کد خبر : 202980
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 تیر 1401 - 8:30
دیدگاه‌ها برای ارزش دامنه‌های اتریومی به میلیون‌ها دلار رسید! بسته هستند

ارزش دامنه‌های اتریومی به میلیون‌ها دلار رسید!

ارزش دامنه‌های اتریومی به میلیون‌ها دلار رسید!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه روز سه‌شنبه، دامنه Amazon.eth در سرویس نام دامنه اتریوم یا ENS، پیشنهادی با ارزش یک میلیون USDC (یک استیبل کوین متصل به دلار آمریکا) از یک آدرس کیف پول ناشناس در بازار OpenSea دریافت کرد. اما این پیشنهاد خرید میلیونی، بدون پاسخ ماند و منجر به معامله نشد. این در

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

روز سه‌شنبه، دامنه Amazon.eth در سرویس نام دامنه اتریوم یا ENS، پیشنهادی با ارزش یک میلیون USDC (یک استیبل کوین متصل به دلار آمریکا) از یک آدرس کیف پول ناشناس در بازار OpenSea دریافت کرد. اما این پیشنهاد خرید میلیونی، بدون پاسخ ماند و منجر به معامله نشد. این در حالی است که آخرین فروش این دامنه، پنج ماه پیش به قیمت ۳۳ اتر (در آن زمان حدود ۱۰۰ هزار دلار) انجام شده بود.
هنوز مشخص نشده است که آیا مالک از این پیشنهاد مطلع نشده یا آن را نپذیرفته و یا با خریدار در حال مذاکره‌های بیشتر است. این دامنه که توسط ENS تائید شده است، متعلق به کاربری ناشناس در Opensea با نام 4761BF است.
سرویس ENS یک پروتکل نام‌گذاری بلاکچینی است که به کاربران امکان خرید و ثبت دامنه‌ی .ETH را می‌دهد. بسیاری تلاش می‌کنند که دامنه‌هایی را به نام کمپانی‌های بزرگ، به قیمت پایین خریداری و ثبت کنند و سپس به مبالغ هنگفتی به خود این مؤسسات بفروشند.
از زمان آغاز به کار این سامانه در سال ۲۰۱۷، بیش از ۱.۶۷ میلیون دامنه در آن به ثبت رسیده و تا به امروز، شاهد ۷۱.۵ میلیون دلار حجم تراکنش تجمعی در Opensea بوده است.

نوشته ارزش دامنه‌های اتریومی به میلیون‌ها دلار رسید! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.