کد خبر : 208981
تاریخ انتشار : شنبه 12 آذر 1401 - 12:15
دیدگاه‌ها برای استفاده از بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی بسته هستند

استفاده از بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی

استفاده از بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی

بتن اکسپوز یکی از بی نظیرترین مصالحی که در دکوراسیون داخلی ساختمان های مدرن استفاده می شود. این نوع بتن با اندازه های مختلف، سطحی صاف و صیقلی با رنگی خاکستری و سرد نقش بسیار مهمی در زیبایی فضای داخلی خانه هایی که به سبک مدرن ساخته شده اند، ایفا می کند. سادگی، جذابیت و

بتن اکسپوز یکی از بی نظیرترین مصالحی که در دکوراسیون داخلی ساختمان های مدرن استفاده می شود. این نوع بتن با اندازه های مختلف، سطحی صاف و صیقلی با رنگی خاکستری و سرد نقش بسیار مهمی در زیبایی فضای داخلی خانه هایی که به سبک مدرن ساخته شده اند، ایفا می کند. سادگی، جذابیت و زیبایی منحصربفردی که بتن اکسپوز به ارمغان می آورد ، فضای داخلی ساختمان را کاملا مدرن جلوه می دهد.

جذابیت و زیبایی بتن اکسپوز باعث شده تا امروزه در نمای ساختمان های بسیاری از بتن اکسپوز استفاده شود . این یعنی پتانسیل های فراوان بتن اکسپوز توسط تعداد بیشماری از طراحان و معماران ساختمان شناخته و برای استفاده بهینه به کار گرفته شده است .  این کاور زیبا با بتن اکسپوز طراحی و اجرای متفاوت از دیگر نماهای ساختمان ایجاد می کند .

چرا از بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی استفاده می شود ؟

پوشش داخلی ساختمان ها با بتن اکسپوز از این نظر قابل توجه است که به دلیل سرد بودن رنگ این محصول ممکن است برای برخی از سلیقه ها چندان مناسب نباشد.

مهمترین دلیل خنکی و خنثی بودن بتن و رنگ آن است که فضای ساختمان را بسیار مدرن و متمایز می کند. از طرفی استفاده از بتن اکسپوز در قالب تایل بتنی ساده، امکان استفاده از طرح های ساده، مینیمال و البته بسیار مدرن، به روز و متفاوت را در دکوراسیون ساختمان میسر می سازد.

در واقع رنگ خنثی پانل بتنی اکسپوز دست طراحان داخلی ساختمان را برای چیدمان کاملا ساده و مدرن بسیار باز می کند. البته نباید فراموش کرد که طراحی پانل و تایل های بتنی اکسپوز در اندازه ها، طرح ها و رنگ های مختلف امکان پذیر است.

به عنوان مثال به جای استفاده از تایل بتنی با سطح صاف و ساده می توانید از تایل های بتنی که به صورت سه بعدی طراحی شده اند استفاده کنید تا جذابیت دکوراسیون داخلی ساختمان را افزایش دهید.

طراحان نمای داخلی ساختمان های مدرن بر این باورند که بهتر است از دیوارپوش بتنی سه بعدی اکسپوز در فضاهایی مانند فضاهای اداری یا اتاق کنفرانس استفاده شود. یکی ازموارد استفاده رایج آن برای نمای پشت تلویزیون است.

نکته مهم بعدی ارزان بودن هزینه طراحی و نصب و نگهداری بتن اکسپوز در مقایسه با بسیار سایر انواع مصالح است. همانطور که می دانید این نکته با در نظر گرفتن وضعیت اقتصادی اقشار مختلف جامعه بسیار مهم و قابل توجه است.

استحکام بسیار بالا بتن اکسپوز ، عمر طولانی و ضد آب بودن ، مقاوم در برابر باد و حرارت از دیگر ویژگی های بتن اکسپوز است که افراد بسیاری را جهت ترغیب به استفاده از آن می کند .

با این وجود باز هم شک دارید که چرا نباید برای فضای داخلی ساختمان از بتن اکسپوز استفاده کنیم ؟ حتی می توانیم در هزینه ها صرفه جویی کنیم.

حالا در نظر بگیرید که بافت و سطح بتن اکسپوز تولید شده توسط شرکت آشیان نو با مصالح و مواد تشکیل دهنده با کیفیت و ارائه مشاوره جهت نصب و اجرا و زیبایی بیشتر چقدر می تواند متفاوت و مورد پسند باشد. با استفاده از بتن اکسپوز می تواندی فضای متفاوتی برای اتاق خواب ، سرویس بهداشتی و یا حتی آشزخانه ایجاد کنید .

