کد خبر : 209013
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آذر 1401 - 20:47
دیدگاه‌ها برای اجاره بیلبورد بسته هستند

اجاره بیلبورد

اجاره بیلبورد

یکی از موثرترین و مهم ترین تبلیغات محیطی و اجاره بیلبورد است که در مقایسه با سایر ابزارهای تبلیغات محیطی قدیمی ترین است. ارزش این رسانه از دستیابی به مخاطبان گسترده ای ناشی می شود که معمولاً در مکان هایی با بیشترین بازدید و تردد قرار دارند.مرکز تبلیغاتی ترمینال تبلیغات دارای بیش از هفت هزار

یکی از موثرترین و مهم ترین تبلیغات محیطی و اجاره بیلبورد است که در مقایسه با سایر ابزارهای تبلیغات محیطی قدیمی ترین است. ارزش این رسانه از دستیابی به مخاطبان گسترده ای ناشی می شود که معمولاً در مکان هایی با بیشترین بازدید و تردد قرار دارند.مرکز تبلیغاتی ترمینال تبلیغات دارای بیش از هفت هزار متر مربع فضای تبلیغاتی محیطی به ویژه بیلبوردهای تبلیغاتی است. استراتژیک ترین در منطقه شهر تهران و سایر شهرهای ایران مخاطبان زیادی دارند. این رسانه یکی از بهترین ابزارها برای ارائه محصول و برندسازی است.

تبلیغات محیطی

تبلیغات محیطی شامل بیلبوردها، تابلوهای چمن، استند، تلویزیون شهری، CLB، تبلیغات روگذر و مبلمان شهری و غیره می باشد. بیلبوردها مهمترین ابزار تبلیغات محیطی هستند. تبلیغات محیطی تصویری است که در زمان مناسب و در بهترین مکان در برابر مخاطبان ارائه می شود و تاثیری انکارناپذیر در ذهن مخاطب می گذارد. تبلیغات محیطی اغلب اولین پیامی است که مشتری بالقوه از یک محصول دریافت می کند و این تبلیغات خواه ناخواه در تیررس بینندگان قرار می گیرند و به همین دلیل نسبت به سایر انواع تبلیغات برتری دارند.

اجاره بیلبورد

هنگام بحث تبلیغات، پس از طراحی استراتژی برند، شعار، پیام، نوع تبلیغ و … برای کسانی که جاه طلبی بالایی دارند، استراتژی اصلی یافتن مکان تبلیغاتی مناسب است که بتواند یک محصول یا خدمات را معرفی کند یا آگاهی را در مورد آن افزایش دهد. زیرا اگر هزینه تبلیغات زیاد باشد اما بستر نمایش مناسبی وجود نداشته باشد موثر نخواهد بود. بیلبوردها به دلیل اندازه بزرگ و موقعیت استراتژیک خود می توانند مخاطبان زیادی را جذب کنند.

برای اینکه تبلیغات بیلبورد یک برند به اثر مطلوب برسد، بهتر است برنامه توسعه یافته را با استفاده از متخصصان و مشاوران صنعت برنامه ریزی و مدیریت کنید. این کارشناسان با بررسی برندها، مخاطبان و در نظر گرفتن بودجه، کارایی و موفقیت، تعداد، مکان و اندازه بیلبوردهای تبلیغاتی محیطی هر برند و همچنین دفعات و زمان تبلیغات هر بیلبورد را تعیین می کنند.

تبلیغات روی بیلبوردها بسیار حساس هستند زیرا بینندگان در عرض چند ثانیه آنها را می بینند و از آنها عبور می کنند، بنابراین نام تجاری، پیام و تصاویر این تبلیغات باید واضح، ساده، با حداقل جزئیات و دارای تصاویر و رنگ موثر باشد. توانایی برقراری سریع پیام های کلیدی برای به جا گذاشتن تأثیر ماندگار در مخاطب. به همین منظور فعالیت های دپارتمان تبلیغات محیطی معمولا با کمک و همکاری متخصصان گرافیک، هنری و خلاق انجام می شود تا شرایط لازم برای یک بیلبورد موفق و موثر فراهم شود.

افزایش آگاهی مخاطب از محصول با اجاره بیلبورد تبلیغاتی

استفاده از هر روش تبلیغات محیطی می تواند باعث معرفی برند، توسعه محصول، افزایش آگاهی مخاطب از محصول و در عین حال افزایش تاثیر سایر روش های تبلیغاتی شود. آژانس تبلیغاتی تمام خدمات مت، ضمن داشتن توانایی ارائه تمامی این ابزارها و کارشناسان با تجربه در این زمینه، می تواند به عنوان بهترین مشاور و مجری تبلیغات محیطی با توجه به مخاطبان هدف تبلیغات و اهداف بازاریابی بهترین پیشنهاد را ارائه و تضمین کند. هر برند موفقیت یک برند در تبلیغات محیطی دستیابی به اثر کامل است.

