کد خبر : 208711
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 آبان 1401 - 16:16
دیدگاه‌ها برای آینده ارز دیجیتال استپن چگونه است؟ بسته هستند

آینده ارز دیجیتال استپن چگونه است؟

آینده ارز دیجیتال استپن چگونه است؟

محبوبیت STEPN در حال افزایش است؛ حتی با وجود حمله سایبری در ژوئن ۲۰۲۲! هر ماه دو تا سه میلیون کاربر در این برنامه فعال هستند که برای چنین پروژه جوان NFT رقم قابل‌احترامی است. این شرکت همچنین در نوامبر سال گذشته ۵ میلیون دلار سرمایه از Sequoia Capital جذب کرد و در آوریل امسال

محبوبیت STEPN در حال افزایش است؛ حتی با وجود حمله سایبری در ژوئن ۲۰۲۲! هر ماه دو تا سه میلیون کاربر در این برنامه فعال هستند که برای چنین پروژه جوان NFT رقم قابل‌احترامی است. این شرکت همچنین در نوامبر سال گذشته ۵ میلیون دلار سرمایه از Sequoia Capital جذب کرد و در آوریل امسال سرمایه‌گذاری نامعلومی را از بازوی سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز Binance تضمین کرد.

آینده ارز دیجیتال استپن چگونه است؟

گذشته قیمت استپن

از نظر شهرت، STEPN هنوز هم پروژه‌ای است که جای پای خود را در یک صنعت تا حد زیادی پیدا می‌کند. بااین‌حال، تمرکز پروژه بر طیف کاملاً متفاوتی از نیازهای کاربران است و باعث می‌شود طرفداران بسیاری پیدا کند.

جالب است بدانید در جهان صنعت تناسب‌اندام ۱۰۰ میلیارد دلار ارزش دارد. پلتفرم‌های وب ۲ مانند یوتیوب فقط به کاربران اجازه می‌دهند محتوای تناسب‌اندام ببینند یا در تولید محتوا با کسب درآمد محدود نقش داشته باشند؛ بدون اینکه راهی برای کسب سود و خلق ثروت به آنها ارائه دهد. STEPN این مشکل را حل می‌کند، زیرا با مسیری جذاب کاربران را تشویق می‌کند تا سبک زندگی سالم‌تری داشته باشند.

محبوبیت استپن

محبوبیت روزافزون STEPN تصادفی نیست، معجون جادویی پروژه در توکن‌های غیرقابل‌تعویض نهفته است. این جادو اولین‌بار در سال ۲۰۱۴ نشان داده شد، NFT ‌ها از آن زمان به بعد رشد کرده و به یک اکوسیستم شکوفا تبدیل شده‌اند. این بخش فرعی پس از راه‌اندازی ۱۰۰۰۰ آواتار الگوریتمی منحصربه‌فرد به نام کریپتوپانک، موردعلاقه طرفداران قرار گرفت. این مجموعه‌های دیجیتالی میلیون‌ها دلار فروخته شد و در واقع می‌توان گفت NFT معروف تEVERYDAYS: THE FIRST 5000 DAYS بیپل (Beeple) کاتالیزوری برای همه شد.

پیش بینی قیمتی استپن

 

پس از تجزیه و تحلیل قیمت‌های STEPN در سال‌های گذشته، پیش‌بینی می‌شود که در سال ۲۰۲۳، حداقل قیمت STEPN حدود ۲.۷۱ دلار خواهد بود. حداکثر قیمت مورد انتظار GMT ممکن است حدود ۳.۲۸ دلار باشد. به طور متوسط، قیمت معاملات ممکن است ۲.۷۹ دلار در سال ۲۰۲۳ باشد.

بر اساس تحلیل فنی کارشناسان ارزهای دیجیتال در مورد قیمت STEPN، انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۴، GMT حداقل و حداکثر قیمت‌های زیر را داشته باشد: به ترتیب حدود ۴.۱۰ دلار و ۴.۶۵ دلار. میانگین هزینه معاملاتی مورد انتظار ۴.۲۱ دلار است.

کارشناسان حوزه ارزهای دیجیتال قیمت STEPN و نوسانات آن را در سال‌های گذشته مورد تجزیه و تحلیل قرار داده‌اند. فرض بر این است که در سال ۲۰۲۵، حداقل قیمت GMT ممکن است به ۶.۰۷ دلار کاهش یابد، در حالی که حداکثر آن می‌تواند به ۷.۱۶ دلار برسد. به طور متوسط، هزینه معاملات حدود ۶.۲۴ دلار خواهد بود.

بر اساس تجزیه و تحلیل هزینه‌های STEPN توسط کارشناسان رمزنگاری، حداکثر و حداقل قیمت GMT در سال ۲۰۲۶ پیش بینی می‌شود ۱۰.۴۴ دلار و ۸.۷۵ دلار باشد. به طور میانگین با قیمت ۹.۰۷ دلار معامله خواهد شد.

کارشناسان رمزنگاری دائماً در حال تجزیه و تحلیل نوسانات STEPN هستند. بر اساس پیش‌بینی‌های آنها، میانگین قیمت GMT تخمینی حدود ۱۲.۹۲ دلار خواهد بود. ممکن است به حداقل ۱۲.۴۷ دلار کاهش یابد، اما همچنان ممکن است در طول سال ۲۰۲۷ به ۱۵.۴۶ دلار برسد.

تخمین زده می‌شود که GMT در سال ۲۰۲۸ بین ۱۷.۴۱ تا ۲۱.۴۰ دلار معامله شود. میانگین هزینه آن در طول سال حدود ۱۸.۰۶ دلار پیش بینی می‌شود.

سال ۲۰۲۹ با حداکثر قیمت GMT 30.84 دلار پیش‌بینی می‌شود. با این حال، نرخ آن ممکن است به حدود ۲۵.۲۶ دلار کاهش یابد. بنابراین، میانگین قیمت معاملاتی مورد انتظار ۲۵.۹۸ دلار است.

آیا آینده استپن چه خواهد شد ؟!

کوین استپن یک ارز دیجیتال جدید است که هنوز ارزش بازار کمی دارد. پروژه STEPN) GMT) یکی از هیجان‌انگیزترین پروتکل‌هایی است که در حال حاضر مورد استفاده قرار گرفته است. پیش بینی قیمت آینده استپن در سال ۲۰۲۵ (GMT) یش از حد مثبت است و انتظار داریم که این دارایی دیجیتال با قیمت ۱۰۰ دلار یا بیشتر معامله شود. برای سال ۲۰۳۰ پیش بینی آینده استپن چنین است: حداقل با قیمت ۳۷.۸۳ دلار معامله می‌شود و حداکثر حداکثر ممکن آن ۴۵.۴۰ دلار است.

اما لازم به ذکر است که باید این مورد را در نظر داشت که هر معامله و خرید و فروش در بازارهای مالی همانند بازار ارزهای دیجیتال باید بر مبنای دانش، تخصص و تجربه صورت بگیرد تا معامله‌گر بتواند بهترین انتخاب را به نسبت سایر افراد بازار داشته باشد و این مقاله به هیچ عنوان پیشنهادی برای تایید و یا عدم تایید استپن نمی‌دهد و صرفا تحلیل کارشناسان این حوزه منعکس شده است.

منبع :

https://wallex.ir/blog/gmt-prediction/

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.