کد خبر : 209325
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 دی 1401 - 23:49
دیدگاه‌ها برای افراد موفقی که با استفاده از تکنولوژی پولدار شده اند؟ بسته هستند

افراد موفقی که با استفاده از تکنولوژی پولدار شده اند؟

افراد موفقی که با استفاده از تکنولوژی پولدار شده اند؟

امروزه بسیاری از افراد توانسته اند با استفاده از تکنولوژی های برتر و به روز به کسب درامد بالایی برسند. بسیاری از کسب و کارهای آنلاین وجود دارد که با پیشروی و گام برداشتن در راستای آن می توان به کسب درامد دست پیدا کرد. شما می توانید با انجام فعالیت و در برگرفتن تفکر

امروزه بسیاری از افراد توانسته اند با استفاده از تکنولوژی های برتر و به روز به کسب درامد بالایی برسند. بسیاری از کسب و کارهای آنلاین وجود دارد که با پیشروی و گام برداشتن در راستای آن می توان به کسب درامد دست پیدا کرد. شما می توانید با انجام فعالیت و در برگرفتن تفکر و تلاش در زندگی و همچنین با پیشرفت علم و فناوری به افراد موفقی تبدیل شوید. یکی از راه های سریع پولدار شدن مربوط به استراتژی و تلاش های شما برای رسیدن به هدف بستگی دارد. در دنیای امروزی آشنایی با اینترنت و تکنولوژی به یک امر بدیهی تبدیل شده است. کسب کارها به سمت آنلاین شدن رفته اند و برای این امر نیز متخصصانی جود دارند تا به دیده شدن سایت شما در موتورهای جستجو کمک کنند.

در واقع این متخصصان در زمینه ارائه خدمات سئو وبسایت ها فعالیت میکنند و یکی از عوامل رشد کسب و کارهای آنلاین سئو است. بیزنس های زیادی هستند که با بکارگیری تکنیک های بهینه سازی توانسته اند جایگاهی بی بدیل در سطح اینترنت کسب کنند. برای مثال فروشگاه اینترنتی آمازون بزرگترین فروشگاهی است که توسط اینترنت و کسب جایگاه در گوگل توانست به جایگاه ویژه ای در دنیا دست یابد.

همان طور که گفتیم، تکنولوژی زندگی را برای همه افراد آسان کرده است.امروزه در تمام سراسر دنیا تکنولوژی از اهمیت بالایی برخوردار است که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده حالا باید یاد گرفت چگونه در این زمینه اطلاعات لازم را کسب کرد که در آینده علاوه بر موفقیت، درامدزایی کنید.در این جا به ۹فرد ثروتمند که در  دنیای تکنولوژی معروف شده اند اشاره می کنیم.

  • استیو بالند )مرد ۶۱ ساله که ثروت خالصی معادل ۳۰.۶ میلیارد دلار را تحت نام خود به ثبت رسانده است.)
  • هواتنگ(اکنون ۴۵ سال سن دارد و از ثروت خالصی معادل ۳۱.۱ میلیارد دلار بهره می برد.)
  • جک مار)مرد ۵۲ ساله ای است که با جمع آوری ثروت خالصی معادل ۴۳.۸میلیارد دلار به عنوان ثروتمندترین فرد در کشور چین شناخته شده.)
  • سرگئی برین)مرد ۴۳ساله که ثروت خود را به رقم ۴۶.۸ میلیارد دلار افزایش داده است.)
  • لری پیج )لری پیج با ۴۴سال سن ثروت خالصی به معادل ۴۸میلیارد دلار در جایگاه پنجمین لیست ۹فرد ثروتمند دنیای تکنولوژی ایستاده است.)
  • لری الیسون)بنیان گذار ۷۲ساله شرکت اوراکل یعنی لری الیسون با ثروت خالصی معادل ۵۲.۹میلیارد دلار ایستاده است.)
  • مارک زاکر برگ)مارک زاکر تنها با ۳۳سال سن ثروتی معادل ۷۰.۵میلیارد دلار در حساب های خود اندوخته است.)
  • بیل گیتس)با سن ۶۱ سال هم اکنون با ثروتی معادل ۹۰.۷ میلیارد دلار و در مکان دوم این رده ایستاده است‌)
  • جف بزوس)با سن ۵۳ سال از ثروت خالصی ۹۰.۹ میلیارد دلار توانسته این مقام را به خود اختصاص دهد.)