به طور کلی، در سیستم گذشته، هنر بیلبورد مانند سایر هنرها واقعاً نمی‌توانست در جهت ساخت اجتماعی و فرهنگی و بالا بردن سطح آگاهی مردم باشد. زیرا بسیاری از تقاضاهایی که بیلبورد باید به آن پاسخ می داد، تقاضای ناشی از گسترش مصرف گرایی اقتصادی و فرهنگی بود. این امر از یک سو به تأثیر هنر بیلبورد در غرب ایران در شکل و محتوا کمک کرد و از سوی دیگر ذهن و سلیقه مردم را منحرف کرد. با این وجود، در چند سال گذشته با نمونه هایی از هنر بیلبورد ایرانی مواجه شده ایم. این نمونه ها اغلب در زمینه بیلبوردهای فرهنگی مربوط به فیلم ها، نمایش ها، کتاب ها و … قرار می گیرند.

موفقیت هنری این بیلبوردها بیشتر به دلیل توانایی بهتر هنرمند بیلبورد در بیان افکار، سلیقه و مهارت های خود بدون توجه به ایده هایی است که به مشتری تحمیل می شود. در دوران انقلاب اسلامی و پس از آن، بیلبوردها به یکباره محدودیت های قبلی را شکستند و در ابعاد بی سابقه ای در جامعه ظاهر شدند. در سال‌های گذشته در مناسبت‌های مختلف، دیوارهای شهر با بیلبوردهای مختلف پوشانده شده است که پیام‌های مذهبی، سیاسی و فرهنگی را منتشر می‌کند. ماهیت محبوبیت بیلبورد البته مستقل از توسعه هنری آن است. به همین دلیل است که در بین بیلبوردهای بی شمار امروزی، نمونه های ارزشمند هنری کم و کم باقی مانده اند. سازندگان این بیلبوردها به طور ماهرانه ای از دستاوردهای فنی و هنری چند سال گذشته برای بیان محتوای جامعه امروزی استفاده کردند.

ویژگی های یک بیلبورد مناسب: از آنجایی که فاصله کشورها نزدیکتر می شود، توسعه ارتباطات سریعتر و سریعتر می شود و تداوم و تازگی اطلاعات بیشتر و بیشتر می شود.

اجاره بیلبورد

برای ساخت بیلبورد گرافیکی به سه نکته توجه کنید:

 

سرعت انتقال پیام

کیفیت ارسال پیام

هویت فرهنگی و ملی و انسانی در محو اطلاعات

امروزه بشر به دنبال زبانی بین المللی برای ارتباط بین مردم است. این ویژگی ها اگر با ابزارهای گرافیکی مناسب مورد بهره برداری قرار گیرند، می توانند نتایج مثبت و درخشانی داشته باشند. بیلبورد یکی از هنرهای تجسمی است. به همین ترتیب یکی از مسائل گرافیکی که هنر بیلبورد باید به آن توجه کند، درک صحیح افراد بی سواد یا کم سواد است و در طراحی باید به این موضوع توجه شود.

یا جذاب باشد و با روانشناسی موضوع تطبیق داده شود، تأثیرات روانی رنگ و متن به درستی رعایت شود. در واقع می توان گفت که بیلبورد یا پوستر یا پلاکارد یک تصویر مفهومی است. امروزه بیلبوردهای مصور با استفاده از حروف اول طراحی، طراحی و عکاسی به عنوان نمونه های کامل و سطح بالا از هنر گرافیک مدرن شناخته می شوند. می توان گفت که هنر بیلبوردسازی شاخه ای از هنرهای گرافیکی است اما به سایر رشته های هنرهای تجسمی نیز مرتبط است.

این بیلبوردها به تنهایی می توانند نیازهای فردی شما را برطرف کنند و از اتلاف وقت شما جلوگیری کنند. میدان دید و زاویه بیلبوردی که در آن نصب می شود باید متناسب با زاویه دید و حرکت فرد باشد و همچنین باید توجه داشت که در محلی که این بیلبوردها نصب می شوند در صورت عدم تناسب باید آنها را انتخاب کرد. بسته به عامل زیر کمتر آشکار خواهد بود. ایناهاش:

آیا متن یا تصویر در یک جهت زاویه واضحی دارد؟

آیا متن یا تصویر فراتر از خط دید معمولی است؟

آیا فاصله بین افراد و بیلبوردها مناسب است؟

اگر بیلبورد در جایی قرار دارد که رانندگان یا افرادی که در پیاده رو هستند قابل مشاهده باشد. مهمترین عامل در طراحی بیلبورد این است که بیننده در یک نگاه موضوع را بفهمد، مثلاً اگر در مورد نمایشگاه کتاب است باید سریع اطلاعات را دریافت کند و در ذهن داشته باشد. نکته مهم این است که قبل از طراحی بیلبورد باید بدانیم رنگ متن و عکس های بیلبورد باید چه رنگی باشد، در هنگام طراحی باید ویژگی های آن تم را در نظر بگیریم و با توجه به نوع تم طراحی کنیم. برای ساخت طرح طراحی بیلبورد، طراح ابتدا باید بداند که بیلبورد می خواهد چه کاری انجام دهد و سپس ایده های خود را روی کاغذ بنویسد. هر چقدر هم که ایده ساده و اساسی باشد، طراح را در اجرای نهایی راهنمایی می کند. موضوعاتی که می خواهید طراحی کنید باید گرفته شوند. مثلاً در بیلبوردهای نمایشگاه کتاب چه نوع عکس هایی (در صورت استفاده از عکس) استفاده شود، چه فونت ها و دست خطی نوشته شود و …. استفاده کنید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.