کد خبر : 216107
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 اسفند 1402 - 8:00
دیدگاه‌ها برای ادامه جنون میم کوین‌ها و سود میلیونی معامله‌گران در این بازار! بسته هستند

ادامه جنون میم کوین‌ها و سود میلیونی معامله‌گران در این بازار!

ادامه جنون میم کوین‌ها و سود میلیونی معامله‌گران در این بازار!

زمان مطالعه: 2 دقیقه طی ۲۴ ساعت گذشته، چندین میم‌کوین، از جمله شیبا اینو و فلوکی اینو، رشد قیمتی قابل‌توجهی را تجربه کرده‌اند. این عملکرد قیمت میم‌کوین‌ها موجب ایجاد سود‌های کلانی برای بسیاری از سرمایه‌گذاران شده و توجهات را به بازار میم‌کوین‌ها جلب کرده است. افزایش قیمت میم‌کوین‌ها قیمت شیبا (SHIB) روز گذشته ۶۹ درصد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طی ۲۴ ساعت گذشته، چندین میم‌کوین، از جمله شیبا اینو و فلوکی اینو، رشد قیمتی قابل‌توجهی را تجربه کرده‌اند. این عملکرد قیمت میم‌کوین‌ها موجب ایجاد سود‌های کلانی برای بسیاری از سرمایه‌گذاران شده و توجهات را به بازار میم‌کوین‌ها جلب کرده است.

افزایش قیمت میم‌کوین‌ها

قیمت شیبا (SHIB) روز گذشته ۶۹ درصد افزایش یافت. همچنین، قیمت این توکن طی هفته گذشته، بیش از ۱۲۸ درصد رشد کرده است.

پلتفرم تحلیلی سنتیمنت (Santiment) در این مورد نوشت:

پس از رشد قیمت دوج‌کوین (DOGE)، بانک (BONK)، فلوکی (FLOKI)، و پپه (PEPE)، شیبا آخرین میم‌کوینی است که با نزدیک شدن به آخر هفته، رشد قیمت را تجربه می‌کند.

این رشد قابل توجه بسیاری از دارندگان را وسوسه کرده‌ است تا سود به وجود آمده را نقد کنند. این موضوع منجر به فروش دارایی توسط برخی دارندگان شده است.

طبق گزارش‌ها، اخیراً یک نهنگ شیبا پس از واریز ۳۶۵.۳۶ میلیارد توکن SHIB به بایننس و فروش آن، بیش از ۲.۵ میلیون دلار سود به دست آورد. طبق داده‌های پلتفرم اطلاعاتی لوک‌آن‌چین (Lookonchain)، وی این توکن‌ها را بین ۱۷ نوامبر تا ۲۷ دسامبر ۲۰۲۳، زمانی که ارزش آن‌ها به ۳.۲۴ میلیون دلار می‌رسید، از صرافی بایننس برداشت کرده بود.

همانطور که گفته شد، طی هفته گذشته، برخی از میم‌کوین‌های دیگر نیز رشد قابل‌توجهی را تجربه کرده‌اند. به عنوان مثال، قیمت سگ کلاهدار (WIF) سولانا در ۲۴ ساعت گذشته ۳۲ درصد و طی هفته گذشته، ۳۱۹ درصد افزایش یافته است. این عملکرد استثنایی موجب ایجاد سود‌های قابل‌توجهی برای سرمایه‌گذاران اولیه و سایر سرمایه‌گذاران این توکن شده است.

پلتفرم لوک‌آن‌چین همچنین گزارش داد که یک نهنگ پس از خرید ۶۷۳۳۹۴ توکن WIF به ارزش ۹۱۸ هزار دلار، تقریباً ۱.۳۵ میلیون دلار سود تحقق‌نیافته به دست آورده است. این نهنگ در مجموع ۲.۸۲ میلیون توکن WIF با قیمت متوسط ۰.۷۱ دلار، در اختیار دارد.

به طور مشابه، قیمت میم‌کوین بانک روز گذشته ۱۱ درصد و طی هفته بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته است. ارزش بازار این میم‌کوین نیز به ۱.۶۵ میلیارد دلار رسیده است. در همین حال، دوج‌کوین طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۶.۷ درصد و در هفته گذشته حدود ۶۶ درصد رشد قیمت را تجربه کرده است. همچنین، قیمت پپه طی یک هفته گذشته، رشد چشمگیر ۲۵۰ درصدی را ثبت کرده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته ادامه جنون میم کوین‌ها و سود میلیونی معامله‌گران در این بازار! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.