کد خبر : 201935
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 تیر 1401 - 16:30
دیدگاه‌ها برای ارزش واقعی بیت کوین چقدر است؟ بسته هستند

ارزش واقعی بیت کوین چقدر است؟

ارزش واقعی بیت کوین چقدر است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه اخیرا موضوع اصلی مورد بحث در بازارهای مالی به ویژه ارزهای دیجیتال، رکورد تورم در ایالات متحده بود که به بالاترین سطح خود رسید و منجر به آغاز دور دیگری از فروش دارایی‌ها شد. از این رو، مایکل سیلور، مدیرعامل شرکت هوش تجاری مایکرواستراتژی (MicroStrategy) و یکی از علاقه‌مندان مشهور به

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اخیرا موضوع اصلی مورد بحث در بازارهای مالی به ویژه ارزهای دیجیتال، رکورد تورم در ایالات متحده بود که به بالاترین سطح خود رسید و منجر به آغاز دور دیگری از فروش دارایی‌ها شد. از این رو، مایکل سیلور، مدیرعامل شرکت هوش تجاری مایکرواستراتژی (MicroStrategy) و یکی از علاقه‌مندان مشهور به کریپتو و بیت کوین، بار دیگر دیدگاه خود را در مورد ارزش واقعی بیت کوین بیان کرد.
به گفته سیلور، با توجه به رکورد ۹/۱ درصدی تورم ایالات متحده و کاهش ارزش سایر ارزهای جهانی حتی با سرعت بیشتری در برابر دلار آمریکا، بسیاری از مردم هنوز نمی‌دانند که ۱ بیت کوین چیزی بیش از ۱ بیت کوین نیست و نرخ آن ارتباطی با ارزهای فیات ندارد. سیلور بیان می‌کند که علی‌رغم فشار شدید ارقام و آمار اقتصادهای کلان بر قیمت‌ بیت‌کوین، ارزش واقعی آن ثابت می‌ماند.
این در حالی است که در حال حاضر، زیان تحقق‌نیافته مایکرواستراتژی از ذخایر بیت کوینی خود بیش از یک میلیارد دلار است. آخرین خریدهای بیت کوینی ثبت‌شده برای مایکرواستراتژی، در مجموع ۴۸۰ بیت کوین به ارزش ۱۰ میلیون دلار بوده است.
شاخص تورم و قیمت مصرف کننده (CPI) ایالات متحده در ۱۲ ماه منتهی به ژوئن به ۹/۱ درصد افزایش یافت که بزرگترین افزایش ۱۲ ماهه آن از نوامبر ۱۹۸۱ بوده و در حال حاضر، باعث واکنش شدید و منفی بازارهای مرتبط شده است.

نوشته ارزش واقعی بیت کوین چقدر است؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.