کد خبر : 199450
تاریخ انتشار : شنبه 11 تیر 1401 - 17:08
دیدگاه‌ها برای انواع مختلف نایلون استرچ های کششی کدامند؟ بسته هستند

انواع مختلف نایلون استرچ های کششی کدامند؟

انواع مختلف نایلون استرچ های کششی کدامند؟

به دلیل اهمیت بسیار زیادی که انواع مختلف نایلون استرچ های کششی چه در مصارف خانگی و چه در مصارف صنعتی دارند، باعث میشوند که افراد بسیار زیادی به طور مداوم در حال کسب اطلاعات در مورد این نایلون استرچ ها باشند. افراد بسته بندی های مختلف خود را با استفاده از این نایلون استرچ

به دلیل اهمیت بسیار زیادی که انواع مختلف نایلون استرچ های کششی چه در مصارف خانگی و چه در مصارف صنعتی دارند، باعث میشوند که افراد بسیار زیادی به طور مداوم در حال کسب اطلاعات در مورد این نایلون استرچ ها باشند. افراد بسته بندی های مختلف خود را با استفاده از این نایلون استرچ ها انجام می دهند و با این کار خودشان هم به شکل بسیار با کیفیتی از کالای شان محافظت می کنند و هم اینکه نسبت به تمامی روش های مشابه در هزینه ها صرفه جویی بسیار زیادی می کنند.

اگر شما هم نسبت به این مبحث علاقه مند هستید با ما همراه باشید.

نایلون استرچ کششی چیست؟

نایلون کششی نامی رایج برای فیلم پلی اتیلن الاستیک چند لایه است که با استفاده از فناوری اکستروژن فیلم “CAST” تولید می شود. پلی اتیلن با چگالی کم خطی (LLDPE)، ماده ی پایه برای تولید نایلون استرچ کششی است.

به لطف خطوط تولید مدرن و تکنولوژی پیشرفته و همچنین استفاده از مواد اولیه تهیه شده توسط تولید کنندگان شناخته شده، نایلون استرچ های کششی دارای کیفیت بسیار بالایی هستند.

نایلون استرچ کششی چه کاربردهایی دارد؟

 

نایلون استرچ عمدتاً برای بسته بندی و محافظت از محصولات استفاده می شود، از بارهای بسته بندی شده روی پالت گرفته تا موارد جداگانه با ابعاد کلی بزرگ، از همه به بهترین شکل ممکن محافظت می کند. به دلیل ضخامت کم و دوام بالایی که پایداری بار را تضمین می کند، استفاده از فیلم کششی برای محصولات بسته بندی کارآمدترین راه برای محافظت از آنها است.

انواع نایلون استرچ های کششی کدامند؟

 

نایلون استرچ های کششی به دوسته ی کلی نایلون استرچ های دستی و ماشینی تقسیم می شوند.

نایلون استرچ ماشینی:

نایلون استرچ کششی برای بسته بندی و محافظت از محصولات استفاده می شود، از بارهای بسته بندی شده روی پالت ها تا موارد جداگانه با ابعاد کلی بزرگ. این نایلون استرچ برای بسته بندی بارها با استفاده از ماشین های بسته بندی در نظر گرفته شده است.

نایلون استرچ دستی:

این نایلون استرچ ها برای کار با دستگاه های نایلون کششی دستی طراحی شده اند. در مواردی که تعداد کالاهای بسته بندی کم باشد، از این استرچ رول های دستی استفاده می شود. اگر استرچ رول دستی را با بررسی های کامل و با در نظر گرفتن کارایی خود انتخاب کنید، می توانید آن را مفیدترین و کارآمدترین و همچنین مقرون به صرفه ترین استرچ رول بنامید.

نایلون استرچ قدرتی:

ضخامت فیلم از 10 تا 35 میکرومتر برای بسته بندی و محافظت از محصول با استفاده از ماشین های بسته بندی در نظر گرفته شده است. عرض فیلم استرچ استاندارد: 500 میلی متر، امکان ساخت نایلون با عرض های دیگر در مضرب 250 میلی متر نیز وجود دارد.

نایلون استرچ از پیش کشیده شده:

این فیلم از پیش کشیده شده با ضخامت مشخصی ساخته می شود.

فیلم از پیش کششی، در مقایسه با فیلم کششی سنتی چه مزایایی دارد؟

– باعث کاهش مصرف فویل در هنگام بسته بندی پالت و در نتیجه کاهش هزینه واحد بسته بندی می شود. – الاستیسیته بالای نایلون از پیش کششی، که تنها در یک دقیقه کشش به دست می آید، منجر به پایداری بار در حین حمل و نقل می شود.

– تلاش کمتری برای کشش فیلم مورد نیاز است، که تاثیر مثبتی بر کارایی بسته بندی دارد.

– کاهش مصرف فیلم به دلیل کاهش ضایعات، تاثیر مثبتی بر محیط زیست دارد.

 

انواع مختلف نایلون استرچ های کششی کدامند؟

چه تفاوتی میان نایلون استرچ کششی و شیرینگ وجود دارد؟

همانطور که از نام این دو پیداست، تفاوت اصلی این دو نوع، در تجهیزات بسته بندی محصول، در تغییر اندازه آنهاست. نایلون استرچ با گرم شدن منقبض می شود و از مواد داخل آن محافظت بیشتری می کند. از طرف دیگر بسته بندی کششی نوعی محافظ است که برای محافظت از محصول در حین حمل و نقل به دور آن می پیچد. خاصیت ارتجاعی محبوب ترین ویژگی آن است. یکی دیگر از تفاوت های مهم این دو نوع فیلم، ترکیب پلاستیک به کار رفته در هر یک از آن ها است. علاوه بر این موارد؛ چاپ و بسته بندی نایلون شیرینگ از مقدار زیادی پلی اتیلن با چگالی کم ساخته شده است. در حالی که نایلون استرچ کششی حاوی سطح بالایی از پلی اتیلن با چگالی کم است.

چه نکاتی را در زمان خرید نایلون استرچ کششی باید رعایت کنیم؟

در خرید نایلون استرچ کششی به مواردی باید دقت شود که بسیار مهم هستند و بر اساس نوع نیاز و نوع کالای خودتان باید به آنها دقت کنید:

  • ضخامت نایلون استرچ کششی
  • میزان کشسانی نایلون استرچ کششی
  • تعداد لایه های نایلون استرچ کششی
  • میزان چسبندگی نایلون استرچ کششی
  • شرکتی که از آن خرید می کنید.

ما به عنوان یکی از نکات مهم در خرید نایلون استرچ کششی شرکتی را اعلام کرده ایم که از قصد خرید نایلون خود را از آنها دارید. نکته ی اساسی که در این مسئله وجود دارد این است که شما باید خرید خود را از جایی انجام دهید، که اعتبار بالایی در زمینه ی فروش انواع نایلون استرچ کششی دارند. تا مطمئن باشید که جنسی با کیفیت را به شما تحویل می دهند. ما بر اساس تجربیاتی که خودمان داریم شرکت پوشش پلاستیک صائن را به شما معرفی می کنیم. متخصصانی در این شرکت وجود دارند که سالهای زیادی است در زمینه ی تولید و فروش انواع مختلف نایلون های استرچ کششی و نایلون گلخانه‌ای فعالیت بسیار زیادی دارند.

 

انواع مختلف نایلون استرچ های کششی کدامند؟

 

امیدوارم که این مطالب برای شما مفید بوده باشد .

منبع: https://pooshesh-plastic.ir/

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.