کد خبر : 206266
تاریخ انتشار : شنبه 15 مرداد 1401 - 14:30
دیدگاه‌ها برای افتتاح کتابخانه جدید دوج کوین! بسته هستند

افتتاح کتابخانه جدید دوج کوین!

افتتاح کتابخانه جدید دوج کوین!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه انتشار اولیه libdogecoin، یک کتابخانه C از بلوک‌های سازنده دوج کوین اعلام شد. این کتابخانه، امکان ادغام مستقیم دوج کوین را در انواع پلتفرم‌ها بدون اینکه توسعه‌دهندگان به دانش عمیقی از این بلاکچین نیاز داشته باشند، فراهم می‌کند.امید می‌رود که Libdogecoin به‌عنوان یک کتابخانه C، پیاده‌سازی کاملی از پروتکل‌های دوج

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

انتشار اولیه libdogecoin، یک کتابخانه C از بلوک‌های سازنده دوج کوین اعلام شد. این کتابخانه، امکان ادغام مستقیم دوج کوین را در انواع پلتفرم‌ها بدون اینکه توسعه‌دهندگان به دانش عمیقی از این بلاکچین نیاز داشته باشند، فراهم می‌کند.
امید می‌رود که Libdogecoin به‌عنوان یک کتابخانه C، پیاده‌سازی کاملی از پروتکل‌های دوج کوین باشد که تمرکز آن بر کاربردی بودن و پشتیبانی از زبان‌های متعددی است که فرصت را برای نوآوری‌های تازه در این پلتفرم افزایش می‌دهد.
بنیاد دوج کوین همچنین اعلام کرده که کیف پول Dogecoin Core در حال حاضر، از امکاناتی کندکننده توسعه اشباع شده و بنابراین بهتر است به ابزارهای خدماتی مختلف تفکیک می‌شود.
تیم دوج کوین در ماه‌های اخیر، روی پروژه‌های متعددی از جمله RadioDoge و Gigawallet متمرکز بوده است. اولین تراکنشی که از طریق RadioDoge ارسال شد، نقطه عطفی برای این میم کوین محبوب بود.
بر اساس گزارشات، مجموع مقدار فعلی دوج کوین که توسط اپلیکیشن کارگزاری سهام Robinhood هولد شده، ۴۰,۲۳۸,۳۸۳,۷۲۸ دوج یا ۲۶۹۸,۲۲۵,۰۵۹ دلار گزارش شده است.
در این بین، وب‌سایت جدید دوج کوین به‌تازگی راه‌اندازی شده و به‌روزرسانی هسته دوج کوین، نسخه ۱.۱۴.۶ نیز منتشر شده است. این وب‌سایت، دارای چندین ویژگی جدید از جمله دوج پدیا (Dogepedia) با هدف آموزش و مبارزه با اخبار و اطلاعات غلط درباره این ارز دیجیتال است.

نوشته افتتاح کتابخانه جدید دوج کوین! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.