کد خبر : 209117
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 آذر 1401 - 22:00
دیدگاه‌ها برای اجاره خودرو با راننده از شرکت بانی رنت بسته هستند

اجاره خودرو با راننده از شرکت بانی رنت

اجاره خودرو با راننده از شرکت بانی رنت

مراکز متعددی امروزه در دنیا هستند که به صورت حرفه ای در زمینه اجاره خودرو فعالیت میکنند، این مراکز ماشین ها را با راننده و بدون راننده اجاره میدهند، افرادی که ماشین ها را اجاره میکنند اگر با محیط اطراف آشنایی نداشته باشند مانند توریست ها همواره ماشین با راننده اجاره میکنند که هم در

مراکز متعددی امروزه در دنیا هستند که به صورت حرفه ای در زمینه اجاره خودرو فعالیت میکنند، این مراکز ماشین ها را با راننده و بدون راننده اجاره میدهند، افرادی که ماشین ها را اجاره میکنند اگر با محیط اطراف آشنایی نداشته باشند مانند توریست ها همواره ماشین با راننده اجاره میکنند که هم در طول سفر دچار خستگی نشوند و هم به راحتی مسیر را طی کنند. قابل ذکر است که برخی پرسیده اند که چرا افراد از ماشین های با راننده استفاده میکنند، در جواب آنها باید بگوییم که کرایه ماشین با راننده از خسته شدن شما هنگام سفر جلوگیری میکند و همچنین باعث میشود تا شما مسیر ها را به درستی طی کنید زیرا راننده های مذکور به خوبی با مسیر ها آشنایی دارند و آنها را طی میکنند.

اجاره ماشین همواره در بازار ها با نام رنت خودرو هم شناخته میشود، شرکت ها با قرار دادن راننده های ماهر و با تجربه بر روی اتومبیل ها همواره سفر را برای افراد آسان تر کرده اند، شما با کمک راننده ها میتوانید به هر مکانی سفر کنید بدون این که نیاز باشد شما ماشین را حرکت دهید، این شیوه رنت ماشین برای توریست ها و مدیرانی که برای کار به مناطق دیگر سفر میکنند گزینه مناسبی میباشد.

شرایط و مقررات اجاره خودرو با راننده‌

اصولا برای اجاره خودرو می بایست یک سری از شرایط را داشته باشید و به یک سری از مقررات هم عمل کنید تا شرکت های اجاره خودرو به شما ماشین اجاره بدهند. و هرچند این شرایط مقررات برای اجاره خودرو بدون راننده بیشتر است، برای اجاره خودرو با راننده سهل و آسان است. همین آسان بودن اجاره خودرو با راننده‌ باعث شده تا بسیاری از افراد از این شیوه اجاره خودرو استفاده کنند. اما با اینحال شرایط و مقررات اجاره خودرو با راننده‌ چیست؟ در پاسخ باید گفت که شما در اجاره خودرو با راننده‌ نه نیازی به گواهینامه و نه نیازی به ارائه چک ضمانت دارید. بلکه صرفا امضای قرارداد اجاره و هزینه اجاره را پرداخت می کنید.

اجاره خودرو با راننده از شرکت بانی رنت2

منتها باید این نکته را هم یادآوری کنیم که اجاره خودرو با راننده، هزینه اجاره بیشتری به نسبت اجاره خودروی بدون راننده دارد. چون علاوه بر خودرو، یک راننده نیز در اختیار شما خواهد بود. لذا افرادی که شرایط و مقررات اجاره خودرو بدون راننده اعم از داشتن گواهینامه، چک ضمانت و مبلغ ودیعه و… را ندارند، می توانند از اجاره خودرو با راننده‌ استفاده کنند.  گروه بانی رنت یکی از بهترین شرکت ها با راحت ترین شرایط و مدارک اجاره خودرو است. بخش دیگری از معافیت هایی که شما در شرایط و مقررات اجاره خودرو با راننده‌ در مقایسه با اجاره خودرو بدون راننده با آن مواجه خواهید بود این است که دیگر استرس آسیب رسیدن به ماشین و پرداخت خسارت را ندارید، چون راننده شما نیستید.

ویژگی های اجاره خودرو با راننده

  • استفاده خوب از زمان سفر بدون اینکه پشت فرمان باشید. لذا فرد این فرصت را پیدا مي کند که کارهای تجاری اعم از مکالمه تلفنی، مطالعه اسناد، آماده شدن برای جلسات کاری و… را انجام دهد. این مورد به ویژه در سفرهای کاری بسیار مهم است.
  • باعث کاهش هزینه های زمانی می شود. چراکه راننده‌ معمولا به محل یا منطقه سفر آشنا هست و بهترین راه های سفر، راه های دور زدن ترافیک و… را بلد است.
  • مسئولیتی در قبال ایمنی خودروی اجاره ای با راننده ندارید. تعهدات اعم از ایمنی و نگهداری به عهده راننده می باشد.
  • نیازی به مدارکی اعم از گواهینامه رانندگی یا چک و سفته ضمانت و همینطور ودیعه زیاد ندارید.
  • می توانید هر نوع خودرویی با توجه به سطح و کار مورد نیاز خود انتخاب کنید. مثلا برای یک اردوی چند نفره یک ون انتخاب کنید یا برای تشریفات از ماشین های لوکس خارجی یا لیموزین انتخاب نمایید.
  • راننده در اجاره خودرو با راننده، آموزش های لازم را دیده است و با تشریفات آشنا است.
  • دیگر خستگی و استرس رانندگی را نخواهید داشت و صرفا به کار و برنامه خود می‌پردازید.
  • امکان اجاره خودرو با راننده‌ با تعداد بالا از یک برند و از یک رنگ وجود دارد.

