کد خبر : 198655
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 تیر 1401 - 9:30
دیدگاه‌ها برای اتریوم در سکوی پرتاب قرار گرفت! بسته هستند

اتریوم در سکوی پرتاب قرار گرفت!

اتریوم در سکوی پرتاب قرار گرفت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه طولانی‌ترین دوره کندل‌های هفتگی قرمز اتریوم خاتمه یافت. پس از یک دوره پرفراز و نشیب ۱۱ هفته‌ای، اتریوم سرانجام توانست یک کندل هفتگی را به رنگ سبز ببندد.به جرات می‌توان گفت که چند ماه گذشته، چالش‌برانگیزترین دوره برای دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان از نظر ارزش کل بازار بوده است. با

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طولانی‌ترین دوره کندل‌های هفتگی قرمز اتریوم خاتمه یافت. پس از یک دوره پرفراز و نشیب ۱۱ هفته‌ای، اتریوم سرانجام توانست یک کندل هفتگی را به رنگ سبز ببندد.
به جرات می‌توان گفت که چند ماه گذشته، چالش‌برانگیزترین دوره برای دومین ارز دیجیتال بزرگ جهان از نظر ارزش کل بازار بوده است. با این حال، برای اولین بار پس از ۱۱ هفته، کندل هفتگی اتریوم به رنگ سبز بسته شد. قیمت این ارز دیجیتال در پلتفرم بایننس، هفته گذشته تا ۱،۲۸۰ دلار اوج گرفت و البته، با کاهشی مجدد به محدوده قیمتی ۱،۱۹۵ دلار بازگشت.
لازم به ذکر است که این ارز دیجیتال از زمان سقوط به پایین‌ترین سطح خود در ۱۸ ژوئن، یعنی زمانی که به ۸۸۰ دلار سقوط کرد، حدود ۴۰ درصد رشد قیمت داشته اشت. با این حال، هنوز حدود ۷۵ درصد پایین‌تر از بالاترین حد خود است و این ارز دیجیتال مسیر طولانی‌ای را در پیش‌رو دارد.
دلایل مختلفی برای کاهش ارزش اتریوم وجود دارد. به عنوان مثال، شبکه سلسیوس (Celsius Network)، یکی از بزرگترین وام‌دهندگان و مهره‌های اصلی این صنعت، در حال حاضر به دلیل قفل کردن وجوه کاربران خود برای دو هفته، با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. همچنین به نظر می‌رسد این پلتفرم که هولدر عظیم اتریوم و سهامدار بزرگ پلتفرم لیدو (Lido) است، بخش قابل‌توجهی از موقعیت‌های معاملاتی خود را لیکویید کرده است.

نوشته اتریوم در سکوی پرتاب قرار گرفت! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.