کد خبر : 208846
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1401 - 14:20
دیدگاه‌ها برای امن ترین صرافی برای خرید و فروش ارز دیجیتال کدام است؟ بسته هستند

امن ترین صرافی برای خرید و فروش ارز دیجیتال کدام است؟

امن ترین صرافی برای خرید و فروش ارز دیجیتال کدام است؟

ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین ماهیت دیجیتالی دارند و در فضای بلاک چین ذخیره می شوند. از آنجایی که رمزارزها کاملا دیجیتال هستند و به شکل فیزیکی امکان نگهداری از آنها وجود ندارد، نگهداری از آنها ممکن است با برخی چالش ها همراه باشد و هر سرمایه گذار ارز دیجیتال باید با نکات امنیتی و

ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین ماهیت دیجیتالی دارند و در فضای بلاک چین ذخیره می شوند. از آنجایی که رمزارزها کاملا دیجیتال هستند و به شکل فیزیکی امکان نگهداری از آنها وجود ندارد، نگهداری از آنها ممکن است با برخی چالش ها همراه باشد و هر سرمایه گذار ارز دیجیتال باید با نکات امنیتی و روش های نوین نگهداری از دارایی های دیجیتال خود آشنا باشد.

امروزه با توجه به خرید و فروش آسان ارز دیجیتال در صرافی ها، اکثریت سرمایه گذاران و تریدرهای رمزارز از این پلتفرم ها برای معاملات و نگهداری ارزهای خود استفاده می کنند.

طبیعی است که نگهداری ارزهای دیجیتال در صرافی هایی که از امنیت خوبی برخوردار نیستند، دارایی های شما را در معرض هک و حملات قرار می دهد.

امن ترین صرافی برای کاربران ایرانی کدام است؟

امروزه صدها صرافی مختلف در جهان ایجاد شده است که هرکدام مزایا و معایب خود را دارند. در حال حاضر بزرگترین و بهترین صرافی جهانی بایننس نام دارد که براساس آخرین داده ها به بیش از 30 میلیون کاربر خدمات می دهد.

اما با توجه به تحریم ها، تقریبا تمام صرافی های جهانی از معاملات کاربران ایرانی جلوگیری می کنند و استفاده از این صرافی ها منجر به بسته شدن حساب و قفل شدن دارایی های شما می شود.

خوشبختانه طی چند سال اخیر فعالیت صرافی های ایرانی گسترش پیدا کرده است و شاهد فعالیت شرکت ها و پلتفرم های ایمن و پیشرفته ای در داخل کشور هستیم. با توجه به اینکه خرید و فروش ارز دیجیتال در این صرافی ها با ریال امکان پذیر است، کاربران ایرانی می توانند به راحتی و با یک ثبت نام و احراز هویت ساده ارز دیجیتال خود را خریداری کنند.

اما همانند هر بازار دیگری کلاه برداران در بازار ارزهای دیجیتال نیز فعال هستند و شاهد برخی فعالیت های کلاه برداری در این حوزه هستیم، به همین دلیل مهم است در انتخاب صرافی و کیف پول ارز دیجیتال خود دقت کافی را داشته باشید. اما چگونه صرافی های امن را شناسایی کنیم؟

برای شناسایی صرافی های معتبر داخلی، در ابتدا می توانید برخی عوامل کلی پیرامون فعالیت این صرافی یعنی بنیانگذار آن، سابقه فعالیت، تعداد کاربران و برخی موارد مشابه را بررسی کنید.

در ادامه شرایط و قوانین صرافی اهمیت دارد. یکی از مهم ترین بخش های صرافی، واریز و برداشت ها است. صرافی های معتبر واریز و برداشت ها را محدود نمی کنند و شما هر میزانی را در هر زمانی که نیاز دارید باید بتوانید از صرافی خارج کنید.

لازم است بدانید که منبع درآمد صرافی ها کارمزد تراکنش کاربران است، این کارمزد معمولا در بین صرافی های معتبر یکسان است و بین 0 تا 4.5 درصد بسته به تراکنش های شما خواهد بود. کارمزدهای غیرمنطقی (بسیار کم یا بسیار زیاد) می تواند یک زنگ خطر برای شما باشد.

پشتیبانی نیز اهمیت بسیاری دارد و تمام صرافی های معتبر تیم پشتیبانی حرفه ای و همواره آنلاین را در اختیار کاربران قرار می دهند. زیرا بازار ارزهای دیجیتال هیچوقت متوقف نمی شود و شما باید در صرافی در هر زمان مورد نیاز، این امکان را داشته باشید تا با تیم پشتیبانی ارتباط گرفته و در سریع ترین زمان پاسخ سوال و مشکل خود را پیدا کنید.


امن ترین صرافی برای خرید و فروش ارز دیجیتال کدام است؟

تیم پشتیبانی حرفه ای برای صرافی ها هزینه زیادی دارد و معمولا صرافی هایی که با هدف کلاه برداری فعالیت می کنند بخش پشتیبانی قدرتمندی ندارند.

در نهایت کیف پول صرافی را باید بررسی کنید، زیرا دارایی های شما در نهایت در کیف پول صرافی نگهداری می شود. پس مهم است کیف پول صرافی انتخابی شما امن و غیرقابل تحریم باشد.

 

بهترین و امن ترین صرافی برای خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال کدام است؟

اگر برای خرید، فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال نیازمند یک صرافی امن هستید، صرافی سرمایکس می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. صرافی سرمایکس از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است و طی بیش از 5 سال فعالیت خود روزانه معاملات هزاران کاربر ایرانی را بدون مشکل پردازش کرده است.

در بازار این صرافی امکان معاملات بیش از 600 ارز دیجیتال متنوع وجود دارد و سرمایکس با ارائه کیف پول امن و غیرقابل تحریم، از امنیت دارایی کاربران اطمینان حاصل کرده است.

شما با ثبت نام در این صرافی همچنین به پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته دسترسی خواهید داشت و از دیگر خدمات سرمایکس می توانیم به اپلیکیشن موبایل و امکان سوآپ یا مبادله ارز اشاره کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.