کد خبر : 217451
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 7:19
دیدگاه‌ها برای اتریوم موفق در جلب اعتماد هولدرها! قیمت ETH به بالای ۳۵۰۰ دلار برمی‌گردد؟ بسته هستند

اتریوم موفق در جلب اعتماد هولدرها! قیمت ETH به بالای ۳۵۰۰ دلار برمی‌گردد؟

اتریوم موفق در جلب اعتماد هولدرها! قیمت ETH به بالای ۳۵۰۰ دلار برمی‌گردد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه در روزهای اخیر و به دنبال تکمیل هاوینگ چهارم بیت کوین (BTC)، قیمت اتریوم (ETH) توانسته بالاتر از سطح روانی ۳ هزار دلار باقی بماند. اکنون و با افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران، بزرگ‌ترین آلت‌کوین بازار می‌تواند رالی بهبود خود را از سر بگیرد.یکی از نشانه‌هایی که به بهبود بیشتر اتریوم اشاره دارد،

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در روزهای اخیر و به دنبال تکمیل هاوینگ چهارم بیت کوین (BTC)، قیمت اتریوم (ETH) توانسته بالاتر از سطح روانی ۳ هزار دلار باقی بماند. اکنون و با افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران، بزرگ‌ترین آلت‌کوین بازار می‌تواند رالی بهبود خود را از سر بگیرد.
یکی از نشانه‌هایی که به بهبود بیشتر اتریوم اشاره دارد، سرمایه‌گذارانی هستند که به جای فروش، استراتژی هودل (HODL) را انتخاب کرده‌اند. این امر در کاهش ناگهانی سپرده‌های فعال در شبکه، مشهود است. در اغلب موارد، سپرده‌های فعال نشان‌دهنده قصد سرمایه‌گذاران برای فروش دارایی‌های خود جهت کسب سود یا جبران زیان است.

در حال حاضر، سپرده‌های اتریوم در پایین ترین سطح هفت ماهه خود قرار دارد که نشانه خوبی برای این آلت‌کوین است. در واقع، این بدان معنا است که اتریوم در برابر اصلاحات ناشی از فروش آسیب‌پذیر نخواهد بود.
این تغییر در بین سرمایه‌گذاران میان‌مدت نیز مشاهده می‌شود. به عبارتی، آدرس‌هایی که دارایی‌های خود را برای یک تا سه ماه نگهداری می‌کنند، ۶۳۸ هزار ETH به ارزش بیش از ۲ میلیارد دلار را به ذخایر خود اضافه کرده‌اند و به دلیل پیش‌بینی رشد بیشتر اتریوم، فعلاً قصد فروش ندارند.
این احساسات صعودی می‌توانند به اتریوم کمک کنند تا دوباره به بالای ۳،۵۰۰ دلار برگردد. در زمان نگارش این خبر، اتریوم در محدوده ۳،۲۰۰ دلار معامله می‌شود که نزدیک به مقاومت سطح ۵۰ درصد فیبوناچی اصلاحی در ۳،۳۷۶ دلار است. اگر اتریوم با حمایت سرمایه‌گذاران بتواند این مقاومت را پشت سر بگذارد، رالی خود را ادامه خواهد داد و در نهایت، مقاومت ۳،۵۸۲ دلار را به چالش خواهد کشید.
در مقابل، اگر اتریوم در شکستن مقاومت فیبوناچی ۵۰ درصد موفق عمل نکند، احتمال نزول آن به محدوده ۳،۰۹۳ دلار و حتی به زیر ۳ هزار دلار وجود دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته اتریوم موفق در جلب اعتماد هولدرها! قیمت ETH به بالای ۳۵۰۰ دلار برمی‌گردد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.