اجاره ماشین لوکس با راننده برای جلسات اداری:

 

مراکزی که در زمینه اجاره ماشین فعالیت میکنند همواره ماشین های متعددی دارند تا افراد بتوانند متناسب با سلیقه و نیاز خود آن را انتخاب کرده و تهیه نمایند، مثلا افرادی که برای جلسات مهم به شهر های دیگر سفر میکنند همواره اجاره خودرو های لوکس و به روز را ترجیح میدهند تا بهتر دیده شوند، اجاره ماشین لوکس با راننده برای جلسات اداری برای افراد بالا مقام بسیار کاربردی است زیرا آنها دیگر نیازی به اتومبیلّ خود و رانندگی ندارند و به کمک راننده ماشین به محل کار خود میروند. اجاره این اتومبیل ها سابقه مدارکی محکم و معتبر دارد تا مجموعه با اطمینان کامل اتومبیل را در اختیار شما قرار بدهد.

برای اجاره ماشین های لوکس باید ضمانت نامه بیشتری را در اختیار مرکز اجاره ماشین قرار داد و سپس ماشین را به همراه راننده دریافت کرد و پس از اتمام فعالیت و تحویل ماشین مدارک و چک یا سفته خود را دریافت نمود. لازم به ذکر است که در جلسات اداری عموما افراد بزرگ فعالیت و حضور دارند به همین دلیل افرادی که از شهر های دیگر وارد شهر مورد نظر میشوند ماشین لوکس با راننده اجاره میکنند تا بتوانند مانند سایر افراد حاضر در جلسه دیده شوند. بسته به نوع خودرو انتخابی شما و همچنین مدت زمانی که به آن نیاز دارید هزینه ای بابت اجاره تعیین میشود که باید آن را روزانه پرداخت کنید. هزینه اجاره این ماشین براساس مدل اتومبیل مشخص میشود و در قرار داد شما ثبت میگردد.

اجاره ماشین با راننده برای کارهای روزمره:

برخی افراد ممکن است دچار خرابی اتومبیل شده باشند و یا به شهری وارد شده باشند که برای انجام فعالیت های روزمره خود به ماشین نیاز داشته باشند که در این صورت به اجاره اتومبیل روی می آورند، اصولا افراد برای سهولت در انجام کار های خود خودرو را با راننده اجاره می کنند تا دچار مشکل نشوند و بتوانند فعالیت خود را به خوبی و به راحتی انجام بدهند. قابل ذکر است که اجاره ماشین با راننده برای کار های روزمره خود دارای قراردادی متفاوت میباشد که در این قرار داد اساسا مدل ماشین و مدت زمان اجاره و از همه مهمتر قوانین و هزینه اجاره ثبت شده است و شما موظف هستید تا در زمان تعیین شده هزینه اجاره را بپردازید.

اجاره خودرو با راننده از شرکت بانی رنت3

موسسه هایی که در زمینه اجاره خودرو ها فعالیت میکنند با قرار دادن راننده های ماهر بر روی اتومبیل ها در تلاش هستند تا نیاز افراد را به خوبی پوشش بدهند، مسلما راننده ها با جاده های موجود در شهر آشنایی بیشتری دارند به همین دلیل می توان با اطمینان به آنها به مناطق مورد نیاز سفر کرد و فعالیت روزمره خود را به خوبی انجام داد. وجود راننده بر روی اتومبیل ها جزء بهترین خدمات این مجموعه به شمار می رود زیرا دیگر به رانندگی افراد و خسته شدن آنها نیازی نیست. برای کار های روزمره میتوان به صورت روزانه ماشین اجاره کرد که در این صورت اگر روزی نیاز به اتومبیل نداشتید هزینه ای پرداخت نمی کنید.

اجاره ماشین با راننده برای مسافرت های بین شهری:

اجاره خودرو با راننده برای مسافرت های بین شهری هم کاربرد دارد، شما میتوانید برای مسافرت های داخلی خود هم از این اتومبیل ها استفاده کنید مثلا افرادی که برای کار باید هر هفته و هر روزه در سفر های بین شهری باشند باید از اجاره ماشین با راننده استفاده کنند تا خسته نشوند و بتوانند بدون هیچ گونه مشکلی به راحتی کار های خود را انجام بدهند، البته ناگفته نماند که توریست ها نیز برای رفتن به تمام شهر ها میتوانند اجاره ماشین با راننده کنند، این راننده ها تمام مسیر ها را میدانند و مهارت خاصی در رانندگی دارند و مسافران خسته نمی شوند.

در مسافرت های بین شهری همواره باید مسافت طولانی را برای ورود به هر شهر طی کرد از این رو میتوان از رنت خودرو با راننده استفاده کرد که مزیت های فراوانی را به همراه خود دارد. البته بسیاری از افرادی که علاقه مند به کرایه اتومبیل با راننده هستند، آشنایی کافی را با شهر مقصد ندارند و ترجیح میدهند که به جای صرف وقت خود در ترافیک و پیدا کردن مسیرها، اقدام به اجاره ماشین با راننده نمایند و با خیال راحت سفر مورد نظر خود را شکل دهند، این ماشین های قابل اجاره مدل های مختلفی دارند و شما می توانید متناسب با سلیقه و بودجه و محیط مورد نظر خود اتومبیل را انتخاب کرده و قراردادی را امضا میکنید که در آن هزینه اجاره اتومبیل شما ثبت شده است و شما باید روزانه مبلغ تعیین شده را پرداخت کنید و به سفر خود ادامه بدهید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.