیلی برای مدت مشخصی صادر خواهد شد و فرد متقاضی موظف است که پیش از اتمام مدت زمان ویزا، به کشور مبدا خود بازگردد.

اخذ ویزای تحصیلی کانادا

کانادا یکی دیگر از بهترین انتخاب ها برای تحصیل شناخته می شود. این کشور دارای دانشگاه های مطرح و پیشرفته بسیاری است که جمعی از استادان با تجربه را گرد هم آورده اند و با تحصیل در آنها روز به روز به دانش خود اضافه خواهید کرد. اما نباید شرایط اخذ ویزای تحصیلی کانادا را آسان در نظر بگیرید. چرا که برای این کار، راه پر پیچ و خمی پیش روی خود خواهید داشت. توصیه میکنیم که در ثبت اطلاعات خود کاملا صادقانه عمل کنید چرا که در غیر اینصورت با درخواست شما موافقت نشده و با مشکلات ریجکت ویزا مواجه خواهید شد. به دلیل نبود سفارتخانه کانادا در ایران، برای انگشت نگاری ویزای تحصیلی، باید به یکی از کارگزاری های کشورهای همسایه مراجعه نمایید.

دانشگاه های کانادا و انگلستان

به نظر شما چه دلیلی باعث شده که تحصیل در دانشگاه های انگلستان و کانادا، برای دانشجویان به یک آرزو تبدیل شود؟ رتبه علمی مناسب، مدرک معتبر، استادان مجرب و… دست به دست هم داده اند تا تحصیل در دانشگاه های کانادا و انگلستان را جالب تر کنند. توصیه میکنیم که قبل از اقدام، با دانشگاه های مختلف کشور مورد نظر خود به خوبی آشنا شده و لیست رشته های ارائه شده در هریک را مورد بررسی قرار دهید. پس از انتخاب دانشگاه مورد نظر، می توانید درخواست خود را به ثبت برسانید. در صورتی که خودتان امورات مهاجرتی خود را مدیریت کنید در میزان هزینه ها صرفه جویی خواهد شد اما آیا می توانید از پس این کار برآیید؟ ثبت درخواست مهاجرت و پیگیری مراحل مختلف آن مستلزم داشتن اطلاعات بسیاری است.

 

اگر قصد مهاجرت تحصیلی دارید محتوای زیر را از دست ندهید

بهترین روش اقدام برای مهاجرت

اقدام شخصی به مهاجرت با مشکلات متعددی روبرو خواهد شد و از این رو توصیه می کنیم که برای مهاجرت از وکیل های مهاجرتی کمک بگیرید. مراکز متعددی در این زمینه فعالیت می کنند اما شناسایی بهترین و باسابقه ترین آنها، باعث سرعت بخشیدن روند اخذ ویزای تحصیلی خواهد شد. شرکت ما با تجربه ای که در سالیان دراز کسب کرده، خواهد توانست بهترین خدمات را در اختیارتان قرار دهد. شرکت ما دارای نمایندگی از دانشگاه های مطرح کشورهای کانادا و انگلستان است و به همین دلیل می تواند به راحتی پذیرش دانشگاه مورد نظرتان را دریافت کند. نگران میزان هزینه ها نیز نباشید چرا که نازلترین قیمت ها در قبال بهترین خدمات در نظر گرفته شده است. کارشناسان شرکت ما نیز به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات پشتیبانی و راهنمایی مشتریان هستند.

برگرفته از وب سایت https://fa.penstudents.com/

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.