سیستم کسب درآمد از دیجی کالا

از نمونه کسب درآمدهای پرسود اینترنتی می توان به اپلیکیشن دیجی کالا اشاره کرد.که از راحت ترین کسب درآمدهای اینترنتی محسوب می شودهمان طور که می دانید دیجی کالا از فروشگاه های اینترنتی قدیمی می باشد.این سیستم هم برای فروشنده و هم برای بازاریاب می تواند مفید باشد.دیجی کالا با سابقه درخشان از روش های جدید و جالبی است که نوعی تجارت پرسود و بی خطر محسوب می شود.و برای عضویت در این روش کسب و کار به سرمایه  زیاد و حتی شبکه های پرمخاطب نیازی نیست.

یکی از مهم ترین مزیت های این سیستم کسب وکار،خانگی بودن آن است.همچنین بازاریاب می تواند بدون این که نگهداری و مسئولیت محصولات را داشته باشد به فروش آن بپردازد و از آن درآمد کسب کند.از دیگر مزیت های آن ساعت کاری منعطف است در هر زمان و هر شرایط می توانید کارتان را انجام دهید. برای شروع این کار به سرمایه هنگفت نیازی نیست و همچنین خودتان رئیس خودتان هستید وکسی به شما دستور نمی دهد.

دیجی کالا با میلیون ها بازدید در طول روز از معتبر ترین و برترین فروشگاه های اینترنتی می باشد. شما می توانید توسط روش همکاری در فروش یا افیلیت مارکتینگ کسب درآمد داشته باشید.یعنی بتوانید در فروش یک شرکت همکاری داشته باشید.

 

سیستم کسب درآمد از علی بابا

یکی دیگر از بازار های کسب درآمد و تجارت آنلاین علی بابا است.می توانید محصولات خود را در علی بابا بفروشید و ازآن  درآمدزایی کنید. این وب سایت توسط جک ما به همراه گروه ۱۷ نفره در سال ۱۹۹۹راه اندازی شده است.از مزایای وب سایت علی بابا می توان به قیمت مناسب، سهولت دسترسی، خوشنامی و شخصی سازی آن اشاره کرد.شما می توانید با عضویت رایگان شروع به کار کنید و قبل از پرداخت عضویت سالانه می توانید عملکرد سیستم و میزان تقاضای خریدار را بررسی کرد.

در وب سایت علی بابا نحوه حفظ ارتباط با کیفیت در میان دو طرف معامله موضوع مهمی است که به خوبی انجام شده است.نحوه کسب درآمد در علی بابا با آمازون بسیار متفاوت است.به طور مثال می توان گفت علی بابا به خاطر قراردادن آگهی با کلید واژه ها گوگل حق کمیسیون دریافت می کند.

همچنین برای نقد کردن درآمد خود باید متد پرداختی علی بابا را بررسی کنید.وب سایت علی بابا توانسته است تاکنون برمبنای ارزش های اصلی سازمان خود در این عصر موفق عمل نماید.این سایت رشد به سزایی در سال های اخیر داشته است و یکی از سایت های فروش آنلاین در جهان به شمار می آید. این سایت به صورتی طراحی شده که بدون هیچ محدودیتی می توان با تولید کنندگان و سازندگان محصولات خریداری شده ارتباط برقرار کرد.

 

سیستم کسب درآمد از سایت آمازون

آمازون یکی از بزرگ ترین و منحصر به فرد ترین بازارهای تجارت الکترونیک است.که بسیاری از افراد برای کسب درآمد به سوی خود کشانده است. کسب درآمد از آمازون کار بسیار سخت و پیچیده ای نیست و مستلزم تجربه،استعداد واطلاعات کافی است.کمپانی های بسیاری همانند Ebay,Etsy وshopify در جهان وجود دارند که زمینه تجارت الکترونیک را برای همه فراهم کرده اند.این کمپانی کسب درآمد های آنلاین را برای افراد زیادی راحت کرده است.در آمازون حتی می توانید محصولات دست ساز خود را بفروشید و اگر نویسنده آید می توانید کتاب های الکترونیکی و حتی چاپی خود را به فروش برسانید.زیرا سایت آمازون پر بازدید ترین سایت دنیا محسوب می شود و از سراسر دنیا مشتری دارد.آمازون از بهترین منابع برای ماست که بتوانیم از آن درآمد دلاری کسب کنیم. اگر به دنبال بهترین و مهم ترین بیزینس هستید آمازون بهترین گزینه است.

آمازون توسط Jeff Bezos در تاریخ ۵جولای ۱۹۹۴ میلادی تاسیس شده است.آمازون به عنوان استارت آپ در زمینه کتاب فروشی آنلاین فعالیت خود را شروع کرد.سپس فعالیت های خود را در زمینه فروش ویدیو، ام پی ۳(Mp3)، کتاب های صوتی،لوازم الکترونیکی، پوشاک، لوازم منزل، غذا ،اسباب بازی و جواهر گسترش داد.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.