کد خبر : 211546
تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1402 - 12:26
دیدگاه‌ها برای انواع دوردوشی و بررسی ویژگی‌های آن‌ها ✔️ بسته هستند

انواع دوردوشی و بررسی ویژگی‌های آن‌ها ✔️

انواع دوردوشی و بررسی ویژگی‌های آن‌ها ✔️

یک حمام باکیفیت حمامی است که تجهیزات آن نیز به طور کامل فراهم باشد. یکی از مهم‌ترین تجهیزاتی که برای حمام رفتن نیاز است، دور دوشی می‌باشد. دوردوشی به شکل یک حفاظ است که اطراف دوش حمام قرار می‌گیرد و باعث می‌شود که بقیه‌ی جاهای حمام خیس نشوند. در واقع دوردوشی یک اتاق کوچک‌تر در حمام ایجاد

یک حمام باکیفیت حمامی است که تجهیزات آن نیز به طور کامل فراهم باشد. یکی از مهم‌ترین تجهیزاتی که برای حمام رفتن نیاز است، دور دوشی می‌باشد. دوردوشی به شکل یک حفاظ است که اطراف دوش حمام قرار می‌گیرد و باعث می‌شود که بقیه‌ی جاهای حمام خیس نشوند. در واقع دوردوشی یک اتاق کوچک‌تر در حمام ایجاد می‌کند که به آن کابین دوش نیز گفته می‌شود. دور دوشی می‌تواند علاوه بر حمام، در استخر و جکوزی و حتی اتاق‌ها نیز استفاده شود. این حفاظ که دور دوش قرار می‌گیرد علاوه بر این که از ریختن آب به بیرون از محدوده معین شده جلوگیری می‌کند، باعث گرم شدن محیط در هنگام دوش گرفتن نیز می‌شود. دوردوشی انواع مختلفی دارد که هر کدام نیز مزایا و معایب مختص خود را دارند.

دوردوشی طلقی

دوردوشی طلقی دوردوشی ای بود که در ابتدا وجود داشت و افراد از آن برای ایجاد یک کابین استفاده می‌کردند. این دوردوشی‌ها از جنس طلق‌های محکم بودند که از ریختن آب به بیرون از محیط جلوگیری می‌کرد. دوردوشی طلقی با این که از نظر زیبایی مناسب بود اما مقاومت و استحکام چندان بالایی نداشت. بعد از مدتی این کابین دوش‌ها از بین رفتند و دوردوشی‌های شیشه‌ای جایگزین آن‌ها شدند.

دور دوشی شیشه‌ای

متداول‌ترین نوع کابین دوش یا دوردوشی، دوردوشی‌های شیشه‌ای هستند. این دوردوشی‌ها از شیشه تشکیل می‌شوند که استحکام و البته زیبایی بیشتری به نسبت نوع قبلی یعنی طلق دارد. دوردوشی‌های شیشه‌ای خود به انواعی نظیر:

  • دور دوشی شیشه سکوریت
  • دور دوشی شیشه لمینتی
  • دور دوشی شیشه رنگی
  • دور دوشی فریم لس
  • دور دوشی فریم دار

تقسیم می‌شوند. هر یک از این انواع را در ادامه نیز برای شما توضیح می‌دهیم.

دور دوشی شیشه سکوریت

کابین دوش که با استفاده از شیشه سکوریت ساخته می‌شود، استحکام و مقاومت زیادی دارد و نشکن است. این نوع شیشه برای دوردوشی حمام‌های کوچک و بزرگ مناسب است و کیفیت بالایی دارد.

دور دوشی شیشه لمینتی

دوردوشی‌های شیشه لمینتی، نوعی دوردوشی است که از شیشه‌ای تشکیل می‌شود که دو یا چند لایه دارد. این لایه‌های مختلف با یک لایه پلیمر به هم متصل شده‌اند. دور دوشی‌های لمینتی نیز در برابر فشار و ضربه بسیار مقاوم هستند. البته در صورت وارد شدن ضربه‌ی شدید و شکستن شیشه‌ها، تکه‌های شیشه به صورت یک پارچه می‌افتند و ریز و خرد نمی‌شوند. در این صورت خطری بابت خرده شیشه‌ها برای افراد به وجود نمی‌آید.

دوردوشی شیشه رنگی

شیشه‌های رنگی نیز می‌توانند برای ساخت کابین دوش مورد استفاده قرار بگیرند. این شیشه‌ها رنگ‌های مختلفی دارند و به زیبایی حمام شما و هماهنگی بیشتر با دکوراسیون کمک می‌کنند.

دور دوشی فریم دار

دور دوشی‌های فریم دار قابی دارند که شیشه را در جای خو نگه می‌دارند. این فریم‌ها خود در انواع و رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی وجود دارند. شما می‌توانید با سلیقه‌ی خود یکی از بهترین طرح‌ها را انتخاب کنید.

انواع دوردوشی و بررسی ویژگی‌های آن‌ها ✔️

دور دوشی فریم لس

دور دوشی‌های فریم لس دوردوشی‌هایی هستند که قاب آن‌ها مخفی است. واژه فریم لس به معنای بدون فریم است؛ اما این دور دوشی‌ها در واقع با قاب مخفی به دیوار و سقف متصل می‌شوند.

خرید دوردوشی از آریان جام

برای خرید دوردوشی و کابین حمام، می‌توانید با آریان جام تماس بگیرید. آریان جام تولید کننده‌ی بزرگ و باکیفیت انواع دوردوشی شیشه‌ای است و به صورت تخصصی به ساخت انواع کابین حمام می‌پردازد. شما می‌توانید بهترین کابین‌ها و دوردوشی‌ها را از آریان جام بخواهید. قیمت‌های آریان جام نیز به نسبت کیفیتی که دارند، بهترین هستند و نمونه‌های مشابه این برند در بازار، چنین کیفیت و قیمتی را عرضه نمی‌کنند. برای خرید و سفارش انواع کابین‌های حمام می‌توانید با ما تماس بگیرید.

جمع بندی انواع دوردوشی و ویژگی‌های آن‌ها

دوردوشی یکی از تجهیزات مهم در حمام است که باعث جلوگیری از خیس شدن بقیه بخش‌های حمام و یا اتاقی که دوش در آن قرار دارد می‌شود. حفاظت از گرمای محل گرفتن دوش نیز مزیت دیگر خرید این تجهیزات حمام است. دوردوشی‌ها انواع مختلفی از جمله دوردوشی طلقی و دوردوشی شیشه‌ای دارند. دوردوشی شیشه‌ای به نوعی شیشه سکوریت، شیشه لمینتی، شیشه رنگی و فریم دار و فریم لس تقسیم می‌شود. در این مطلب در خصوص هر یک از این دوردوشی‌ها صحبت کردیم. آریان جام یکی از تولیدکنندگان برتر دوردوشی و کابین حمام است.شما می‌توانید با تماس با آریان جام به خرید و مشاوره در خصوص محصولات حمام از قبیل دوردوشی بپردازید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.