کد خبر : 200848
تاریخ انتشار : شنبه 18 تیر 1401 - 12:00
دیدگاه‌ها برای از این بازی جدید متاورسی غافل نمانید! بسته هستند

از این بازی جدید متاورسی غافل نمانید!

از این بازی جدید متاورسی غافل نمانید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه بر اساس داده‌های موجود، صنعت بازی‌های سبک میدان نبرد برخط چندنفره یا MOBA، ماهانه بیش از ۳۰۰ میلیون دلار درآمد دارد. انتظار می‌رود که موفقیت این بازی‌ها در وب ۳ هم، بیشتر از این افزایش پیدا کند.یک بازی معروف به نام Fight Of The Ages یا به اختصار FOTA، قرار است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های موجود، صنعت بازی‌های سبک میدان نبرد برخط چندنفره یا MOBA، ماهانه بیش از ۳۰۰ میلیون دلار درآمد دارد. انتظار می‌رود که موفقیت این بازی‌ها در وب ۳ هم، بیشتر از این افزایش پیدا کند.
یک بازی معروف به نام Fight Of The Ages یا به اختصار FOTA، قرار است به این هدف کمک کند. طبق گزارش‌ها، شرکت سنگاپوری Meta DJINN PTE. LTD. که مالک بازی FOTA است، قصد دارد این بازی را به دنیای متاورس بیاورد.
بازی FOTA، یک بازی کسب درآمد یا P2E شامل یک جهان فانتزی با سه دنیای فضای اصلی به نام‌های Green Land، The Earth و Nightmare، با چندین نژاد است که توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) آن، دارای ارزش درون بازی و نیز قابلیت مبادله در بازارهای ثانویه هستند. این توکن‌های NFT، انواع سلاح، زره و پوست، را شامل می‌شود.
بازی FOTA فراتر از بازی‌های معمولی MOBA از یک سازمان DAO برای مکانیسم‌های اقتصادی و حاکمیتی خود استفاده می‌کند. فضا و شخصیت‌های درون این بازی نیز بسیار واقعی به نظر می‌رسند که برای این کار از مایکروسافت مش (MR) کمک گرفته شده است. MR، همچنین به تقویت اقتصاد و فراگیرتر شدن بازی نیز کمک می‌کند. امنیت بازی نیز با یک سیستم ID غیرمتمرکز یا DID تأمین می‌شود.
پاداش‌های این بازی بر اساس توکن FOTA که یک توکن BEP-20 با عرضه کل ۷۰۰ میلیون است، داده می‌شوند.
گفتنی است که نسخه آزمایشی بتای بازی FOTA به‌تازگی و در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۲، همراه با IDO و دومین فروش INO و نیز مکانیسم Hybrid Framing بازی منتشر شده است. علاوه بر مایکروسافت، شرکت Hobbit Ventures نیز از این بازی حمایت می‌کند.

نوشته از این بازی جدید متاورسی غافل نمانید! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.