کد خبر : 28722
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 مرداد 1399 - 12:39

احتمال عرضه پتروشیمی بندر امام در بورس

احتمال عرضه پتروشیمی بندر امام در بورس

احتمال عرضه پتروشیمی بندر امام در بورس سلمان خادم المله مدیرعامل تامین سرمایه امین در نشست خبری عرضه اولیه سهام “امین” افزود: بر اساس اطلاعیه سازمان بورس تعداد یک میلیارد و ۵۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت “تامین سرمایه امین” به عنوان پانصد و چهل و پنجمین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد “امین” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه شد.
خادم المله افزود : ۲۵ درصد سهام شرکت برای عرضه به عموم مورد تصویب هیات پذیرش بورس قرار گرفت که در مرحله نخست ۱۵ درصد و در مرحله دوم ۱۰ درصد سهام این شرکت عرضه خواهد شد.
مدیر عامل تامین سرمایه امین اضافه کرد: تعداد ۸۴۰ میلیون سهم از کل سهام قابل معامله در فرآیند کشف قیمت برای عرضه به عموم و تعداد ۲۱۰ میلیون سهم” امین” پس از کشف قیمت و اتمام عرضه اولیه به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.
خادم المله با اشاره به اینکه تامین سرمایه امین بالاترین سهم انتشار اوراق را در سال‌های طولانی داشته، گفت : سهم پروژه‌های بزرگ ملی از جمله بورسی کردن شرکت‌های مشمول ا..

احتمال عرضه پتروشیمی بندر امام در بورس

سلمان خادم المله مدیرعامل تامین سرمایه امین در نشست خبری عرضه اولیه سهام "امین" افزود: بر اساس اطلاعیه سازمان بورس تعداد یک میلیارد و ۵۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت “تامین سرمایه امین” به عنوان پانصد و چهل و پنجمین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد “امین” به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه شد.

خادم المله افزود : ۲۵ درصد سهام شرکت برای عرضه به عموم مورد تصویب هیات پذیرش بورس قرار گرفت که در مرحله نخست ۱۵ درصد و در مرحله دوم ۱۰ درصد سهام این شرکت عرضه خواهد شد.

مدیر عامل تامین سرمایه امین اضافه کرد: تعداد ۸۴۰ میلیون سهم از کل سهام قابل معامله در فرآیند کشف قیمت برای عرضه به عموم و تعداد ۲۱۰ میلیون سهم" امین" پس از کشف قیمت و اتمام عرضه اولیه به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.

خادم المله با اشاره به اینکه تامین سرمایه امین بالاترین سهم انتشار اوراق را در سال‌های طولانی داشته، گفت : سهم پروژه‌های بزرگ ملی از جمله بورسی کردن شرکت‌های مشمول اصل ۴۴، عرضه شستا و ‌بزرگترین تامین مالی‌های کشور توسط «امین» به اجرا درآمدند، همچنین ‌عرضه‌های اولیه شرکت‌های بزرگ توسط تامین سرمایه امین در ماه های آتی ارایه خواهد شد.

به گفته مدیر عامل تامین سرمایه امین، انتشار اوراق مختلف برای مجموعه‌های بزرگ دولتی و خصوصی در دست اقدام است که پس از قطعی شدن مذاکرات و عقد قراردادهای لازمه اطلاع رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تامین سرمایه امین اکنون ۶ صندوق سرمایه‌گذاری دارد که حدود هشت هزار میلیارد تومان تحت مدیریت صندوق‌های این مجموعه است، افزود: مجموع دارایی تحت مدیریت صندوق‌ها تا پایان سال به ۱۵ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

مدیر عامل تامین سرمایه امین در ارتباط با صندوق‌های این شرکت نیز گفت: سه صندوق ‌جدید در چند ماه آینده در تامین سرمایه امین راه اندازی می‌شود که یک صندوق آن تا کنون در بازار سرمایه نبوده و به عنوان نهاد مالی جدید در بازار سرمایه عرضه خواهد شد.

منبع : ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.