کد خبر : 209195
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 دی 1401 - 19:12
دیدگاه‌ها برای المنت شیشه ای (المنت کوارتز) بسته هستند

المنت شیشه ای (المنت کوارتز)

المنت شیشه ای (المنت کوارتز)

همانطور که می توان از نام المنت شیشه‌ای متوجه شد به صورت شیشه ای ساخته می‌شود و به عنوان المنت کوارتز نیز شناخته میگردند. به زبان ساده از نظر ساختاری پر از گاز هالوژن هستند و تا بیش از ۲۶۰۰ درجه سانتیگراد امکان افزایش دما را ایجاد می نمایند. جریان الکتریکی به واسطه این هیتر

همانطور که می توان از نام المنت شیشه‌ای متوجه شد به صورت شیشه ای ساخته می‌شود و به عنوان المنت کوارتز نیز شناخته میگردند. به زبان ساده از نظر ساختاری پر از گاز هالوژن هستند و تا بیش از ۲۶۰۰ درجه سانتیگراد امکان افزایش دما را ایجاد می نمایند. جریان الکتریکی به واسطه این هیتر از مقاومت های ویژه ای رد شده و تبدیل به اشعه مادون قرمز می شود و در نهایت به سرعت حرارت تولید می گردد.

المنت های شیشه ای یا المنت کوارتز دارای ویژگی های منحصر به فردی است که می‌توان از اصلی‌ترین آنها به نصب راحت و ساده این المنت ها اشاره کرد و در هنگام نصب معمولاً دچار آسیب‌دیدگی نخواهند شد. از دیگر ویژگی هایی که باید در خصوص المنت شیشه ای به خاطر بسپارید عملکرد آن بدون وجود سر و صدا خواهد بود و به پیش گرم کردن نیازی ندارد و در همان شروع کار گرمای قابل قبولی را تولید میکند.

از لحاظ صرفه جویی در مقابل مواردی مثل گاز و گازوئیل حدود ۸۵ درصد خواهد بود و می ‌توان به شیشه ای و تابشی بودن آن هم به عنوان یکی دیگر از مزیت های المنت شیشه ای اشاره کرد و تنها انتقال گرما به واسطه تابشی انجام شود و به همین جهت در موارد مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع لامپ حرارتی ( المنت شیشه ای)

لامپ حرارتی در دو نمونه متفاوت در بازار به فروش می رسد که شامل مدل ساده و مدل جیوه دار یا رفلکتوری میباشد. در مدل ساده همانند شیشه معمولی بوده و در مدل جیوه دار شیشه پشت مات و سفید داشته است.

به منظور خرید انواع المنت شیشه ای با کیفیت بسیار بالا و بهترین قیمت توانید از صنایع حرارتی کریمی به عنوان تولید کننده های فشنگی، المنت حرارتی، المنت کمربندی و المنت میله ای به نشانی Www.elementkarimi.com سر بزنید و با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.