حتی بهتر است بدانید در صورت تمایل حتی می توانید روی بتن طراحی و رنگ آمیزی کنید و رنگ آن را از خنثی و خنک تغییر دهید. البته توصیه کارشناسان دکوراسیون داخلی ساختمان این است که به جای این کار بهتر است از وسایلی با رنگ گرم استفاده کنید.

مزیت استفاده از بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی چیست؟

 

حالا اگر علاقه مند به استفاده از بتن اکسپوز در طراحی نما و دکوراسیون داخلی ساختمان خودتان هستید، بهتر است تا از مزایای آن آگاه شوید و بهتر بتوانید تصمیم بگیرید.

مقرون به صرفه بودن استفاده از بتن اکسپوز اولین مزیت است. در واقع، نه تنها چنین بتن بسیار ارزان تر از سنگ، آجر، چوب و سایر مصالح ساختمانی است، بلکه از نظر زمان نیز به دلیل سهولت نصب، کار بسیار سریعتر انجام می شود.

به خاطر داشته باشید که بتن اکسپوز به راحتی تمیز می شود. برای این کار فقط به یک تکه پارچه و مقداری مواد شوینده نیاز دارید تا گرد و غبار و لکه های مختلفی که ممکن است به دلایل مختلف روی سطح آن نشسته به راحتی تمیز و پاک کنید.

با زهم اگر هنوز در مورد انتخاب بتن اکسپوز برای نمای داخلی ساختمان مطمئن نیستید، پیشنهاد می کنم این دفعه به مزایای استفاده از بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی بیشتر دقت کنید.

مقرون به صرفه و ارزان بودن بتن اکسپوز

اگر نگران هزینه های بالای طراحی دکوراسیون داخلی هستید باید بگوییم همانطور که قبلا ذکر شد، بتن اکسپوز بهترین انتخاب برای کاهش هزینه ها به صورت قابل توجهی نسبت به سایر مصالح است. پس اصلا نگران هزینه نباشید.

نصب آسان و راحت بتن اکسپوز

ویژگی دیگری که این بتن را از سایر مصالح متمایز می کند نصب آسان است. بنابراین، از آنجایی که نصب بتن اکسپوز آسان است، زمان کمتری برای نصب نیاز است.

استفاده از بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی

تمیزکاری راحت و بی دردسر بتن اکسپوز

خانم ها به تمیزی محیط اطراف خود حساس هستند، بنابراین در و دیوار خانه آنها همیشه تمیز است. اگر این نگرانی را دارید، استفاده از بتن اکسپوز در دکوراسیون داخلی ممکن است برای شما مفید باشد. برای تمیز کردن بتن اکسپوز یک پارچه را بردارید و با کمک مواد شوینده لکه یا گرد و غباری را به راحتی پاک کنید.

 استحکام بالای بتن اکسپوز

بلایای طبیعی می تواند در هر زمان و هر مکان اتفاق بیفتد. برای شما نیز آزاردهنده و نگران کننده است . اما با استحکام بالای بتن اکسپوز در برابر نفوذ آب ، باد ، حرارت جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

در دسترس بودن بتن اکسپوز

 

اگر به دنبال ماده ای هستید که به راحتی و هرجایی در دسترس باشد و هر زمان که بخواهید بتوانید آن را تهیه کنید، بتن اکسپوز همان چیزی است که به دنبال آن هستید.

سبک بودن بتن اکسپوز

وزن سبک بتن اکسپوز از دیگر مزایای استفاده از بتم اکسپوز در دکوراسیون داخلی است . این ویژگی باعث می شود تا فشار کمتری توسط ستون ها تحمل شود و ماندگاری بالاتری پیدا کنند . همچنین در حمل بتن اکسپوز انرژی کمتری صرف شده و به راحتی قابل حمل است . پس مطمئن باشید بتن اکسپوز می تواند انتخاب خوبی برای دکوراسیون داخلی باشد.

عایق بودن در برابر حرارت

اگر ساختمان شما در برابر حرارت عایق باشد در زمان سرما و برای گرم نگه داشتن محیط مشکلی ندارید چرا که بتن اکسپوز عایق حرارتی مناسبی برای این شرایط است . بتن اکسپوز انتخاب مناسبی برای گرم نگه داشتن محیط در در فصول سرد است.

در نهایت پیشنهاد می کنیم برای گرفتن بهترین تصمیم و انتخاب بهینه قبل از شروع انجام دکوراسیون داخلی ساختمان با متخصصان و کارشناسان با تجربه شرکت آشیان نو مشورت کنید و از دیگر خدمات این شرکت در زمینه نصب و اجرای بتن اکسپوز در نمای بیرونی و داخلی و سقف ، پله بتنی و دیوارپوش های سه بعدی و … استفاده نمایید . برای ارتباط با شرکت آشیان نو به وب سایت  https://ashiano.com/ مراجعه کنید .

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.